Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Gorter; Rensch, Timber, Schuurs, Tagliafico; Regeer, Taylor, Klaassen; Antony, Danilo, Van Axel Dongen.

Hopelijk 2e helft met Unuvar op 10 zodat er wat creativiteit bijkomt op het middenveld. Verder wel leuk dat die jonge spelers hun kansen krijgen. Van Axel Dongen is dus echt Daramy voorbij (en terecht).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

1 minuut geleden zei FlyD:

Gorter; Rensch, Timber, Schuurs, Tagliafico; Regeer, Taylor, Klaassen; Antony, Danilo, Van Axel Dongen.

Hopelijk 2e helft met Unuvar op 10 zodat er wat creativiteit bijkomt op het middenveld. Verder wel leuk dat die jonge spelers hun kansen krijgen. Van Axel Dongen is dus echt Daramy voorbij (en terecht).

Dat was inderdaad een onnodige paniekaankoop omdat Sulemana niet kwam. Zelfde nu beetje voor Mootje omdat Bergwijn niet meer komt. Al is dat gewoon de gok waard omdat je hem nu huurt en blijkbaar dat Vanenburg goede verhalen over hem heeft verteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei La Pulga:

Dat was inderdaad een onnodige paniekaankoop omdat Sulemana niet kwam. Zelfde nu beetje voor Mootje omdat Bergwijn niet meer komt. Al is dat gewoon de gok waard omdat je hem nu huurt en blijkbaar dat Vanenburg goede verhalen over hem heeft verteld.

Daramy lijkt me inderdaad een beetje in paniek gekocht te zijn geweest. Bij Ihattaren ligt dat anders. Als hij al komt denk ik dat het totaal los staat van Bergwijn. Het is meer een buitenkans/gok die ze nemen buiten het beleid om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei La Pulga:

Niet vergeten dat ze vorig jaar al interesse in hem hadden. Ze hebben hem al langer op de lijst staan en nu kunnen ze hem vrij goedkoop huren plus wellicht een leuke optie tot koop. Misschien een buitenkansje dus. Staat dan ook los van een eventuele aankoop van 20m+.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FlyD:

Daramy lijkt me inderdaad een beetje in paniek gekocht te zijn geweest. Bij Ihattaren ligt dat anders. Als hij al komt denk ik dat het totaal los staat van Bergwijn. Het is meer een buitenkans/gok die ze nemen buiten het beleid om.

Mo is inderdaad een risicoloze gok als je hem nu een halfjaar kan huren en daarna wellicht kan overkopen voor een vastgestelde som. Als je die weer aan het ballen krijgt, kan je daar echt heel veel plezier van hebben. Daramy lijkt in ieder geval een miskoop. Als nu Van Andel Dongen speelt en hij bankt, dan belooft dat weinig goeds voor die jongen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geef Daramy even joh.  Talent is er echt wel bij die jongen.

Verder haalt Klaassen weer een heel niveau. Zelf tegen amateurs is hij compleet onzichtbaar. Ongekend, afscheid nemen van die gozer. Verder is het vooral te hopen dat die jongens zich een beetje in gaan houden, want zijn al een paar ordinaire schoppen uitgedeeld zeg.  Die hadden normaal kunnen gaan douchen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Jotew:

Vind het altijd opmerkelijk dat iemand zich altijd fan/supporter van een club noemt en daar zonder enig reden ineens mee stopt.

Zo ken ik iemand die 18 jaar lang in het Arke Stadion/De Grolsch Veste zat, totdat Twente degradeerde. Een maand later had meneer een SCC bij Heracles en riep hij teksten als: "U, jij, wij en ik zijn Heracles".

;e ;e ;e

Zo ken ik er ook 1 ja. Jarenlang gebral over Twente moeten aanhoren, toen promoveerde Emmen en is die nooit meer in het stadion van Twente geweest. Tenenkrommend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Zo ken ik er ook 1 ja. Jarenlang gebral over Twente moeten aanhoren, toen promoveerde Emmen en is die nooit meer in het stadion van Twente geweest. Tenenkrommend. 

Wat je zegt, tenenkrommend. Ga dan lekker op de bank voetbal zitten kijken en hou verder je muil :) 

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Regis:

Mazraoui kan echt niet meer he. Zit echt 0 ontwikkeling in bij hem en onderhand hoeft hij van mij ook niet meer te verlengen. Laat hem maar lekker vertrekken. 

Deze wedstrijd misschien nehh, maar hij heeft dit seizoen toch heel goed gespeeld verder? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Chiemel:

Deze wedstrijd misschien nehh, maar hij heeft dit seizoen toch heel goed gespeeld verder? 

Zeker, maar zijn pieken en dalen liggen echt veel te ver uit elkaar en het blijft veel te wisselvallig. Dat mag er na een aantal jaren eerste wel eens langzaam uit gaan en daarin zie ik persoonlijk gewoon echt 0.0 progressie. Dat baart mij zorgen. Ook de slaapmomentjes/gebrek aan scherpte blijft hij vertonen.Het is zoiets structureels bij hem, waardoor ik onderhand wel toe ben aan een nieuwe rechtsback. Nous heeft het talent, maar je kan niet eeuwig aan zo'n onbetrouwbare speler vast blijven houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Blind veel wisselvalliger en een lagere ondergrens hebben dit seizoen. 

Verder weer een voorspelbaar Ajax tegen een team dat weinig ruimte weggeeft, dus dan ook weer een vrij matig Ajax dat afhankelijk is van Antony en af en toe een voorzet van Tadic. Met Brobbey had je nog een extra wapen, Danilo is een beetje jammer nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Timber anders ook niet foutloos in de laatste (voetbal)weken. En waarom Pasveer steeds met hoge ballen op Antony?

Loopt ESPN app ook regelmatig vast bij jullie trouwens?

Edit: Timber wel goed hersteld van zijn fout

Ajax begint nu wel ruimte te krijgen. Jammer dat Gravenberch niet in (top)vorm is.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Chiemel:

Timber anders ook niet foutloos in de laatste (voetbal)weken. En waarom Pasveer steeds met hoge ballen op Antony?

Loopt ESPN app ook regelmatig vast bij jullie trouwens?

Edit: Timber wel goed hersteld van zijn fout

Ajax begint nu wel ruimte te krijgen. Jammer dat Gravenberch niet in (top)vorm is.

Nee hier gaat alles prima qua beeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites