Thierryvane Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 Make it happen. En hopelijk verhogen ze in Oekraïne snel het bod van 15 > 20 miljoen voor Neres. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 18 miljoen is er geboden op Bergwijn lees ik op vi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 Wachten op een akkoord voor Neres en dan moet het wel goed komen met Bergwijn, vermoed ik. Wel echt een heerlijke speler om er bij te hebben. Lees online veel scepsis, begrijp dat echt niet. Al mag de scouting best eens wat creatiever worden, maar Bergwijn heeft wel echt bijzondere kwaliteiten. Die we voorin nog wel eens missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 10 minuten geleden zei Regis: Wachten op een akkoord voor Neres en dan moet het wel goed komen met Bergwijn, vermoed ik. Wel echt een heerlijke speler om er bij te hebben. Lees online veel scepsis, begrijp dat echt niet. Al mag de scouting best eens wat creatiever worden, maar Bergwijn heeft wel echt bijzondere kwaliteiten. Die we voorin nog wel eens missen. Welke bijzondere kwaliteiten mis je nog dan die Bergwijn wel heeft? Oprechte vraag, volg Spurs niet en Ajax enkel de wekelijkse samenvattingen (als ze geen Europese pot hebben, dan kijk ik vaak wel) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 7 minuten geleden zei Jotew: Welke bijzondere kwaliteiten mis je nog dan die Bergwijn wel heeft? Oprechte vraag, volg Spurs niet en Ajax enkel de wekelijkse samenvattingen (als ze geen Europese pot hebben, dan kijk ik vaak wel) Diepgang zonder bal met name. Dat missen we nu soms echt, zeker op links. Hij is daarnaast sterk in de kleine ruimte (oké dat zijn er wel meer bij Ajax). Maar vooral die diepgang zonder bal dus was wel een reden dat het nog wel eens stroef kon lopen met die loopacties of je bal krijgt of niet creëer je ook weer ruimte voor andere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 Neres voor Bergwijn inruilen (nagenoeg dezelfde prijs) zou ik nu wel meteen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 Het is in elk geval geen kwaliteitsverlies, dus dat is mooi. Plus Oranje international, dus dat is altijd een pré Hoop wel dat Stevie een kussentje meeneemt uit Londen, want Tadic gaat hij er niet uit spelen onder Ten Hag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 Nou daar gaat David dan. :( Ondanks dat hij al 2 jaar niks meer voorbij komt ga ik hem wel missen. Schitterende voetballer en buiten het veld ook zo gek als een deur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 Hopen dat hij aan de bak komt bij Shaktar en weer wat ritme terug weet te vinden. Dan kan hij imo nog steeds een leuk spelertje worden voor de Europese subtop (categorie AS Roma, Sevilla enz). Zal in elk geval genoeg vriendjes kunnen maken met al die landgenoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 Ik hoop dat ze goede wiet hebben in Oekraïne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 Spoiler Spoiler Oekraïne is niet klaar voor Neres. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 28 minuten geleden zei Regis: Inhoud verbergen Inhoud verbergen Oekraïne is niet klaar voor Neres. Laat ik beginnen met allemaal 10 mooie goals, sowieso. Daar twijfel ik geen seconde over. Maar 8/10 zijn in thuis duels en de nummer 1 is een uitduel maar zou jij die ook op 1 zetten? Ik niet iig? En daarnaast nummer 6 had ik bijvoorbeeld eerder op 8 of 9 gezet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 Neres tovert altijd een lach op mijn gezicht. Jammer dat het zo geëindigd is. Hoop dat zal shinen bij Shaktar en nog een extra stap eens omhoog mag maken in de Europese top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 Hij shinede altijd wel in de topwedstrijden. In die top 10 goals ook 2x PSV, 1x Feyenoord en 2x CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 Speelt Neres alweer 5 jaar bij Ajax? Dat gevoel had ik dan ook weer niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 januari 2022 Share Geplaatst 12 januari 2022 Ja dat gevoel had ik dan weer wel. Alsof hij niet weg te denken meer is. Eerste half jaar ook echt heel matig nog, wat denk ik wel logisch was omdat hij erg moest wennen aan de nieuwe competitie en het land. Denk des te knapper hoe Anthony zich manivesteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 januari 2022 Share Geplaatst 12 januari 2022 Dan is het ook alweer 5 jaar geleden dat ik met me pa fake kaartjes voor Ajax - Feyenoord hadden en we niet naar binnen kwamen. (Neres scoorde volgens mij wel gelijk toch?) Tijd vliegt man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 januari 2022 Share Geplaatst 13 januari 2022 Op 11-1-2022 om 20:33 zei NicoHaak: Neres tovert altijd een lach op mijn gezicht. Jammer dat het zo geëindigd is. Hoop dat zal shinen bij Shaktar en nog een extra stap eens omhoog mag maken in de Europese top. Dit vooral ja. Man wat gun ik die man een fantastische carrière. Doodzonde dat het al anderhalf jaar niet echt meer lukken wil. Maar wat heb ik genoten van deze man zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 Neres speelde 180 wedstrijden voor Ajax en was daarin goed voor 47 doelpunten en 41 assists. Hij won ook twee landstitels, twee TOTO KNVB Bekers en een Johan Cruijff Schaal. Uitstekende statistieken ook en prijzen gewonnen, ver gekomen in Europa. Het ga je goed David. VOOR MIJ IS DAVID DITl: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 We gaan je missen David :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 Prince Annie lijkt ook te gaan vertrekken. Echt een schande dat ze deze jongen nooit een serieus voorstel hebben gedaan. Veel groter talent dan Salah-Eddine en Baas. Helaas kiezen ze bij Ajax wel voor die laatste 2, onbegrijpelijk. Ouaali blijkt toch keer op keer compleet ongeschikt als hoofd jeugdopleiding. Tijd dat daar een capabel persoon neergezet gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 38 minuten geleden zei Regis: Prince Annie lijkt ook te gaan vertrekken. Echt een schande dat ze deze jongen nooit een serieus voorstel hebben gedaan. Veel groter talent dan Salah-Eddine en Baas. Helaas kiezen ze bij Ajax wel voor die laatste 2, onbegrijpelijk. Ouaali blijkt toch keer op keer compleet ongeschikt als hoofd jeugdopleiding. Tijd dat daar een capabel persoon neergezet gaat worden. Persoonlijk ben ik niet helemaal overtuigd van Aning. Hij heeft snelheid en een redelijk actie voor een verdediger, maar vind hem vaak verkeerd staan en te weinig terug verdedigen. Toch had ik wel graag gezien dat hij een contract had, want het zijn wel punten waar je aan kunt werken natuurlijk. Enig idee hoe het komt dat hij nog geen contract heeft? Is het wel aangeboden geweest? Regeer moet ook nog altijd bijtekenen. Hopelijk komt dat snel in orde. De rest van de aflopende contracten in de jeugd mogen van mij vertrekken. Behalve misschien Hillen als ze geloven dat hij zijn potentie toch kan waarmaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 1 minuut geleden zei FlyD: Regeer moet ook nog altijd bijtekenen. Hopelijk komt dat snel in orde. De rest van de aflopende contracten in de jeugd mogen van mij vertrekken. Behalve misschien Hillen als ze geloven dat hij zijn potentie toch kan waarmaken. Deze vind ik ook bizar. Heeft misschien iets meer tijd nodig, maar qua type de ideale opvolger van Mazraoui. Prince Aning kan ik geen mening over vormen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 januari 2022 Share Geplaatst 16 januari 2022 Van Axel dongen op het bankje Mooi man. Hopelijk laat de wedstrijd het toe dat hij wat minuten mag maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 januari 2022 Share Geplaatst 16 januari 2022 Als we vandaag winnen ben ik al blij. Dat er geen publiek is en Utrecht niet in vorm is kan Ajax hopelijk van profiteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten