Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Wachten op een akkoord voor Neres en dan moet het wel goed komen met Bergwijn, vermoed ik. Wel echt een heerlijke speler om er bij te hebben. Lees online veel scepsis, begrijp dat echt niet.  Al mag de scouting best eens wat creatiever worden, maar Bergwijn heeft wel echt bijzondere kwaliteiten. Die we voorin nog wel eens missen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Regis:

Wachten op een akkoord voor Neres en dan moet het wel goed komen met Bergwijn, vermoed ik. Wel echt een heerlijke speler om er bij te hebben. Lees online veel scepsis, begrijp dat echt niet.  Al mag de scouting best eens wat creatiever worden, maar Bergwijn heeft wel echt bijzondere kwaliteiten. Die we voorin nog wel eens missen.

Welke bijzondere kwaliteiten mis je nog dan die Bergwijn wel heeft? Oprechte vraag, volg Spurs niet en Ajax enkel de wekelijkse samenvattingen (als ze geen Europese pot hebben, dan kijk ik vaak wel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Jotew:

Welke bijzondere kwaliteiten mis je nog dan die Bergwijn wel heeft? Oprechte vraag, volg Spurs niet en Ajax enkel de wekelijkse samenvattingen (als ze geen Europese pot hebben, dan kijk ik vaak wel)

Diepgang zonder bal met name. Dat missen we nu soms echt, zeker op links. Hij is daarnaast sterk in de kleine ruimte (oké dat zijn er wel meer bij Ajax).  Maar vooral die diepgang zonder bal dus was wel een reden dat het nog wel eens stroef kon lopen met die loopacties of je bal krijgt of niet creëer je ook weer ruimte voor andere. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is in elk geval geen kwaliteitsverlies, dus dat is mooi. Plus Oranje international, dus dat is altijd een pré :) 

Hoop wel dat Stevie een kussentje meeneemt uit Londen, want Tadic gaat hij er niet uit spelen onder Ten Hag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Regis:
  Inhoud verbergen

Inhoud verbergen

Oekraïne is niet klaar voor Neres.

Laat ik beginnen met allemaal 10 mooie goals, sowieso. Daar twijfel ik geen seconde over. Maar 8/10 zijn in thuis duels en de nummer 1 is een uitduel maar zou jij die ook op 1 zetten? Ik niet iig? En daarnaast nummer 6 had ik bijvoorbeeld eerder op 8 of 9 gezet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat gevoel had ik dan weer wel. Alsof hij niet weg te denken meer is. Eerste half jaar ook echt heel matig nog, wat denk ik wel logisch was omdat hij erg moest wennen aan de nieuwe competitie en het land. Denk des te knapper hoe Anthony zich manivesteerd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-1-2022 om 20:33 zei NicoHaak:

Neres tovert altijd een lach op mijn gezicht. Jammer dat het zo geëindigd is. Hoop dat zal shinen bij Shaktar en nog een extra stap eens omhoog mag maken in de Europese top. 

Dit vooral ja. Man wat gun ik die man een fantastische carrière. Doodzonde dat het al anderhalf jaar niet echt meer lukken wil. Maar wat heb ik genoten van deze man zeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neres speelde 180 wedstrijden voor Ajax en was daarin goed voor 47 doelpunten en 41 assists. Hij won ook twee landstitels, twee TOTO KNVB Bekers en een Johan Cruijff Schaal.

Uitstekende statistieken ook en prijzen gewonnen, ver gekomen in Europa. Het ga je goed David.  

VOOR MIJ IS DAVID DITl:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prince Annie lijkt ook te gaan vertrekken. Echt een schande dat ze deze jongen nooit een serieus voorstel hebben gedaan. Veel groter talent dan Salah-Eddine en Baas. Helaas kiezen ze bij Ajax wel voor die laatste 2, onbegrijpelijk. Ouaali blijkt toch keer op keer compleet ongeschikt als hoofd jeugdopleiding. Tijd dat daar een capabel persoon neergezet gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Regis:

Prince Annie lijkt ook te gaan vertrekken. Echt een schande dat ze deze jongen nooit een serieus voorstel hebben gedaan. Veel groter talent dan Salah-Eddine en Baas. Helaas kiezen ze bij Ajax wel voor die laatste 2, onbegrijpelijk. Ouaali blijkt toch keer op keer compleet ongeschikt als hoofd jeugdopleiding. Tijd dat daar een capabel persoon neergezet gaat worden.

Persoonlijk ben ik niet helemaal overtuigd van Aning. Hij heeft snelheid en een redelijk actie voor een verdediger, maar vind hem vaak verkeerd staan en te weinig terug verdedigen. Toch had ik wel graag gezien dat hij een contract had, want het zijn wel punten waar je aan kunt werken natuurlijk. 

Enig idee hoe het komt dat hij nog geen contract heeft? Is het wel aangeboden geweest?

Regeer moet ook nog altijd bijtekenen. Hopelijk komt dat snel in orde. De rest van de aflopende contracten in de jeugd mogen van mij vertrekken. Behalve misschien Hillen als ze geloven dat hij zijn potentie toch kan waarmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei FlyD:

Regeer moet ook nog altijd bijtekenen. Hopelijk komt dat snel in orde. De rest van de aflopende contracten in de jeugd mogen van mij vertrekken. Behalve misschien Hillen als ze geloven dat hij zijn potentie toch kan waarmaken.

Deze vind ik ook bizar. Heeft misschien iets meer tijd nodig, maar qua type de ideale opvolger van Mazraoui. Prince Aning kan ik geen mening over vormen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites