Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

1 uur geleden zei timpy00:

Als we realistisch kijken komt Bergwijn bij Ajax toch beetje in hetzelfde schuitje als hij nu bij Spurs zit?

Ligt eraan. Met Haller mogelijk een maand in Afrika en Neres die kan vertrekken kunnen zijn kansen op speeltijd flink toenemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lazy:

Ligt eraan. Met Haller mogelijk een maand in Afrika en Neres die kan vertrekken kunnen zijn kansen op speeltijd flink toenemen.

Dat geld dan toch voornamelijk alleen voor de maand dat Haller weg is. Want laten we wel wezen, Ten Hag gaat Haller verder altijd opstellen. Tadic en Antony ook. Dus dan wordt hij de back up voor de posities aan de flanken. Zal genoeg minuten krijgen, maar betwijfel of hij echt vaste basisspeler wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei timpy00:

Dat geld dan toch voornamelijk alleen voor de maand dat Haller weg is. Want laten we wel wezen, Ten Hag gaat Haller verder altijd opstellen. Tadic en Antony ook. Dus dan wordt hij de back up voor de posities aan de flanken. Zal genoeg minuten krijgen, maar betwijfel of hij echt vaste basisspeler wordt.

Zie hem ook niet 1 van die drie uit de basis spelen, maar zie hem wel graag komen. Helemaal straks in de CL. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben benieuwd. Hij heeft sowieso het voordeel dat hij niet moet wennen aan de speelstijl en spelersgroep en daardoor direct Haller kan vervangen voor de Afrika cup.

Toch ben ik nog niet 100% overtuigd van zijn kwaliteiten. Technisch is het iets beter dan Haller (basistechniek dan) waardoor het afhaken en kaatsen ook beter gaat. Met de bal aan de voet 1op1 kan hij ook beter, maar ook bij Brobbey mis ik diepgang zonder bal. En de laatste wedstrijd die ik van hem zag (in de CL tegen Club Brugge) blijf hij na elke kaats gewoon staan. Dus dan stond hij nog aan de middenlijn terwijl zijn ploeg al in de 16 was. Hopelijk krijgt Ten Hag die 'honger' er in.

Hopelijk blijft Ajax op de achtergrond in elk geval verder scouten voor een nieuwe spits voor de komende jaren. Stiekem hoop ik namelijk op een Engelse club die verblind is door de statistieken van Haller in de CL en er even 30+ miljoen voor wil neertellen aan het einde van dit jaar :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat brobbey sowieso het beste tot zijn recht komt als invaller. Wat dat betreft vind ik het een prima aanvulling, want danilo brengt niks als er een spits bij gezet wordt wanneer je een goal wil forceren. Om in de basis te starten direct in de potten na de winterstop vind ik het wel een gok. Dan zie ik liever de Tadic in de sputs variant. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die diepgang heeft hij juist wel. Liet hij bij Ajax iig vaak genoeg zien. Vind hem vooral voor de goal tekort schieten, maakt in de laatste fase vaak de verkeerde keuzes en ook het pure afmaken beheerst hij imo onvoldoende.  Wel echt een lekkere invaller en optie om Haller te vervangen in de januari maand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Regis:

Die diepgang heeft hij juist wel. Liet hij bij Ajax iig vaak genoeg zien. Vind hem vooral voor de goal tekort schieten, maakt in de laatste fase vaak de verkeerde keuzes en ook het pure afmaken beheerst hij imo onvoldoende.  Wel echt een lekkere invaller en optie om Haller te vervangen in de januari maand.

Die diepgang zonder bal heb ik niet veel gezien bij hem bij Ajax u18, Jong en 1 eerlijk gezegd. Hij heeft er wel de kracht en snelheid voor, dus hopelijk gaan we het wel zien. Kan misschien ook meer ruimte opleveren voor Berghuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei La Pulga:

The Hulk (Brobbeast) en op traningskamp richting Portugal waar het zonnetje wel eens wilt schijnen.

Thnx!! Wist niet Ajax daar trainingskamp had. Leuk! En dan over dik 1,5 maand rond 21 februari weer terug om 23 februari Benfica- Ajax te spelen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Thnx!! Wist niet Ajax daar trainingskamp had. Leuk! En dan over dik 1,5 maand rond 21 februari weer terug om 23 februari Benfica- Ajax te spelen :)

Nou laten we maar wat eerder terug komen he. 16 januari wacht FC Utrecht alweer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens met Regis, Brobbey staat juist vol van de diepgang. Hij kan alleen nog veel van Haller leren als het om afmaken en vooral positioneel goed in de 16 staan gaat. Qua voetbal maakt hij het spel wel aantrekkelijker, want diepgang, combinatie vermogen en meer een targetman. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites