cimbomcu Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 8 minuten geleden zei La Pulga: Wordt trouwens gesproken over een ruildeal tussen Mazza en Dest, wat vinden jullie? Liever niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 Waarom die Hans Kraaij trouwens de interviews doet slaat trouwens helemaal nergens op. Die man weet gewoon niet hoe je grappig moet zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 5 minuten geleden zei NicoHaak: Onzin Citaat FC Barcelona wil Noussair Mazraoui in de aankomende winterstop wegkapen bij Ajax. De Amsterdammers willen hem liever niet nu al laten gaan, maar mocht het toch tot een deal komen, dan hoopt de club op een terugkeer van Sergiño Dest naar Amsterdam. Dat zeggen bronnen rond Barcelona tegen VoetbalPrimeur. Barcelona wil in deze transferperiode zakendoen met Ajax en Mazraoui ophalen in Amsterdam, al is niet duidelijk of Mazraoui de overstap ziet zitten. De gesprekken zijn in ieder geval wel gaande. Mino Raiola doet de zaken van Mazraoui en sprak onlangs met de Barça-top al over hem. Een langer verblijf bij Ajax is zo goed als uitgesloten omdat de club niet akkoord gaat met zijn eisen. In de gesprekken tussen Ajax en Barcelona is ook de naam van Dest gevallen. Directeur spelersbeleid Marc Overmars verkocht de Amerikaan in de zomer van 2020 voor ruim twintig miljoen euro, maar staat niet onwelwillend tegenover een terugkeer. Het zou niet voor het eerst zijn dat Ajax een speler al snel weer terughaalt. De club deed hetzelfde met Brian Brobbey, die al na een paar maanden terugkeerde vanuit RB Leipzig. Of het allemaal zover komt, zal moeten worden afgewacht. Normaal gesproken laat Ajax liever geen spelers in de winter vertrekken, maar de gesprekken tussen de clubs zijn gaande. Van Voetbalprimeur, bron Voetbalprimeur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 Ik was juist blij dat er een club zo gek was Dest te kopen. Mazraoui Is veel beter. Die gaat zelf ook niet in de winter vertrekken. Hij wilt juist cashen door zijn contract af te laten lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Ik vond Rensch goed invallen tegen Feyenoord en ook gisteren weer goed op de rechtsback. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 32 minuten geleden zei Thierryvane: Ik vond Rensch goed invallen tegen Feyenoord en ook gisteren weer goed op de rechtsback. Zeker eens. Mocht ook wel, vond hem tot nu toe een niet zo'n zekere indruk maken dit seizoen. Terwijl hij vrij sterk was toen hij lang speelde ivm blessure van Mazraoui. En hij zal toch zijn vervanger worden komend seizoen gok ik. Gezien de positiewisseling die Regeer aan het doorgaan is denk ik dat ze hem als tweede keuze willen hebben volgend seizoen. Schuurs is als back up en voor de Eredivisie in mijn ogen trouwens ook een prima back-up. Zie hem niet zo snel echt de vaste basisspeler worden. Blijft toch zijn momentjes hebben waarbij hij niet helemaal scherp oogt/is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 1 uur geleden zei Thierryvane: Ik vond Rensch goed invallen tegen Feyenoord en ook gisteren weer goed op de rechtsback. Die zie ik ook liever daar dan Dest eigenlijk. Heb het gevoel dat Rensch meer down to earth is dan Dest. Daarbij komt die uit voor Team USA en vliegt dus elke keer de halve wereld over met interlands. Ook verre van ideaal imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Rensch vulde gisteren in de 2e helft het sinds tijden echt goed in met veel vertrouwen. Ging er vaak overheen. Dikke prima inderdaad. Dat Dest in dit huidige Barca weg mag zegt denk ik ook wel wat over hem. Kan iemand daar wat zinnigs over zeggen over hoe hij zich daar manifesteert? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 52 minuten geleden zei NicoHaak: Rensch vulde gisteren in de 2e helft het sinds tijden echt goed in met veel vertrouwen. Ging er vaak overheen. Dikke prima inderdaad. Dat Dest in dit huidige Barca weg mag zegt denk ik ook wel wat over hem. Kan iemand daar wat zinnigs over zeggen over hoe hij zich daar manifesteert? Doet het na behoren. Volgens mij mag hij vooral weg omdat het een manier is om geld te verdienen zodat ze een "grote naam" kunnen halen. Maar @Socrates en @La Pulga kijken meer Barca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 1 uur geleden zei NicoHaak: Rensch vulde gisteren in de 2e helft het sinds tijden echt goed in met veel vertrouwen. Ging er vaak overheen. Dikke prima inderdaad. Dat Dest in dit huidige Barca weg mag zegt denk ik ook wel wat over hem. Kan iemand daar wat zinnigs over zeggen over hoe hij zich daar manifesteert? Komt als rechtsachter wel wat te kort, gek genoeg speelt hij zijn betere wedstrijden op de linksbuiten. Ook heeft die gast nog wel 4 longen en kan hij de hele wedstrijd rennen. Alleen zonder mandekking achter hem wilt hij nog wel wat weggeven. Ook kan die gast echt geen kansen afmaken, zelfs niet voor open doel (El Classico) en denk ik inderdaad dat Barcelona gewoon wat centjes aan hem wilt verdienen om Ferran Torres in te schrijven. Als ik Ajax was zou ik hem niet terugnemen en lekker Rensch laten doorstromen. Ook zat ik te denken aan hoe Overmars wel af en toe ligt te slapen, Mazza had die echt al vorig jaar moeten verlengen en ook lijkt nu hetzelfde te gebeuren met Gravenberch. Bij Brobbey had ie te maken met een vies spelletje van Rioola maar dan zou ik zo'n speler nooit terug halen als voorbeeld voor je andere jeugdspelers. Verder kan je echt een waslijst vullen met miskopen maar dat is bij elke club met een beetje geld wel normaal en verantwoord. Hij is alleen een held in het verkopen van spelers. Ben benieuwd wat hij voor Martinez, Antony en Timber zal vangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 3 minuten geleden zei La Pulga: Ook zat ik te denken aan hoe Overmars wel af en toe ligt te slapen, Mazza had die echt al vorig jaar moeten verlengen en ook lijkt nu hetzelfde te gebeuren met Gravenberch. Dat heeft te maken met de eisen van beide heren en Raiola. Mazraoui zijn ze al heel lang mee bezig, maar die wil veel te veel verdienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 ER is hele waslijst aan topspelers die uit hun contract lopen en ervoor kiezen niet te verlengen. Is een trend aan het worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Klopt ook, maar als je het zo leest zou ik als club zijnde geen zaken meer doen met spelers die onder Raiola onder contract staan. Zie Pogba, komt van 100 miljoen terug van Juventus om vervolgens weer transfervrij de deur uit te gaan. (en ging er transfervrij naar toe ook) Ook wat ie met De Ligt doet, kan natuurlijk niet midden in een seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 1 uur geleden zei La Pulga: Klopt ook, maar als je het zo leest zou ik als club zijnde geen zaken meer doen met spelers die onder Raiola onder contract staan. Zie Pogba, komt van 100 miljoen terug van Juventus om vervolgens weer transfervrij de deur uit te gaan. (en ging er transfervrij naar toe ook) Ook wat ie met De Ligt doet, kan natuurlijk niet midden in een seizoen. Als je niet met Raiola wilt werken mis je meteen een hele hoop spelers. Zoals al aangegeven werd je hebt het over Overmars met betrekking tot Gravenberch en Mazraoui. Dat zijn echt processen die al heel erg lang lopen. Het is niet dat hij ineens dacht oh ja Mazraoui die moet ik nog even verlengen want die loopt bijna af. Het nadeel van het succes van Ajax is dat spelers ook nog meer kunnen cashen wanneer ze transfervrij de club verlaten. Emanuelson ging transfervrij naar Milan en kreeg een hoop, maar een basisspeler van tegenwoordig bij Ajax kan transfervrij naar vrij wel elke club en nog een pak meer geld aan tekengeld verdienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 1 uur geleden zei La Pulga: Klopt ook, maar als je het zo leest zou ik als club zijnde geen zaken meer doen met spelers die onder Raiola onder contract staan. Zie Pogba, komt van 100 miljoen terug van Juventus om vervolgens weer transfervrij de deur uit te gaan. (en ging er transfervrij naar toe ook) Ook wat ie met De Ligt doet, kan natuurlijk niet midden in een seizoen. Zeker mee eens hoor. Enerzijds kun je heel makkelijk spelers de deur wijzen indien ze met Raiola in zee gaan, anderzijds is het toch een investering die je maakt voor die spelers, en dat moet ook terugverdiend worden (zowel financieel als sportief). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 9 uur geleden zei La Pulga: Ook zat ik te denken aan hoe Overmars wel af en toe ligt te slapen, Mazza had die echt al vorig jaar moeten verlengen en ook lijkt nu hetzelfde te gebeuren met Gravenberch. Bij Brobbey had ie te maken met een vies spelletje van Rioola Ik geloof dat hij hetzelfde wil verdienen als Ziyech deed bij Ajax en dat was inderdaad al voor dit seizoen. Dat is gewoon geen realistisch bedrag voor met alle respect, de rechtsback van Ajax. Niet zo gek dat Overmars hier niet uit komt. Dat dossier loopt net als bij Brobbey en Gravenberch echt al een hele tijd. Maar die Italiaanse Pizzaboer maakt die gasten gewoon gek met het vooruitzicht van veel geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 1 uur geleden zei ElMarcos: Ik geloof dat hij hetzelfde wil verdienen als Ziyech deed bij Ajax en dat was inderdaad al voor dit seizoen. Dat is gewoon geen realistisch bedrag voor met alle respect, de rechtsback van Ajax. Niet zo gek dat Overmars hier niet uit komt. Dat dossier loopt net als bij Brobbey en Gravenberch echt al een hele tijd. Maar die Italiaanse Pizzaboer maakt die gasten gewoon gek met het vooruitzicht van veel geld. Ik denk dat gezien hoe belangrijk de backs bij Ajax zijn en zijn toch wel inmiddels ervaring, denk ik niet dat het super onrealistisch is. Het zit hem in mijn ogen meer in dat Mazza de afgelopen 2 jaar ontzettend kwakkelt met zijn fitheid en hij zeker een kwart van de wedstrijden niet mee kan ballen. Ja, dan kan je minder krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 9 uur geleden zei Rogier.: Ik denk dat gezien hoe belangrijk de backs bij Ajax zijn en zijn toch wel inmiddels ervaring, denk ik niet dat het super onrealistisch is. Het zit hem in mijn ogen meer in dat Mazza de afgelopen 2 jaar ontzettend kwakkelt met zijn fitheid en hij zeker een kwart van de wedstrijden niet mee kan ballen. Ja, dan kan je minder krijgen. Ja alleen salaris wordt natuurlijk niet alleen bepaald op hoe belangrijk je bent voor het systeem. Ziyech ging fors omhoog omdat ze eerder een afspraak voor een lagere transfersom hadden gemaakt. Nu kreeg hij een jaargang fikse loonsverhoging maar ging zijn verkoopprijs ook een heel stuk omhoog. Hierdoor konden ze dat geld ook makkelijker aan hem uitgeven. Mazraoui is een goede speler maar blijft rechtsback van Ajax. Het is niet als je die nu 5 miljoen per jaar geeft ofzo dat hij volgend jaar verkocht wordt voor 30-35 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 Mazraoui had ook altijd Nakhli, en is opeens geswitcht, ja daar kun je als club ook niet veel mee. Al meer bekend over de winterstop overigens? Gaan geloof ik naar Portugal, oefenwedstrijden daar? Wanneer? Zoals Edje zegt: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=398110 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 Genieten van de mooie verhalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 58 minuten geleden zei Regis: Genieten van de mooie verhalen. Is dit gewoon het geluid van dezelfde serie op ESPN? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 Op 22-12-2021 om 23:12 zei La Pulga: Wordt trouwens gesproken over een ruildeal tussen Mazza en Dest, wat vinden jullie? Doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 1 uur geleden zei timpy00: Is dit gewoon het geluid van dezelfde serie op ESPN? Lijkt er wel erg op. Is die serie met Sjoerd mossou toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 1 minuut geleden zei Socrates: Doen. Freek Jansen zette dat gerucht al weg als onzin trouwens. Zeg niet dat het dan dus niet kan. Maar om meerdere redenen lijkt het me een vreemde move. Gezien salaris wat Dest nu verdient enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 Zojuist zei rich ruzzian: Lijkt er wel erg op. Is die serie met Sjoerd mossou toch? Ja klopt, en hij is ook een van de mensen van Santos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten