Jump to content

AFC Ajax

Fabian.
 Share

Recommended Posts

Zojuist zei Socrates:

Blind speelt weer eens als een dementerende opa. Mijn god. Niet de eerste keer ook dit seizoen. Sowieso veel meer over rechts gaan spelen.

:-D 

Hoop ook op Tagliafico in de tweede helft, zal Neres ook helpen, een speler die wat meer eroverheen komt. Schuurs bakt er verder vandaag nog weinig van.

Zojuist zei Socrates:

Antony wel heerlijk in vorm hè. Hij en Martinez by far de beste spelers momenteel imo.

Martinez is sowieso echt belachelijk goed de laatste tijd. Hij (maar ook Timber) zijn echt nauwelijks op fouten te betrappen, terwijl ze toch vrij klein zijn voor centrale verdedigers. Zou me niet verbazen als er een grote club komt aan het einde van het seizoen.

3 minuten geleden zei Socrates:

Kijk nou, we zijn het nog een keer eens voor de verandering.

Dat we dit ooit nog eens mee zouden maken hè…

Mag hopen dat Nico der in komt. Schuur bewijst ook maar eens waarom er voor De Ligt 80 miljoen betaald wordt en hij voor een Mike van der Hoorn bedrag naar Swansea City zal vertrekken.

Zojuist zei Chiemel:

Dat en jammer dat hij bij die goal niet staat op te letten, maar ik zie Schuurs ook veel goede dingen doen. Ik geloof nog steeds wel in die jongen eigenlijk.

Die heeft gewoon speeltijd nodig op een iets lager niveau. Hoop dat ze hem verhuren volgend seizoen. Timber blijft waarschijnlijk, dus dan kun je Rensch mooi gaan uitspelen op de centrale positie indien hij niet beschikbaar is. Als in, ik hoop dat dat ook de positie is waar Rensch heen gaat de komende tijd. Heb je eventueel Llansana nog achter de hand voor de occasional laatste minuten in wedstrijden tegen pak 'm beet Fortuna Sittard.

Zojuist zei timpy00:

Mag je nog even invallen bij Sporting op dit moment, daar heb je toch ook geen zin in.

Je ziet het aan Goncalves, wat een belachelijke actie. Raar dat de scheids daar geen geel gaf.

Mooi dat Taylor minuten mag maken. Hopelijk erin voor Alvarez, die pakte net al bijna zijn tweede, maar het is dat hij goed timede.

Citaat

Ajax maakt officieel werk van de komst van Steven Bergwijn, zo melden De Telegraaf en Voetbal International. Marc Overmars heeft de interesse van de Amsterdammers voor de 24-jarige vleugelspits kenbaar gemaakt bij Tottenham Hotspur.

De belangstelling van Ajax in Bergwijn hangt samen met het mogelijke vertrek van David Neres. De Braziliaan, die dinsdag tegen Sporting Portugal (4-2 winst) nog scoorde, mag zoals bekend vertrekken uit Amsterdam. Afgelopen zomer kwam een transfer niet van de grond, maar Ajax houdt er serieus rekening mee dat dat in de winterse transferperiode wél zal gebeuren.

Dit zie ik dan weer minder zitten, beetje Promes vibes krijg ik er van.

Mocht Neres vertrekken is het wel een redelijke opvolger. Niet heel veel tijd nodig. Ook diepte in zijn spel, redelijke voetballer, ook nog een aardig schot. Voordeel is ook dat hij iets beter op links past in de combinatie met Haller. Op rechts kan je altijd Berghuis nog zetten. 

Ik vind Promes wel wat minder. Heeft misschien alleen nog iets meer snelheid en kan aardig afwerken.

10 uur geleden zei Chiemel:

Wilde ik net ook zeggen, Taylor pakt zn kansjes niet echt. Is de bal weer snel kwijt en lijkt geen slimme oplossing te hebben wanneer hij onder druk staat.

Niet meteen een speler waar je als Ajacied voor op het puntje van de stoel gaat zitten nee. Ik wil hem nog niet afschrijven, maar ik zie het nog niet helemaal.

Wel een aardige goal van Neres, maar voor de rest was het nog lang de oude Neres niet. Als je hem verkoopt kan je Bergwijn er goed bij hebben, maar schrijven we Daramy dan alweer af?

5 minuten geleden zei ElMarcos:

Wel een aardige goal van Neres, maar voor de rest was het nog lang de oude Neres niet. Als je hem verkoopt kan je Bergwijn er goed bij hebben, maar schrijven we Daramy dan alweer af?

Je ziet hoeveel minuten Neres nog maakt. Straks komen er ook schorsingen, dus die minuten blijven komen. Daramy heeft blijkbaar net wat meer tijd nodig, heeft niet voor niets pas zo weinig gespeeld.

Verder ben ik benieuwd wat ze daarin doen. Je wil Bergwijn niet aantrekken voordat Neres weg is, maar Haller is al vroeg in januari weg vanwege de Afrika Cup. Je zult dus wel snel Bergwijn willen halen. Vraag is dan of Neres op dat moment al weg is.

1 minuut geleden zei Rogier.:

Je ziet hoeveel minuten Neres nog maakt. Straks komen er ook schorsingen, dus die minuten blijven komen. Daramy heeft blijkbaar net wat meer tijd nodig, heeft niet voor niets pas zo weinig gespeeld.

Verder ben ik benieuwd wat ze daarin doen. Je wil Bergwijn niet aantrekken voordat Neres weg is, maar Haller is al vroeg in januari weg vanwege de Afrika Cup. Je zult dus wel snel Bergwijn willen halen. Vraag is dan of Neres op dat moment al weg is.

Met het oog daarop, zou je niet eerst een spits erbij moeten hebben?