ElMarcos Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 28 minuten geleden zei Thierryvane: Naci Ik hoop dat hij tegen Barendrecht weer minuten mag maken. En voor de azijndrinkers onder ons: niet vanwege deze aanname. Wellicht mag hij invallen, want ik verwacht dat we met Taylor - Klaassen en Zaka gaan beginnen. Al snap ik niet zo goed waarom die laatste nou echt minuten moet maken. Gaat gewoon niet het door ons gewenste niveau te halen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 1 uur geleden zei FlyD: Veel naar Antony gekeken blijkbaar Is nu net ook het enige waar hij eens mee mag stoppen. Totaal onnodig, niet functioneel. Kan Touzani ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 10 minuten geleden zei Socrates: Is nu net ook het enige waar hij eens mee mag stoppen. Totaal onnodig, niet functioneel. Kan Touzani ook. Dit onderschat je denk ik. Ik heb de aanname zelf niet gezien maar elke "mooie" aanname is ook een stukje zelfvertrouwen en het uitlokken van de tegenstander. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 Antony doet het vaak helemaal aan de zijlijn zonder een directe tegenstander in de buurt. Dan is het gewoon zinloos. Lok je ook weinig mee uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 6 minuten geleden zei Socrates: Lok je ook weinig mee uit. Het gevolg is meestal een schop. Maar meer dan dat ook niet. Ik had vroeger (toen we nog met bruine leren ballen speelden) ook twee van die teamgenoten die dit soort fratsen uithaalden (ook hooghouden enzo). Die kregen dan 9 van de 10 keer een doodschop nadat ze zoiets deden onder het mom van 'respect tonen' voor je tegenstander. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 1 uur geleden zei Thierryvane: Naci Ik hoop dat hij tegen Barendrecht weer minuten mag maken. En voor de azijndrinkers onder ons: niet vanwege deze aanname. Die aanname is beter dan 99,5% van alle Eredivisie spelers. Ik hoop dat dit hem "vaker"lukt zkr in ED en ooit buitenland.... Ik erger me dood hoe slecht en beholpen Nederlandse spelers ballen in feite van voet laten springen en vallen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 10 minuten geleden zei Lazy: Het gevolg is meestal een schop. Maar meer dan dat ook niet. Ik had vroeger (toen we nog met bruine leren ballen speelden) ook twee van die teamgenoten die dit soort fratsen uithaalden (ook hooghouden enzo). Die kregen dan 9 van de 10 keer een doodschop nadat ze zoiets deden onder het mom van 'respect tonen' voor je tegenstander. In de Kelderklasse zou ik dit ook niet aanraden nee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 3 minuten geleden zei Thierryvane: In de Kelderklasse zou ik dit ook niet aanraden nee. Beetje respect ja! Was toevallig toen wel toenmalige 2e divisie landelijk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 1 uur geleden zei Socrates: Antony doet het vaak helemaal aan de zijlijn zonder een directe tegenstander in de buurt. Dan is het gewoon zinloos. Lok je ook weinig mee uit. Dan straal je in ieder geval zelfvertrouwen uit, naar je teamgenoten, tegenstander en supporters. Ik vind het wel wat hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 Nou, zozo. Ik zou er totaal niet gevoelig voor zijn en het eerder wat koddig vinden, maar goed, dat ben ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 2 uur geleden zei Socrates: Nou, zozo. Ik zou er totaal niet gevoelig voor zijn en het eerder wat koddig vinden, maar goed, dat ben ik. Gelukkig verschillen wij wel eens vaker van mening, niks mis mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 5 uur geleden zei Socrates: Is nu net ook het enige waar hij eens mee mag stoppen. Totaal onnodig, niet functioneel. Kan Touzani ook. Zolang de aanname goed is zie ik het probleem niet en kan ik er wel van genieten. Als er fouten gebeuren door zo'n actie vind ik het verschrikkelijk Magallan lijkt trouwens een basisplaats veroverd te hebben bij Anderlecht ipv Harwood-Bellis dan nog. Hij veroorzaakte net wel een penalty in de bekerwedstrijd tegen Seraing. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 7 uur geleden zei Socrates: Antony doet het vaak helemaal aan de zijlijn zonder een directe tegenstander in de buurt. Dan is het gewoon zinloos. Lok je ook weinig mee uit. Lokt zelfs bij jou ook reactie uit terwijl je op kilometers afstand zit, dan lokt het ook wel iets uit bij de linksback van RKC die op 10 meter afstand staat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 13 uur geleden zei La Pulga: Gelukkig verschillen wij wel eens vaker van mening, niks mis mee. Ik verschil met je mee, zolang hij ze goed aanneemt. Als dit soort dingen mis gaan, dan krijg ik wel direct zin een baksteen door de televisie de gooien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NicoHaak Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 Ik denk ook wel dat het wat toevoegd. De gemiddelde back zal hierdoor geprikkeld raken en actie ondernemen. Ipv hem gewoon aan de buitenkant houden en niks doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost December 2, 2021 Share Gepost December 2, 2021 Wat is de reden dat Ajax zo weinig tegendoelpunten krijgt dit seizoen? Tactisch, kwaliteit achterin beter, een Alvarez in vorm, spelers voorin met minder balverlies? Of dat allemaal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NicoHaak Gepost December 2, 2021 Share Gepost December 2, 2021 Bijna alle tegenstanders die zich ingraven ipv vooruit voetballen. Want in veel potten blijven dan eigenlijk alleen Martinez-Timber achterin. Dus je zou als tegenstander wel doelpunten kunnen scoren. Al helemaal wanneer Ajax zich veilig acht qua voorsprong. Maar teams lijken liever met 3-0 te verliezen ipv 5-2 en blijven zich richten op zo veel mogelijk tegenhouden de gehele pot. En geluk. Want bijna elke pot geef je wel een keer een kans weg. Daarvan gaan er opvallend weinig in. Mede dankzij Pasveer, maar als je bijv die kans afgelopen zondag van Sparta zag, dan had die wel binnen de palen gemoeten. Aan de andere kant als je naar de twee tegengoals kijkt en vooral die eerste tegen Twente, dan waren die wel houdbaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost December 2, 2021 Share Gepost December 2, 2021 Breekt zo lekker de week zo'n wedstrijd vanavond om 9 uur. Heerlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost December 2, 2021 Share Gepost December 2, 2021 13 minuten geleden zei cimbomcu: Breekt zo lekker de week zo'n wedstrijd vanavond om 9 uur. Heerlijk 9 uur vind ik altijd net te laat, 8 uur is perfect. Lekker om tien uur onder de lakens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost December 2, 2021 Share Gepost December 2, 2021 2 uur geleden zei Beppu: 9 uur vind ik altijd net te laat, 8 uur is perfect. Lekker om tien uur onder de lakens Je kan ook onder de lakens liggen en kijken natuurlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost December 2, 2021 Share Gepost December 2, 2021 2 uur geleden zei cimbomcu: Breekt zo lekker de week zo'n wedstrijd vanavond om 9 uur. Heerlijk Inderdaad top dit hoor zo af en toe een potje doordeweeks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NicoHaak Gepost December 2, 2021 Share Gepost December 2, 2021 Nou liever niet. Nu is het dit weekend een soort interlandweekend zonder Ajax. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost December 2, 2021 Share Gepost December 2, 2021 4 minuten geleden zei NicoHaak: Nou liever niet. Nu is het dit weekend een soort interlandweekend zonder Ajax. Dinsdag alweer Sporting-thuis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost December 2, 2021 Share Gepost December 2, 2021 45 minuten geleden zei Thierryvane: Dinsdag alweer Sporting-thuis. Nu al zin in. Hopen dat Ajax nog weet te regel dat het duel met Barendrecht ergens op de buis komt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost December 2, 2021 Share Gepost December 2, 2021 5 uur geleden zei NicoHaak: Bijna alle tegenstanders die zich ingraven ipv vooruit voetballen. Want in veel potten blijven dan eigenlijk alleen Martinez-Timber achterin. Dus je zou als tegenstander wel doelpunten kunnen scoren. Al helemaal wanneer Ajax zich veilig acht qua voorsprong. Maar teams lijken liever met 3-0 te verliezen ipv 5-2 en blijven zich richten op zo veel mogelijk tegenhouden de gehele pot. En geluk. Want bijna elke pot geef je wel een keer een kans weg. Daarvan gaan er opvallend weinig in. Mede dankzij Pasveer, maar als je bijv die kans afgelopen zondag van Sparta zag, dan had die wel binnen de palen gemoeten. Aan de andere kant als je naar de twee tegengoals kijkt en vooral die eerste tegen Twente, dan waren die wel houdbaar Dit vooral ja, maar ook een Ajax dat er dan aanvallend te weinig tegenover zet. Meermaals gezien dit jaar dat als je een tegenstander hebt die wat ruimte geeft of zelf wil voetballen, dat Ajax er soms doorheen snijd als een warm mes door boter. Maar wanneer we tegenstanders treffen die het voor elkaar krijgen om 90 minuten lang geconcentreerd met 11 man achter de bal te blijven, zie je toch dat we het daar erg moeilijk mee hebben. Helemaal als Antony er niet is, zijn er wel erg weinig spelers die vanuit niets iets kunnen creëren. Dat baart me toch wel zorgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts