Mansveld Geplaatst 23 februari 2019 Share Geplaatst 23 februari 2019 Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 februari 2019 Share Geplaatst 23 februari 2019 Ha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 24 februari 2019 Share Geplaatst 24 februari 2019 Zeg het maar jongens. Zelfde opstelling als vorige week? Schöne eruit, Dolberg erin? Neres eruit, Dolberg erin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 februari 2019 Share Geplaatst 24 februari 2019 Dolberg voor Schöne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 24 februari 2019 Share Geplaatst 24 februari 2019 Zolang Neres er maar in staat. Ten Hag mag wat mij betreft zijn biezen pakken als hij hem er weer naast zet, onbegrijpelijke keuze zou dat zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 februari 2019 Share Geplaatst 24 februari 2019 Tegen Den Haag lekker met Dollie beginnen. Aanstaande woensdag hoop ik dat hij met Tadic in de punt start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 24 februari 2019 Share Geplaatst 24 februari 2019 Onana; Mazraoui, De Ligt, Blind, Tagliafico; Van de Beek, De Jong, Ziyech; Tadic, Dolberg, Neres. Zoiets dan? Lijkt mij ook wel de best mogelijke opstelling. Denk helaas wel dat het een erg lastige pot gaat worden. Ik voorspel een nipte 2-3 overwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 februari 2019 Share Geplaatst 24 februari 2019 Zo zou ik het vandaag wel neerzetten. Word sowieso een stroeve pot inderdaad, maar mag hopen dat we hier nu wel gaan winnen ondanks het verschrikkelijke kunstgras. 1-3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 24 februari 2019 Share Geplaatst 24 februari 2019 Dolberg ipv Tadic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 24 februari 2019 Share Geplaatst 24 februari 2019 Ten Hag heeft idd gekozen voor Dolberg ipv Schöne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 februari 2019 Share Geplaatst 24 februari 2019 Daar gaan we weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 24 februari 2019 Share Geplaatst 24 februari 2019 (bewerkt) Jongens toch. Oh jongens toch. Nou, gelukkig maar. We beginnen gewoon weer opnieuw. 24 februari 2019 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 24 februari 2019 Share Geplaatst 24 februari 2019 (bewerkt) Weet iemand welk bedrag Tadic moet betalen voor elk schot? Zozo. Valt me nog mee dat hij deze niet aflegt. 24 februari 2019 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 februari 2019 Share Geplaatst 24 februari 2019 Gaat prima toch, dat ADO heeft zo geen kans joh. Ik kan zo genieten van Dolberg in strijd tegen die lompe Beugelsdijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 24 februari 2019 Share Geplaatst 24 februari 2019 Ik zit inderdaad echt te genieten hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 februari 2019 Share Geplaatst 24 februari 2019 Wel ff 1-3 maken. Ajax is nou niet heel goed in het op slot gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 februari 2019 Share Geplaatst 24 februari 2019 34 minuten geleden zei JanVertonghen: Ik zit inderdaad echt te genieten hier Lekker is dat he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 24 februari 2019 Share Geplaatst 24 februari 2019 Ben mijn vrienden vooral erg dankbaar, was namelijk in slaap gevallen. Werd net voor de 1-3 wakker geappt. Gelukkig geen goal gemist, laatste twintig minuten gaan ze spontaan los. Frank de Boer-stijl. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 februari 2019 Share Geplaatst 24 februari 2019 Puntjes weer binnen en dat zielige clubje weer opgerold. Verschrikkelijk matige pot, maarja als we zo kampioen worden. Prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 februari 2019 Share Geplaatst 24 februari 2019 We hebben het weer in eigen hand, zoals ze dat zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Dat interview ook na de wedstrijd We stonden 6 wedstrijden geleden ook 2 punten voor, er is dus niks veranderd... Statistisch gezien waar, maar drie potten op rij niet gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 13 uur geleden zei Kokkie: Gun het van Bommel vooral. Hoop dat ie 30 jaar lang tweede wordt met elke club die hij traint. Een heel naar en eng ventje. Provinciale kut. Ik wil deze post liken voor elke keer dat hij 2de moet worden, helaas kan het max 1x ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 7 minuten geleden zei MrMHB: Ik wil deze post liken voor elke keer dat hij 2de moet worden, helaas kan het max 1x ? Jij hebt liever Ajax kampioen dan Van Bommel? Niet van je verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 39 minuten geleden zei Magikarp: Jij hebt liever Ajax kampioen dan Van Bommel? Niet van je verwacht Van Bommel is dan ook een engnek eerste klas. Respect voor wat hij die 1e seizoenshelft voor elkaar heeft weten te boksen, maar wat een vreselijke vent zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 1 uur geleden zei Magikarp: Jij hebt liever Ajax kampioen dan Van Bommel? Niet van je verwacht Ik heb sowieso liever Ajax kampioen dan PSV. Waarom? Ik zal het even kort en bondig neerzetten, en dan begrijpen jullie misschien mijn gedrag van de laatste jaren. Ik ben 15 jaar onder sedatie gebukt gegaan, werd hierdoor deels een mak schaapje dat makkelijk te beïnvloeden was en geen eigen mening had. Sinds Mei 2017 ben ik ontgift en kan ik weer zelf een mening vormen. Wat mij betreft hebben we nog 10 doosjes met 10 appeltjes te schillen met PSV. En dat aantal blijft altijd hetzelfde. Deze zielloze, identiteitsloze, calimeroclub gun ik niks dan ellende... Ik ga niet meer naar Feyenoord omdat ook mijn mening omtrent mijn eigen club me niet in dank word afgenomen door veel mensen. Ik geniet lekker thuis, en het liefste zie ik PSV degraderen en Ajax zwaar lijden... Helaas niet het geval. Echter kiezen wie er kampioen zou moeten worden tussen die twee is een eitje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten