Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

1 uur geleden zei Magikarp:

Jij hebt liever Ajax kampioen dan Van Bommel? Niet van je verwacht ;c

Ik heb sowieso liever Ajax kampioen dan PSV. Waarom? Ik zal het even kort en bondig neerzetten, en dan begrijpen jullie misschien mijn gedrag van de laatste jaren. Ik ben 15 jaar onder sedatie gebukt gegaan, werd hierdoor deels een mak schaapje dat makkelijk te beïnvloeden was en geen eigen mening had.  Sinds Mei 2017 ben ik ontgift en kan ik weer zelf een mening vormen. Wat mij betreft hebben we nog 10 doosjes met 10 appeltjes te schillen met PSV. En dat aantal blijft altijd hetzelfde. Deze zielloze, identiteitsloze, calimeroclub gun ik niks dan ellende... Ik ga niet meer naar Feyenoord omdat ook mijn mening omtrent mijn eigen club me niet in dank word afgenomen door veel mensen. Ik geniet lekker thuis, en het liefste zie ik PSV degraderen en Ajax zwaar lijden... Helaas niet het geval. Echter kiezen wie er kampioen zou moeten worden tussen die twee is een eitje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites