Socrates Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Die kneiterharde schoten van Martinez vanuit de tweede lijn altijd. Heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Mag je nog even invallen bij Sporting op dit moment, daar heb je toch ook geen zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Zojuist zei timpy00: Mag je nog even invallen bij Sporting op dit moment, daar heb je toch ook geen zin in. Je ziet het aan Goncalves, wat een belachelijke actie. Raar dat de scheids daar geen geel gaf. Mooi dat Taylor minuten mag maken. Hopelijk erin voor Alvarez, die pakte net al bijna zijn tweede, maar het is dat hij goed timede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Zou wel grappig zijn als Timber nu alsnog geel pakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Gravenberch voor het eerst sinds lange tijd weer écht goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Zal hier maar niet te veel klagen over de lantaarnpaal vandaag, anders krijgen we daar weer gezeik over. Maar hij is weer eens behoorlijk aan het prutsen vandaag. Mis Kudus wel, zo'n Taylor vind ik nooit veel als die invalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Wilde ik net ook zeggen, Taylor pakt zn kansjes niet echt. Is de bal weer snel kwijt en lijkt geen slimme oplossing te hebben wanneer hij onder druk staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Citaat Ajax maakt officieel werk van de komst van Steven Bergwijn, zo melden De Telegraaf en Voetbal International. Marc Overmars heeft de interesse van de Amsterdammers voor de 24-jarige vleugelspits kenbaar gemaakt bij Tottenham Hotspur. De belangstelling van Ajax in Bergwijn hangt samen met het mogelijke vertrek van David Neres. De Braziliaan, die dinsdag tegen Sporting Portugal (4-2 winst) nog scoorde, mag zoals bekend vertrekken uit Amsterdam. Afgelopen zomer kwam een transfer niet van de grond, maar Ajax houdt er serieus rekening mee dat dat in de winterse transferperiode wél zal gebeuren. Dit zie ik dan weer minder zitten, beetje Promes vibes krijg ik er van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Mocht Neres vertrekken is het wel een redelijke opvolger. Niet heel veel tijd nodig. Ook diepte in zijn spel, redelijke voetballer, ook nog een aardig schot. Voordeel is ook dat hij iets beter op links past in de combinatie met Haller. Op rechts kan je altijd Berghuis nog zetten. Ik vind Promes wel wat minder. Heeft misschien alleen nog iets meer snelheid en kan aardig afwerken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 https://www.goal.com/en/news/chelsea-ziyech-love-return-ajax/blt304b74f3b2e043a3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Neres verkopen en Bergwijn huren met optie tot koop lijkt me een goede deal. Maar dat zal wel niet gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Hopelijk nooit meer Neres en Schuurs basis na gister. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 10 uur geleden zei Chiemel: Wilde ik net ook zeggen, Taylor pakt zn kansjes niet echt. Is de bal weer snel kwijt en lijkt geen slimme oplossing te hebben wanneer hij onder druk staat. Niet meteen een speler waar je als Ajacied voor op het puntje van de stoel gaat zitten nee. Ik wil hem nog niet afschrijven, maar ik zie het nog niet helemaal. Wel een aardige goal van Neres, maar voor de rest was het nog lang de oude Neres niet. Als je hem verkoopt kan je Bergwijn er goed bij hebben, maar schrijven we Daramy dan alweer af? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 5 minuten geleden zei ElMarcos: Wel een aardige goal van Neres, maar voor de rest was het nog lang de oude Neres niet. Als je hem verkoopt kan je Bergwijn er goed bij hebben, maar schrijven we Daramy dan alweer af? Je ziet hoeveel minuten Neres nog maakt. Straks komen er ook schorsingen, dus die minuten blijven komen. Daramy heeft blijkbaar net wat meer tijd nodig, heeft niet voor niets pas zo weinig gespeeld. Verder ben ik benieuwd wat ze daarin doen. Je wil Bergwijn niet aantrekken voordat Neres weg is, maar Haller is al vroeg in januari weg vanwege de Afrika Cup. Je zult dus wel snel Bergwijn willen halen. Vraag is dan of Neres op dat moment al weg is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 1 minuut geleden zei Rogier.: Je ziet hoeveel minuten Neres nog maakt. Straks komen er ook schorsingen, dus die minuten blijven komen. Daramy heeft blijkbaar net wat meer tijd nodig, heeft niet voor niets pas zo weinig gespeeld. Verder ben ik benieuwd wat ze daarin doen. Je wil Bergwijn niet aantrekken voordat Neres weg is, maar Haller is al vroeg in januari weg vanwege de Afrika Cup. Je zult dus wel snel Bergwijn willen halen. Vraag is dan of Neres op dat moment al weg is. Met het oog daarop, zou je niet eerst een spits erbij moeten hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Haha Marc enorme koning Ongekende luxe deze CL campagne. Lekker nagenieten zo de ochtend erna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 12 minuten geleden zei ElMarcos: Met het oog daarop, zou je niet eerst een spits erbij moeten hebben? Op zich eens hoor, weet het ook niet zo goed wat de gedachte is. Het is wel verschrikkelijk lastig om in de januariperiode een speler aan te trekken, zeker als de Afrika Cup gespeeld wordt, dus kan me voorstellen dat dat behoorlijk beperkt in de mogelijkheden (je moet ook een speler hebben die al nul uitzicht op speeltijd heeft bij zijn huidige club, etc.). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Brobbey zat gisteren weer 80 minuten op 't bankje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 48 minuten geleden zei Thierryvane: Hopelijk nooit meer Neres en Schuurs basis na gister. Beetje te makkelijk, zeker over Neres. Haller dan ook maar nooit meer basis? Want als we het over gister hebben was die nog wel slechter dan Neres met al zijn balverlies en aanvallen verpesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 13 minuten geleden zei Socrates: Beetje te makkelijk, zeker over Neres. Haller dan ook maar nooit meer basis? Want als we het over gister hebben was die nog wel slechter dan Neres met al zijn balverlies en aanvallen verpesten. Neres had gisteren absoluut niet zijn topniveau, maar hij speelde niet met de dozen om zijn schoenen zoals Blind. Zijn goal was goed en hij had wat meer dreiging in zijn spel dan de laatste tijd. Heb toch het idee dat hij op links beter uit de voeten kan dan rechts. Schuurs is gewoon geen speler waarmee Ajax ver kan komen in de Premier League, maar je gaat ook geen back-up vinden die beter is en bij Ajax op de bank wil zitten. Verhuren zou ik nu ook niet doen. Dan word het achterin allemaal wel erg dun met een blessure. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Pijnlijk om Neres zo te zien. Zoveel gunfactor heb ik bij die jongen. Maar de commentator gisteren en die van tegen Sparta had het over dat we ook niet kunnen verwachten dat Neres vorm heeft omdat hij zo weinig speelt. Maar daar ben ik het niet mee eens. Hij heeft 14 van de 15 wedstrijden in de eredivisie minuten mogen maken en 5 van de 6 wedstrijden in de CL. Okay ik begrijp wel dat daar veel invalbeurten bij zitten, maar hij krijgt toch wel het vertrouwen steeds van de trainer. En dat met Anthony en Tadic op de vleugels voor je mag hij daar niet over klagen. Ik zou het ergens wel jammer vinden dat hij in deze vorm doorgaat en in de winter weg gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Kans groot dat Antony in de volgende zomer voor een groot bedrag weggaat, dan is Neres een redelijk logische/ideale vervanger. Anders gaan ze weer een andere Braziliaan halen waarbij je moet hopen dat die beter is. Je hebt natuurlijk Berghuis ook nog, maar die bevalt mij beter op de 10. Schuurs afschrijven vind ik ook te ver gaan. Redelijk ideale bankspeler en heeft nog steeds heel veel potentie. Ik zou hem misschien ook wel eens willen zien op de plek van Alvarez. Voetballend beter, meer snelheid ook denk ik. Rensch als back-up voor de centrale positie vind ik niet verstandig. Die is nog minder betrouwbaar dan Schuurs. @ElMarcos Hoe kan Ajax met Schuurs ver komen in de Premier League? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 8 minuten geleden zei Chiemel: Kans groot dat Antony in de volgende zomer voor een groot bedrag weggaat, dan is Neres een redelijk logische/ideale vervanger. Anders gaan ze weer een andere Braziliaan halen waarbij je moet hopen dat die beter is. Je hebt natuurlijk Berghuis ook nog, maar die bevalt mij beter op de 10. Schuurs afschrijven vind ik ook te ver gaan. Redelijk ideale bankspeler en heeft nog steeds heel veel potentie. Ik zou hem misschien ook wel eens willen zien op de plek van Alvarez. Voetballend beter, meer snelheid ook denk ik. Rensch als back-up voor de centrale positie vind ik niet verstandig. Die is nog minder betrouwbaar dan Schuurs. @ElMarcos Hoe kan Ajax met Schuurs ver komen in de Premier League? Ik moet ook niet een overleg willen volgen en hier reageren. Dan krijg je dit soort gekke vertypingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 22 minuten geleden zei Chiemel: Kans groot dat Antony in de volgende zomer voor een groot bedrag weggaat, dan is Neres een redelijk logische/ideale vervanger. Anders gaan ze weer een andere Braziliaan halen waarbij je moet hopen dat die beter is. Je hebt natuurlijk Berghuis ook nog, maar die bevalt mij beter op de 10. Schuurs afschrijven vind ik ook te ver gaan. Redelijk ideale bankspeler en heeft nog steeds heel veel potentie. Ik zou hem misschien ook wel eens willen zien op de plek van Alvarez. Voetballend beter, meer snelheid ook denk ik. Rensch als back-up voor de centrale positie vind ik niet verstandig. Die is nog minder betrouwbaar dan Schuurs. @ElMarcos Hoe kan Ajax met Schuurs ver komen in de Premier League? Denk je niet dat ze daarom nu weer polsen bij Bergwijn. Dat hij ook meteen de vervanger is voor Antony in de toekomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten