Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Chiemel:

Samen met Bergwijn een gerucht voor een huurdeal. Heb het idee dat in de laatste jaren welke vaker geruchten zijn over huurdeals, maar vind dat helemaal niet bij Ajax passen en vraag me af of ze dat dan ook echt willen. 

Zou kunnen betekenen dat Onana al in januari vertrekt en ze op korte termijn een vervanger willen hebben die met Pasveer kan concurreren zolang Stekelenburg out is en Gorter nog iets te wispelturig is voor het eerste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

2 uur geleden zei Kyrill:

Uiteindelijk was niet zo bijzonder "1-0" maar voor Jong Ajax.... 

Klopt. Doet Daramy ook mee tegen de andere concurrenten van Emmen voor promotie? Of is het de vraag hoe vaak hij mag meedoen? Dit is niet hetzelfde als een speler die ontbreekt door een schorsing of blessure, of die gepasseerd wordt, maar wel vast deel uitmaakt van de selectie. Dit is een ace, een speler die in feite een pak beter zou moeten zijn dan de rest, die slechts sporadisch in dit team mee zal doen. Nu was hij tegen Emmen niet beslissend, maar dat verandert het uitgangspunt toch niet dat het niet helemaal eerlijk is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei FlyD:

1-0, 3-0 of 5-0, dat maakt voor Emmen niet veel uit. Ze hebben 0 punten overgehouden aan die wedstrijd en dat kan weleens belangrijk worden op weg naar promotie.

20 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Klopt. Doet Daramy ook mee tegen de andere concurrenten van Emmen voor promotie? Of is het de vraag hoe vaak hij mag meedoen? Dit is niet hetzelfde als een speler die ontbreekt door een schorsing of blessure, of die gepasseerd wordt, maar wel vast deel uitmaakt van de selectie. Dit is een ace, een speler die in feite een pak beter zou moeten zijn dan de rest, die slechts sporadisch in dit team mee zal doen. Nu was hij tegen Emmen niet beslissend, maar dat verandert het uitgangspunt toch niet dat het niet helemaal eerlijk is?

Ok. Dan moet er regelgeving komen tegen dit soort dingen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Chiemel:

Samen met Bergwijn een gerucht voor een huurdeal. Heb het idee dat in de laatste jaren welke vaker geruchten zijn over huurdeals, maar vind dat helemaal niet bij Ajax passen en vraag me af of ze dat dan ook echt willen. 

Wellicht huren met een verplichte optie tot koop onder bepaalde voorwaarden. Anders krijg je situaties als met Idrissi. Dan mogen die gasten eigenlijk nooit mee doen of alleen de laatste vijf minuten wanneer het echt nergens om gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Rogier.:

Mooi dat Pasveer speelt. Benieuwd naar de wedstrijd verder. Allebei met aanpassingen natuurlijk.

Hoezo is dat zo mooi?

Jammer dat Tagliafico niet speelt. En dat Sporting met een compleet b-elftal komt. Ook geen Pote helaas. Voelt nu toch een beetje als een afgesloten oefenwedstrijd (die Ajax eigenlijk wel verplicht is te winnen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Socrates:

Hoezo is dat zo mooi?

Omdat ik niet denk dat hij nog veel CL-wedstrijden kan spelen in de toekomst, en hij doet het wel gewoon meer dan prima. Ik zie hem in ieder geval nu liever dan Onana, die misschien in de winterstop al weg is. Als hij blijft zien we wel wie er eerste keeper wordt na de Afrika Cup.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei timpy00:

Ajax speelt zonder middenveld ofzo bij balverlies, wat een ruimtes geven ze weg.

Daarbij ook steeds slordiger aan de bal.

Wel een erg leuke wedstrijd zo. Ajax is wel echt veel beter, verwacht dat ze er in de tweede helft wel overheen lopen. Al blijven het Portugezen, dus je weet het nooit zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blind speelt weer eens als een dementerende opa. Mijn god. Niet de eerste keer ook dit seizoen. Sowieso veel meer over rechts gaan spelen.

Antony wel heerlijk in vorm hè. Hij en Martinez by far de beste spelers momenteel imo.

En Schuurs laat weer eens zien dat hij alleen over de middenlinie kan verdedigen. 

bewerkt door Socrates
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Socrates:

Blind speelt weer eens als een dementerende opa. Mijn god. Niet de eerste keer ook dit seizoen. Sowieso veel meer over rechts gaan spelen.

:-D 

Hoop ook op Tagliafico in de tweede helft, zal Neres ook helpen, een speler die wat meer eroverheen komt. Schuurs bakt er verder vandaag nog weinig van.

Zojuist zei Socrates:

Antony wel heerlijk in vorm hè. Hij en Martinez by far de beste spelers momenteel imo.

Martinez is sowieso echt belachelijk goed de laatste tijd. Hij (maar ook Timber) zijn echt nauwelijks op fouten te betrappen, terwijl ze toch vrij klein zijn voor centrale verdedigers. Zou me niet verbazen als er een grote club komt aan het einde van het seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Socrates:

Kijk nou, we zijn het nog een keer eens voor de verandering.

Dat we dit ooit nog eens mee zouden maken hè…

Mag hopen dat Nico der in komt. Schuur bewijst ook maar eens waarom er voor De Ligt 80 miljoen betaald wordt en hij voor een Mike van der Hoorn bedrag naar Swansea City zal vertrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Chiemel:

Dat en jammer dat hij bij die goal niet staat op te letten, maar ik zie Schuurs ook veel goede dingen doen. Ik geloof nog steeds wel in die jongen eigenlijk.

Die heeft gewoon speeltijd nodig op een iets lager niveau. Hoop dat ze hem verhuren volgend seizoen. Timber blijft waarschijnlijk, dus dan kun je Rensch mooi gaan uitspelen op de centrale positie indien hij niet beschikbaar is. Als in, ik hoop dat dat ook de positie is waar Rensch heen gaat de komende tijd. Heb je eventueel Llansana nog achter de hand voor de occasional laatste minuten in wedstrijden tegen pak 'm beet Fortuna Sittard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites