Kavinos Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 11 minuten geleden zei Elsjorro1990: Te lang niet echt zien spelen om er een goed beeld van te krijgen. Kwam hij zo snel bij United omdat hij zo goed was, of omdat van Gaal verliefd op hem was? Vooral dat laatste denk ik. Premier League is natuurlijk geen Eredivisie. Dus lastig te vergelijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 17 minuten geleden zei Magikarp: Ho. Hier ga ik je corrigeren. Dat mag. 16 minuten geleden zei Erwin.: Nee voor PSV is niet precies hetzelfde gedaan. Het gaat erom dat er nu een wedstrijd uit een speelronde gehaald wordt, iets wat niet afgesproken was. Daarnaast ga je er veel te hard op in heb ik het idee. Net zoals de media overdreven bewoordingen gebruikte als furieus en woest om de boel weer onnodig op te blazen. Lees nu dat Ajax zowel Pierie als Doan laat 'snuffelen' bij Ajax door ze oa de cl wedstrijden te laten bezoeken. Zeker Doan lijkt me toch niet echt Ajax materiaal. Omdat er geen andere keuze was. Was er geen bekerronde geweest, dan was deze wedstrijd natuurlijk naar de vrijdag gegaan, net zoals bij PSV. Ik word gewoon moe van al dit Calimero gezeik van al die anti Ajax internetriddertjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Deels eens inderdaad. Wel is het zo, dat als er een aantal clubs uit nederland zijn die structureel mee kunnen doen in Europa ( het zij door 8e/kwartfinale te halen CL, het zij door ver te komen in de EL) de eredivisie aantrekkelijker word voor andere landen om uit te zenden. Nee, Fortuna Sittard- FC emmen blijft nog steeds een zaadpartij natuurlijk, maar er zal meer interesse komen voor de wedstrijden van ajax, psv, feyenoord, az of wie het dan ook maar goed doet. Direct gevolg: Televisiegelden gaan omhoog. Direct gevolg daarvan: kleinere clubs ontvangen meer geld. Dus het heeft wel degelijk invloed. Het is niet voor niks dat Fox toevallig langskwam in 2012/2013, de run van goede europese (sucessen) was al even voorbij, dus zijn die tv-gelden ook wat minder waard he.Dus iedereen moet zich weer aanpassen aan het o zo grote Ajax en ze dankbaar zijn voor de prestaties. Kijk die prestaties boeien mij geen ene reet. Jullie lachen hard als Feyenoord van Trencin verliest, maar nu moet iedereen voor jullie zijn en rekening met jullie houden. Er wordt zoals gewoonlijk in jullie voordeel afgeweken van afspraken. Alsof je nu 0-3 daar gaat winnen. Laat me niet lachen het wordt juist andersom.Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Lekkere loze kreet In het jaar van de Europa League gebeurde dit volgens mij ook niet? De jaren daarvoor echt niks gepresteerd, hoefde er niet eens rekening mee gehouden te worden. Dat argument van Real Madrid. Die hebben geen reisdag er bij volgens mij? Reisdag... het is 2.5 uur vliegen het is niet zo dat ze met de bus gaan.Je wil toch een grote club zijn, gedraag je dan ook zo en niet als een stel semiprofs.Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 30 jaar oud, haat aan Ajax groter dan de liefde voor zijn eigen club en een avatar met de tekst 'ANTI UEFA MAFIA'. Vervolgens (de directie van) Ajax even de les willen lezen en roepen dat 'ze zich moeten gedragen als een grote club als je een grote club wil zijn, en niet als een stel semiprofs'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 14 minuten geleden zei Rossi: Dus iedereen moet zich weer aanpassen aan het o zo grote Ajax en ze dankbaar zijn voor de prestaties. Kijk die prestaties boeien mij geen ene reet. Jullie lachen hard als Feyenoord van Trencin verliest, maar nu moet iedereen voor jullie zijn en rekening met jullie houden. Er wordt zoals gewoonlijk in jullie voordeel afgeweken van afspraken. Alsof je nu 0-3 daar gaat winnen. Laat me niet lachen het wordt juist andersom. Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Volgens mij hebben Ajax en ook PSV het afgelopen jaar veel gedaan om de kleine clubs tegemoet te komen. TV gelden eerlijker verdeeld, Europese tv gelden zouden zelfs deels naar hunnie gaan. Dit was allemaal niet goed genoeg en wij vragen om 1 ding en de wereld is weer te klein. Nee ze moeten bij die clubs eens meer in het algemeen belang gaan denken. Van mij part krijgen ze ook gewoon niks meer. Laat ze het maar eens uitzoeken daar. Zien we wel hoelang ze het financieel nog allemaal uithouden daar. Om ons mister Ajax maar even te citeren: 'Ik hoop dat PEC Zwolle degradeert' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 22 minuten geleden zei Elsjorro1990: Dat mag. Omdat er geen andere keuze was. Was er geen bekerronde geweest, dan was deze wedstrijd natuurlijk naar de vrijdag gegaan, net zoals bij PSV. Ik word gewoon moe van al dit Calimero gezeik van al die anti Ajax internetriddertjes. Het gaat niet om dat er geen andere keuze was, het gaat erom dat er afspraken zijn gemaakt en dat de KNVB daar nu van afwijkt. Dit heeft niks met calimero en ajax te maken verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 (bewerkt) Als Ajax zou ik hier trouwens ook helemaal niet blij mee zijn. Je levert rust voor een Eredivisiewedstrijd in voor rust voor een CL-wedstrijd. Imo is de Eredivisie belangrijker. Kans dat je die wint is veel groter. Denk zelfs dat de kans op de titel groter is dan de kans dat je doorgaat in de CL. Snap dan ook niet helemaal dat je hiermee CL boven Eredivisie verkiest. En verder was er natuurlijk wel een andere optie: verplaatsen naar zaterdagavond. Zijn prima redenen om dat niet te doen, maar het is niet zo dat er geen alternatief was. Zelfs ADO naar vrijdag of zaterdag, bekerwedstrijd naar dinsdag en pec naar vrijdag had gekund, al haal je dan wel erg veel overhoop. 22 februari 2019 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Hwb: Als Ajax zou ik hier trouwens ook helemaal niet blij mee zijn. Je levert rust voor een Eredivisiewedstrijd in voor rust voor een CL-wedstrijd. Imo is de Eredivisie belangrijker. Kans dat je die wint is veel groter. Denk zelfs dat de kans op de titel groter is dan de kans dat je doorgaat in de CL. Snap dan ook niet helemaal dat je hiermee CL boven Eredivisie verkiest. Ze zien de krantenkoppen al voor zich. Lopen naast de schoenen. Hoofd in de wolken. Onderschatten de Eredivisie. Noem maar op. 22 februari 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 29 minuten geleden zei Rossi: Reisdag... het is 2.5 uur vliegen het is niet zo dat ze met de bus gaan. Je wil toch een grote club zijn, gedraag je dan ook zo en niet als een stel semiprofs. Dus ze springen vanaf huis dat vliegtuig in en alles? En dan met parachutes boven Madrid hoppa eruit. Daar komt toch veel meer bij kijken. Nog nooit gevlogen? En zoals @Regis al aangeeft. Veel clubs in Nederland moeten blij zijn dat PSV en Ajax in ieder geval nog iets eraan doen om ervoor te zorgen dat we geen verkapt Oostblok land worden die af en toe maar Europees voetbal spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 6 minuten geleden zei Magikarp: Ze zien de krantenkoppen al voor zich. Lopen naast de schoenen. Hoofd in de wolken. Onderschatten de Eredivisie. Noem maar op. Nouja, die krantenkoppen heb ik nog niet gezien. En feitelijk is dat wel een beetje wat er aan de hand is nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 16 minuten geleden zei Hwb: Nouja, die krantenkoppen heb ik nog niet gezien. En feitelijk is dat wel een beetje wat er aan de hand is nu. Die komen er wanneer er zowel van Real en PEC of AZ verloren wordt. De media weet het vaak achteraf pas beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 De krantenkoppen als 'AJAX DOET HET ONMOGELIJKE', 'UITGERUST AJAX DOMINEERT IN MADRID' en 'IK, VALENTIJN DRIESSEN, HEB HET ALTIJD AL GEZIEN' bedoel ik natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Oh die Valentijn. Daar word ik zo moe van. @Elsjorro1990 Hij is nog wel best jong, daar heb ik mij op verkeken. Maar nee bij elke PL club komt die op de bank terecht ook bij de Fulhams van deze wereld. Kan best verdedigen, maar voor geen meter voetballen. Ik weet het niet met hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 1 uur geleden zei Hwb: Als Ajax zou ik hier trouwens ook helemaal niet blij mee zijn. Je levert rust voor een Eredivisiewedstrijd in voor rust voor een CL-wedstrijd. Imo is de Eredivisie belangrijker. Kans dat je die wint is veel groter. Denk zelfs dat de kans op de titel groter is dan de kans dat je doorgaat in de CL. Snap dan ook niet helemaal dat je hiermee CL boven Eredivisie verkiest. En verder was er natuurlijk wel een andere optie: verplaatsen naar zaterdagavond. Zijn prima redenen om dat niet te doen, maar het is niet zo dat er geen alternatief was. Zelfs ADO naar vrijdag of zaterdag, bekerwedstrijd naar dinsdag en pec naar vrijdag had gekund, al haal je dan wel erg veel overhoop. Dan had je ook nog Feyenoord PSV moeten verplaatsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 2 uur geleden zei Rossi: Dus iedereen moet zich weer aanpassen aan het o zo grote Ajax en ze dankbaar zijn voor de prestaties. Kijk die prestaties boeien mij geen ene reet. Jullie lachen hard als Feyenoord van Trencin verliest, maar nu moet iedereen voor jullie zijn en rekening met jullie houden. Er wordt zoals gewoonlijk in jullie voordeel afgeweken van afspraken. Alsof je nu 0-3 daar gaat winnen. Laat me niet lachen het wordt juist andersom. Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Ja dat heb je goed gezien. We zijn ook druk bezig met een lobby om in de spelregels te krijgen dat ajax minimaal 2 penaly's per wedstrijd dient te krijgen wegens bewezen diensten in het verleden. Is Overmars druk mee bezig. Nee, een feyenoord die van Trencin verliest vind ik vooral heel triest, net zoals een psv dat niet voorbij een of ander gek ploegje uit Kroatië komt en net zoals ajax wat jaren verloor van clubs als Dinamo Zagreb, Kopenhagen en noem maar op. De kans dat ajax daar nu met 0-3 gaat winnen is niet heel groot nee, maar er wordt in elk geval alles aan gedaan om de randvoorwaarden te optimaliseren. En laten we eerlijk zijn: we hadden ook niet gedacht dat Ajax Real thuis van het kastje naar de muur tikt, daar had je ook gewoon vrij ruim kunnen winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Wat betreft Fosu. Laten we niet vergeten dat de Eredivisie geen Premier League is. Dat die jongen bij een Fulham op de bank zit, heeft ook met speelstijl te maken van Ranieri. Ik denk dat het een goede zet is hem te halen. Jong, Nederlands, eigen jeugd. Zal niet veel moeten kosten en al helemaal niet hoeven te verdienen. Goede investering. Net als een Pieri overigens. Doan blijf ik mijn twijfels bij houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 2 uur geleden zei JanVertonghen: 30 jaar oud, haat aan Ajax groter dan de liefde voor zijn eigen club en een avatar met de tekst 'ANTI UEFA MAFIA'. Vervolgens (de directie van) Ajax even de les willen lezen en roepen dat 'ze zich moeten gedragen als een grote club als je een grote club wil zijn, en niet als een stel semiprofs'. Wat heeft leeftijd er mee te maken en waar baseer jij op dat mijn haat groter is? Ik juich voor geen enkele Nederlandse club in Europa omdat het mij totaal niet boeit. En dan kan alleen Feyenoord nog op wat sympathiek rekenen. En als ik van de week facebook opende zag ik alleen maar Ajacieden reageren met de termen uit mijn avatar over het aanstellen van een andere scheids en de terecht afgekeurde goal adhv VAR. Het gaat erom dat nu allerlei afspraken geschonden worden en dat de KNVB weer Ajax pleased, zoals zo vaak in het verleden. Blijkbaar mag je hier niet op wijzen. En inderdaad je wil toch graag de stap zetten naar de Europese (sub)top, mijn zegen heb je hoor. Alleen hoezo moeten andere clubs daar rekening mee houden? Leuk man als je een kaartje (vreselijke combi natuurlijk) heb gekocht en je mag ineens woensdag middag afreizen. Denk eens aan anderen in plaats van alleen jullie zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 25 minuten geleden zei Kavinos: Wat betreft Fosu. Laten we niet vergeten dat de Eredivisie geen Premier League is. Dat die jongen bij een Fulham op de bank zit, heeft ook met speelstijl te maken van Ranieri. Ik denk dat het een goede zet is hem te halen. Jong, Nederlands, eigen jeugd. Zal niet veel moeten kosten en al helemaal niet hoeven te verdienen. Goede investering. Net als een Pieri overigens. Doan blijf ik mijn twijfels bij houden. Dan heb ik toch liever Pierie. Juist bij een Ranieri bij een ploeg als Fulham hoef je voetballend iig niks te doen. Dat moet juist wel als die bij Ajax zit straks. Ik vraag mij af of die goedkoop is, voor een leuk prijsje is die wel welkom maar daar ben ik bang voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 9 minuten geleden zei cimbomcu: Dan heb ik toch liever Pierie. Juist bij een Ranieri bij een ploeg als Fulham hoef je voetballend iig niks te doen. Dat moet juist wel als die bij Ajax zit straks. Ik vraag mij af of die goedkoop is, voor een leuk prijsje is die wel welkom maar daar ben ik bang voor. Ik denk idd niet dat die voor minder dan 5 miljoen gaat komen. Ik vind het lastig hoor. Zon Pierie is natuurlijk een leuke voetballer, maar er zijn wel voorbeelden te over van dat soort spelers die het een stapje hogerop niet kunnen bolwerken. Fosu mensah begon degelijk maar lijkt wat terug te zakken. De vraag is dan natuurlijk: was die beginperiode een uitschieter en is dit huidige zijn niveau, of zijn er andere zaken waardoor hij niet presteerd. Ik zie te weinig van hem om daar wat zinnigs over te kunnen zeggen. Zefde idee als jou: voor een zacht prijsje kun je een gokje wagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 28 minuten geleden zei cimbomcu: Juist bij een Ranieri bij een ploeg als Fulham hoef je voetballend iig niks te doen. Dat moet juist wel als die bij Ajax zit straks. Daar zit al een wezenlijk verschil in met Ajax? Degradatievoetbal in Engeland hoef je inderdaad voetballend weinig te kunnen. Beuken, sleuren en goede stamina. Dan kan je hem toch ook niet beoordelen op zijn voetballende kwaliteiten? Daarbij komt zo'n jongen bij Ajax "thuis", komt in een bovenliggende partij i.p.v. een partij die achter de bal aan moet lopen en is er denk ik een veel betere begeleiding voor jongens van zijn leeftijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Pierie kopen en dan elke keer zo’n kut goal tegen krijgen als die 2-2 van PSV, doe mij maar die Mensah dat is tenminste een prima verdediger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Kavinos: Daar zit al een wezenlijk verschil in met Ajax? Degradatievoetbal in Engeland hoef je inderdaad voetballend weinig te kunnen. Beuken, sleuren en goede stamina. Dan kan je hem toch ook niet beoordelen op zijn voetballende kwaliteiten? Daarbij komt zo'n jongen bij Ajax "thuis", komt in een bovenliggende partij i.p.v. een partij die achter de bal aan moet lopen en is er denk ik een veel betere begeleiding voor jongens van zijn leeftijd. Nee maar ik ken de speler Mensah wel, die heeft die kwaliteiten niet. En ik bedoel te zeggen, als hij het dan van zijn verdedigende kwaliteiten moet hebben. En hij daarmee niet bij Fulham in de basis komt waar ze niks verwachten van hem aan de bal, behalve dat hij goed verdedigt vind ik dat best vreemd. Daarnaast heeft hij maar 9 keer in de competitie gespeeld, waarvan allemaal als rechtsback (wat die al helemaal niet kan overigens). En dan willen wij hem halen als cv als opvolger van het grootste verdedigende talent van europa. @Isco22 Ik ben erg gecharmeerd van Pierie, dan pak je hier 1 moment. Maar zeer talentvol en speelt een prima 2de seizoenshelft. 22 februari 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Je kent hem zelfs @cimbomcu , doe hem eens de groeten! Pieri staat wat mij betreft wel boven Doan qua interessante speler, maar of Pieri nu de gewenste speler is om de Ligt om te vangen. Wat maakt hem zo goed dan? Hij valt mij nooit op als ik Heerenveen kijk als ik eerlijk ben. Pieri is op dit moment niet beter dan Fosu gok ik. Daarbij heeft Fosu in de Premier League gevoetbald en is hij zelfs international geweest. Dat weegt ook mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 13 minuten geleden zei Barteh: Wat een simpele gozer zeg die Rossi jezus christus. Bedankt. Niet iedereen kan zo geweldig als jij zijn he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten