Bolderbast Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Bellingham, fijn hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Morgen werken in Dortmund met deze stand is shirt v a n Dortmund aan absoluut geen straf @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 3 minuten geleden zei Titan: Ben ik de enige die me met de wedstrijd meer begint te ergeren aan Gravenberch? Maandje banken voor bijv. Klaassen zou niet misstaan. Label talent mag er wel eens af. Ja hij kan heel goed voetballen maar moet het wel laten zien. Dat doet ie nu niet en dan zijn er anderen die het mogen laten zien wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Titan: Ben ik de enige die me met de wedstrijd meer begint te ergeren aan Gravenberch? Maandje banken voor bijv. Klaassen zou niet misstaan. Nee, hier ook al meerdere wedstrijden gezegd. Speelt of slordig of postbodevoetbal. Maar dan Klaassen opteren is ook een maandje banken waard Titan. Dan liever nog Kudus. Dortmund was echt een stuk beter. Ajax kwam niet aan voetballen toe. Vaak een overtal centraal waardoor enkel op de flanken wat ruimte ligt. Maken Ajax nog statischer dan ze van zichzelf al zijn. Dit zou nou een ideaal moment zijn om de Tadic-variant van stal te halen. Met dan op links iemand met een versnelling en die een mannetje uit kan spelen (Neres/Daramy). 3 november 2021 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Vind vooral Ajax slordig en totaal niet zo'n eigen spel uitvoeren. En de scheids is ruk. Werk aan de winkel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 4 minuten geleden zei Socrates: Maar dan Klaassen opteren is ook een maandje banken waard Titan Daarom voetbal ik ook niet meer. Maar gelukkig hebben meerderen inderdaad het idee. Een beetje over het veld dartelen en ballen te ver voor je uit spelen in het centrum, wat een aanfluiting. Perfecte countermogelijkheid daarmee om zeep helpen. Voel wel een wissel aankomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Kudus op zijn plek zou ik wel willen zien de tweede helft. En Klaassen op de plek van Alvarez die al geel heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Nu met Klaassen en Berghuis als twee tienen. Zie dan liever Blind op zes erachter, maar bon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Kijk pas sinds minuut 50, maar wat zijn ze slordig zeg. Passes achter de man, niet opletten, en dat tegen 10 man. Mag wel een tandje bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Stoor me er vooral aan dat de ballen in de zestien nooit even een keer aankomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Rogier.: Kijk pas sinds minuut 50, maar wat zijn ze slordig zeg. Passes achter de man, niet opletten, en dat tegen 10 man. Mag wel een tandje bij. Hele wedstrijd al. Dit is zelfs een wat betere fase. Wtf, waarom wordt Berghuis er nou weer uitgehaald dan? 3 november 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Nou, ze gaan niet meer scoren. Dat durf ik wel te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Rogier.: Nou, ze gaan niet meer scoren. Dat durf ik wel te zeggen. Hoeveel secondes na je post? 3 november 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 1 minuut geleden zei Rogier.: Nou, ze gaan niet meer scoren. Dat durf ik wel te zeggen. Ik doe niet meer mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Al die kutpasses van Klaassen.. 1-1 is mooi, nu Neres en Daramy bitte. Tempo erop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Nous tot dusver MOTM voor mij. Kudus valt ook prima in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Lekker goaltje wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Haller hele tijd lange slungel die geen bal kan kaatsen, maar doet dan ook dit 😍 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 3 minuten geleden zei Thierryvane: Nous tot dusver MOTM voor mij. Kudus valt ook prima in. Nou, zeg dat. Nous is echt weer meer dan uitstekend. Zo stabiel in balbezit, ook vandaag weer. Hele lekkere voorsprong dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Wat een fucking lekkere avond is dit weer. Let’s gooooooooo Ajax! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Wat een luxe dit resultaat. Maar wat een wortelkanaal behandeling. Congrats mede ajacieden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Had er al helemaal genoeg van na 70 minuten, zo'n vervelend potje werd het, dus dacht ik de hond uit te gaan laten. Kom net binnen wandelen Mooi dat er weer een Nederlandse club overwintert in de CL! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Erg flatteee, maar boeie! 14 voor 2 tegen en hop 10 miljoen in de pocket 💪🏼💪🏼💪🏼 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 (bewerkt) Toch nog afgemaakt, goed door blijven gaan. Nous inderdaad heel erg sterk, op wat eindpasses in de zestien na. Kudus viel inderdaad wel lekker in, zou best eens op de plek van Gravenberch kunnen staan. Gravenberch erg matig, hopelijk krijgt hij niet te veel credits tov een betere Berghuis en Klaassen en Kudus. En hopelijk speelt contractverlenging hier al helemaal geen rol bij. Antony ook gewoon weer ff 3 assists, op hoeveel zit ie al? 3 november 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Mooi dat je na vier wedstrijden al door bent, maar de verhalen over dat dit elftal bij de vijf beste van Europa hoort en een mogelijke CL-winst kunnen wmb wel de koelkast in. Lekkere balletjes van Antony wel weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten