Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

3 minuten geleden zei Titan:

Ben ik de enige die me met de wedstrijd meer begint te ergeren aan Gravenberch? Maandje banken voor bijv. Klaassen zou niet misstaan. 

Label talent mag er wel eens af. Ja hij kan heel goed voetballen maar moet het wel laten zien. Dat doet ie nu niet en dan zijn er anderen die het mogen laten zien wat mij betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Titan:

Ben ik de enige die me met de wedstrijd meer begint te ergeren aan Gravenberch? Maandje banken voor bijv. Klaassen zou niet misstaan. 

Nee, hier ook al meerdere wedstrijden gezegd. Speelt of slordig of postbodevoetbal. Maar dan Klaassen opteren is ook een maandje banken waard Titan. Dan liever nog Kudus.

Dortmund was echt een stuk beter. Ajax kwam niet aan voetballen toe. Vaak een overtal centraal waardoor enkel op de flanken wat ruimte ligt. Maken Ajax nog statischer dan ze van zichzelf al zijn.

Dit zou nou een ideaal moment zijn om de Tadic-variant van stal te halen. Met dan op links iemand met een versnelling en die een mannetje uit kan spelen (Neres/Daramy).

bewerkt door Socrates
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Socrates:

Maar dan Klaassen opteren is ook een maandje banken waard Titan

Daarom voetbal ik ook niet meer. ;)

Maar gelukkig hebben meerderen inderdaad het idee. Een beetje over het veld dartelen en ballen te ver voor je uit spelen in het centrum, wat een aanfluiting. Perfecte countermogelijkheid daarmee om zeep helpen. Voel wel een wissel aankomen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Rogier.:

Kijk pas sinds minuut 50, maar wat zijn ze slordig zeg. Passes achter de man, niet opletten, en dat tegen 10 man. Mag wel een tandje bij.

Hele wedstrijd al. Dit is zelfs een wat betere fase. 

Wtf, waarom wordt Berghuis er nou weer uitgehaald dan? 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch nog afgemaakt, goed door blijven gaan. Nous inderdaad heel erg sterk, op wat eindpasses in de zestien na. Kudus viel inderdaad wel lekker in, zou best eens op de plek van Gravenberch kunnen staan. Gravenberch erg matig, hopelijk krijgt hij niet te veel credits tov een betere Berghuis en Klaassen en Kudus. En hopelijk speelt contractverlenging hier al helemaal geen rol bij. Antony ook gewoon weer ff 3 assists, op hoeveel zit ie al?

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites