La Pulga Geplaatst 2 november 2021 Share Geplaatst 2 november 2021 In welke landen mag Eriksen eigenlijk nog wel voetballen. Ondanks dat ik hem een heerlijke speler vind/vond weet ik niet wat hij gaat toevoegen aan het huidige Ajax. Ook bij Inter was het toch wel vaak een bankzitter en is Ajax voorin en op het middenveld toch wel echt goed voorzien. Mocht hij wel komen zou ik Klaassen en Neres in ieder geval verkopen en ook Gravenberch weg doen mits hij niet wilt verlengen. Want ook de jeugd moet worden doorgestroomd op één of ander moment. Zo'n Taylor staat nu alleen maar stil in zijn ontwikkeling (of maakt hij minuten bij Jong?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 november 2021 Share Geplaatst 2 november 2021 Eriksen komt wel wat inhoud tekort, zeker na zo'n lange absentie. Kan dan eigenlijk enkel op tien, waar Berghuis het al aardig doet. Om hem tweede man te maken, tja, daar is hij ook wat te groot voor. Op een vleugel zou ik niet doen, dit elftal heeft echt nog wel snelheid/diepte nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 november 2021 Share Geplaatst 2 november 2021 Met het oog op de selectie die er nu staat moet je het wellicht niet doen. Ik zie niet direct een plek waar hij kan spelen. Aan de andere kant, na de zomer kan het pallet aan spelers er heel anders uit zien. Dan kan je best in een situatie terecht komen waarbij Eriksen ineens een hele waardevolle rol kan gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 2 november 2021 Share Geplaatst 2 november 2021 1 uur geleden zei La Pulga: Ondanks dat ik hem een heerlijke speler vind/vond weet ik niet wat hij gaat toevoegen aan het huidige Ajax. Ook bij Inter was het toch wel vaak een bankzitter en is Ajax voorin en op het middenveld toch wel echt goed voorzien Op dit moment heb je hem niet nodig. Middenveld is al overvol, zeker met de talenten die er nog achteraan komen. Zou zonde zijn om dan Eriksen voor een flinke smak geld aan salaris aan te trekken ook al is het misschien nog een geweldige speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 16 uur geleden zei Lazy: Op dit moment heb je hem niet nodig. Middenveld is al overvol, zeker met de talenten die er nog achteraan komen. Zou zonde zijn om dan Eriksen voor een flinke smak geld aan salaris aan te trekken ook al is het misschien nog een geweldige speler. Hij is gratis op te pikken toch? De reden om het wel te doen is dat de kans groot is dat onder andere Anthony, Neres en Gravenberch misschien weggaan. Dan gaat Berghuis naar de rechtsbuiten positie, Kudus of Klaassen naar de plek van Ryan. Dan kun je hem ineens heel goed gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 We mogen weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Yes, https://www.ajax.nl/artikelen/liveblog-borussia-dortmund-ajax-matchday/ staat deze dag op mijn tabblad open. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Vanavond in een kroeg kijken, ben benieuwd hoe het daar is. Laatste keer was met het WK2010 en dat ging best goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 3 uur geleden zei ElMarcos: Hij is gratis op te pikken toch? De reden om het wel te doen is dat de kans groot is dat onder andere Anthony, Neres en Gravenberch misschien weggaan. Dan gaat Berghuis naar de rechtsbuiten positie, Kudus of Klaassen naar de plek van Ryan. Dan kun je hem ineens heel goed gebruiken. Als hij gratis is kun je hem in elk geval wel laten trainen. Wie weet prestatiecontract om mee te beginnen, maar vraag me af of Eriksen daar zin heeft. In principe zou hij perfect zijn als de door jouw genoemde spelers vertrekken. Ik vraag me alleen af of hij ooit zijn oude niveau gaat halen. 2 uur geleden zei La Pulga: Vanavond in een kroeg kijken, ben benieuwd hoe het daar is. Laatste keer was met het WK2010 en dat ging best goed. Nu wonnen we dat WK niet. Ben dan ook iets minder hoopvol gestemd nu.. 🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 32 minuten geleden zei Lazy: Als hij gratis is kun je hem in elk geval wel laten trainen. Wie weet prestatiecontract om mee te beginnen, maar vraag me af of Eriksen daar zin heeft. In principe zou hij perfect zijn als de door jouw genoemde spelers vertrekken. Ik vraag me alleen af of hij ooit zijn oude niveau gaat halen. Nu wonnen we dat WK niet. Ben dan ook iets minder hoopvol gestemd nu.. 🤣 O ja, ik keek daar wel Nederland - Brazilië en Nederland - Uruguay, niet onbelangrijk om te melden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 1 uur geleden zei Lazy: Als hij gratis is kun je hem in elk geval wel laten trainen. Wie weet prestatiecontract om mee te beginnen, maar vraag me af of Eriksen daar zin heeft. In principe zou hij perfect zijn als de door jouw genoemde spelers vertrekken. Ik vraag me alleen af of hij ooit zijn oude niveau gaat halen. Dat laatste is ook een hele plausibele bedenking toch? Dat zullen alle clubs hebben die hem willen halen, dus ik denk dat hij zelf daar ook in mee moet denken. Ik denk dat je hem op zo'n soort manier best kunt halen, met vooral de focus op fit worden en volgend seizoen. Want ik verwacht wel dat er op het middenveld en aanvallend wat gaat gebeuren helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Pasveer; Mazraoui, Timber, Martínez, Blind; Álvarez, Gravenberch, Berghuis; Antony, Haller, Tadić. Geen verrassingen in de opstelling. Ben benieuwd! Vanmiddag won de u18 al knap in de Youth League. Die Brandes laat de laatste weken ook weer zien een heel leuke speler te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Wel veel vertrouwen in een vooral veel zin in. Het is echt aftellen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Dortmund kiest voor Tigges ipv Malen. Die is klein en vlug, wat Timber en Martinez ook zijn. Tigges is lang (193 cm) en (kop)sterk. Kan gevaarlijk zijn, maar dan moeten ze wel in fases Ajax terug kunnen dringen. Op de counter niet zo'n probleem zolang je de voorzet er uit weet te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Eerst maar ff een kwartiertje overleven, eerste minuut stonden ze nog ff te slapen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 45 minuten geleden zei NicoHaak: Wel veel vertrouwen in een vooral veel zin in. Het is echt aftellen.. Heb er niet echt vertrouwen in, maar het maakt helemaal niet zoveel als je hier met een kleine nederlaag vertrekt (dus wat dat betreft wel weer vertrouwen). Ook hopen dat het qua gele kaarten meevalt vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Absoluut geen rood dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 (bewerkt) Deze rode kaart is heel moeilijk te beoordelen. Tackle was hard, maar uiteindelijk was er niet zoveel aan de hand. Gravenberch is niet de eerste keer dit seizoen de slechtste man van het veld. En is een tik krijgen in het strafschopgebied meteen een penalty, of moet je er ook door vallen? Want het vallen zelf was gewoon een schwalbe. 3 november 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Echt geen rood dit natuurlijk. Antony goes Neymar. En dit is een penal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Rood was wat overdreven, evenals deze penalty.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Ik weet niet wat ik moet vinden. Ik vind eigenlijk ook zowel geen rood als geen pingel. Maar Dortmund is zonder Haaland met man minder, bepaald niet minder gevaarlijk erop geworden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Ben ik de enige die me met de wedstrijd meer begint te ergeren aan Gravenberch? Maandje banken voor bijv. Klaassen zou niet misstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FeyenoordMillwall Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Ik vond beide overdreven, rood en de pingel. Verwacht dat Ajax er nog wel overheen gaat 2e helft, bijna een uur met een man minder is bijna niet te doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 1 minuut geleden zei Titan: Ben ik de enige die me met de wedstrijd meer begint te ergeren aan Gravenberch? Maandje banken voor bijv. Klaassen zou niet misstaan. Nee, ik heb ook al te vaak gepost over zijn matige optredens. Vandaag doet hij daadwerkelijk alles verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Voor mijn Scorito zou dat ook absoluut niet misstaan. Dubieuze rode kaart en penal wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten