La Pulga Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Dit Ajax speelt echt wel gewoon beter dan 2019 toen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Socrates: Weet je welke club wel een Lisandro Martinez zou kunnen gebruiken @La Pulga? En hoe, nieuwe Puyol maar dan aan de bal een stuk beter. Wat een strijd levert hij. Ook mazza mag gratis komen trouwens. 19 oktober 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 1 minuut geleden zei La Pulga: En hoe, nieuwe Puyol maar dan aan de bal een stuk beter. Wat een strijd levert hij. Ook mazza mag gratis komen trouwens. Martinez - Araujo zou wel angstaanjagend zijn. Mazraoui kan voetballend sowieso mee ja, maar in Dest zie ik het ook nog steeds. Zondag ook weer heerlijk gespeeld, hetzij als rechtsbuiten. Antony zou ook nog kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Knot van Ajax 3, knot van Dortmund 0 💪🏼 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 (bewerkt) Lord Pasveer🙏🙌🙌 Ik ga slapen jongens 6:00 op 7:30 begin op werk. Dit Ajax in CL is genot. Wanneer je gewoon 5-6 spelers van Ajax kan kiezen voor Man of The Match weet je dat geslaagde avond is 19 oktober 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 (bewerkt) Wauw, word er gewoon beetje jaloers van. Geniet ervan mannen, ik doe het ook een keer. 19 oktober 2021 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Je zou nu in het stadion zitten. Haller een goal en twee assists. Ik ga helemaal stuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Hoe heette die ene wereldspits ook alweer? Halland? Haaler? Oh ja, Haller! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 13 minuten geleden zei Socrates: Weet je welke club wel een Lisandro Martinez zou kunnen gebruiken @La Pulga? Die kunnen jullie niet betalen 🤣🤣🤣🤣 Beugelsdijk is volgend jaar transfervrij. Misschien wil die wel gratis komen spelen 🤙🏼 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Die twee springen niet eens. Alleen maar lof voor Ajax vandaag, maar man, wat een slappe vertoning van Dortmund. Buiten Haaland zou niemand wat toevoegen aan Ajax van hoe ze vandaag spelen. Ja, Bellingham > Gravenberch in de eerste helft, maar in de tweede helft ook niet eens meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Haller, 6 goals en 2 assists in zijn eerste 3 wedstrijden CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Moet overigens bekennen dat ik de keuze van Rose om Emre Can met speed 8 op linksback te zetten op eerst Antony en nu Neres echt geniaal vindt…. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 2 minuten geleden zei Socrates: Die twee springen niet eens. Alleen maar lof voor Ajax vandaag, maar man, wat een slappe vertoning van Dortmund. Buiten Haaland zou niemand wat toevoegen aan Ajax van hoe ze vandaag spelen. Ja, Bellingham > Gravenberch in de eerste helft, maar in de tweede helft ook niet eens meer. Die Emre Can valt me ook een partij dramatisch in zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Zojuist zei Lazy: Moet overigens bekennen dat ik de keuze van Rose om Emre Can met speed 8 op linksback te zetten op eerst Antony en nu Neres echt geniaal vindt…. Ik dacht dat die Can op CVM zou zetten en met drie verdedigers zou spelen, maar dit is veel beter. Voor ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Gravenberch tweede helft qua werklust en onderscheppingen wel goed herstelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Lekker onterechte gele kaart voor Timber Gelukkig is dit Ajax zo goed dat een kutscheidsrechter weinig uitmaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Misschien had je veel ruimer moeten winnen hier, maar deze uitslag is fantastisch!!! Heeft Pierre dan toch gelijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Wat een avond. Niet te geloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 MOTM Berghuis. Welterusten Ajacieden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 44 minuten geleden zei Socrates: Martinez - Araujo zou wel angstaanjagend zijn. Mazraoui kan voetballend sowieso mee ja, maar in Dest zie ik het ook nog steeds. Zondag ook weer heerlijk gespeeld, hetzij als rechtsbuiten. Antony zou ook nog kunnen. Ja daarom, Dest kan nog voor Mazza spelen en zo kan je nog iemand af en toe rust geven. Maar als we toch bij Ajax shoppen, haal Onana op en ook Gravenberch heeft na dit seizoen een 1 jaar contract. Krijg je alleen 2 keer te maken met Raiola dus ben je al 40 miljoen aan tekengeld kwijt. Iets wat Barcelona niet heeft. Na vandaag wel aan het twijfelen om zondag er heen te gaan, wat een wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 9 uur geleden zei Socrates: Hij doet het aardig ja, zeker voor zijn doen. Maar je moet ook niet direct gaan overdrijven, dat vind ik dan weer dommig. Opzich ben ik het vaak wel met je analyses eens. Maar haller heeft gewoon een heeeele goede wedstrijd gespeeld. Deed vrijwel alles goed. Jongens wat een heerlijke wedstrijd zeg. Alvarez was ook weer eens aan het beesten op het middenveld. Echt, als zelfs die man goed gaat voetballen. En Berghuis natuurlijk. Krijg het bijna mijn bek niet uit, maar God wat speelt die man goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 Pohhhhh, lekker wakker worden zeg. Wat was iedereen goed zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 9 uur geleden zei Thierryvane: MOTM Berghuis. Welterusten Ajacieden! Voor mij zijn er 6 kandidaten : Martínez Blind Lord Pasveer Tadic Berghuis Antony Als je met dit Ajax geen kwartfinale CL haalt dan voelt het als te weinig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 In een woord: wow. Ik kan mij niet herinneren dat Ajax ooit zo'n wedstrijd op de mat heeft gelegd. Misschien uit bij Real Madrid? Overigens las ik in de Duitse kranten dat er bij het verlaten van de bus elf dronken en verwarde mannen zijn opgepakt bij het Signal Iduna Park. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 Heerlijke wedstrijd gezien gisteravond. Afmaken van de kansen moet wel echt stukken beter want ze missen me toch teveel te vaak grote mogelijkheden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten