Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

1 minuut geleden zei La Pulga:

En hoe, nieuwe Puyol maar dan aan de bal een stuk beter. Wat een strijd levert hij.

Ook mazza mag gratis komen trouwens.

Martinez - Araujo zou wel angstaanjagend zijn. 

Mazraoui kan voetballend sowieso mee ja, maar in Dest zie ik het ook nog steeds. Zondag ook weer heerlijk gespeeld, hetzij als rechtsbuiten.

Antony zou ook nog kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lord Pasveer🙏🙌🙌

Ik ga slapen jongens 6:00 op 7:30 begin op werk. Dit Ajax in CL is genot. Wanneer je gewoon 5-6 spelers van Ajax kan kiezen voor Man of The Match weet je dat geslaagde avond is _O_:classic_love:

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Socrates:

Die twee springen niet eens. :-D

Alleen maar lof voor Ajax vandaag, maar man, wat een slappe vertoning van Dortmund. Buiten Haaland zou niemand wat toevoegen aan Ajax van hoe ze vandaag spelen. Ja, Bellingham > Gravenberch in de eerste helft, maar in de tweede helft ook niet eens meer.

Die Emre Can valt me ook een partij dramatisch in zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Socrates:

Martinez - Araujo zou wel angstaanjagend zijn. 

Mazraoui kan voetballend sowieso mee ja, maar in Dest zie ik het ook nog steeds. Zondag ook weer heerlijk gespeeld, hetzij als rechtsbuiten.

Antony zou ook nog kunnen.

Ja daarom, Dest kan nog voor Mazza spelen en zo kan je nog iemand af en toe rust geven.

Maar als we toch bij Ajax shoppen, haal Onana op en ook Gravenberch heeft na dit seizoen een 1 jaar contract. Krijg je alleen 2 keer te maken met Raiola dus ben je al 40 miljoen aan tekengeld kwijt. Iets wat Barcelona niet heeft.

Na vandaag wel aan het twijfelen om zondag er heen te gaan, wat een wedstrijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Socrates:

Hij doet het aardig ja, zeker voor zijn doen. Maar je moet ook niet direct gaan overdrijven, dat vind ik dan weer dommig.

Opzich ben ik het vaak wel met je analyses eens. Maar haller heeft gewoon een heeeele goede wedstrijd gespeeld. Deed vrijwel alles goed.

Jongens wat een heerlijke wedstrijd zeg. Alvarez was ook weer eens aan het beesten op het middenveld. Echt, als zelfs die man goed gaat voetballen.

En Berghuis natuurlijk. Krijg het bijna mijn bek niet uit, maar God wat speelt die man goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In een woord: wow. Ik kan mij niet herinneren dat Ajax ooit zo'n wedstrijd op de mat heeft gelegd. Misschien uit bij Real Madrid? 

Overigens las ik in de Duitse kranten dat er bij het verlaten van de bus elf dronken en verwarde mannen zijn opgepakt bij het Signal Iduna Park. :classic_laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites