Jump to content

AFC Ajax

Fabian.
 Share

Recommended Posts

Zat ff te kijken naar het programma van Ajax, maar eerste 9 competitiewedstrijden zit niet echt een moeilijke wedstrijd tussen he? De beste tegenstander uit het rijtje (Vitesse) hadden ze thuis. 

Neemt niet weg dat ze er flink op los scoren en het er bij vlagen meer dan prima uitziet.

2 minuten geleden zei MetalMichael:

Zat ff te kijken naar het programma van Ajax, maar eerste 9 competitiewedstrijden zit niet echt een moeilijke wedstrijd tussen he? De beste tegenstander uit het rijtje (Vitesse) hadden ze thuis. 

Neemt niet weg dat ze er flink op los scoren en het er bij vlagen meer dan prima uitziet.

Nou zal ik niet zeggen dat Twente weer een ploeg is die bovenin meedraait, maar Twente-uit is een wedstrijd waar Ajax het vaak lastig heeft. Zelfs in het degradatiejaar van FC Twente kwam Ajax in Enschede twee keer tot een gelijkspel. :classic_cool:

Zojuist zei Kelvin:

Nou zal ik niet zeggen dat Twente weer een ploeg is die bovenin meedraait, maar Twente-uit is een wedstrijd waar Ajax het vaak lastig heeft. Zelfs in het degradatiejaar van FC Twente kwam Ajax in Enschede twee keer tot een gelijkspel. :classic_cool:

Mwa, laat dit Ajax 10 keer uit tegen Twente spelen en ze winnen er 8.

Ik kan heerlijk genieten van dit soort potjes hoor, interesseert mij dan echt geen hol dat er geen spanning is.

Snap wat je zegt MM, maar goed. Vitesse, Twente en straks Groningen zijn voor Ajax best lastige potjes.

En vandaag Sittard 0-5, vorig jaar met alle moeite 1-2. Dus tja. @MetalMichael

Edited by cimbomcu

21 minuten geleden zei ELHenry:

Echt in godsnaam. Wat is er zo bijzonder aan die Taylor?? Dat is toch een hele matige speler? Of zie ik iets over het hoofd?

Taylor kan spelen als een 'controleur' die ook kan voetballen. Dat is iets dat Ajax goed kan gebruiken.

13 uur geleden zei MetalMichael:

Klopt wel ja. Het schema zit ons nog niet heel erg tegen. 

Op 17-9-2021 om 09:05 zei NicoHaak:

Zou goed zijn om wat internationals iig geen hele wedstrijd te laten spelen. Al vind ik Cambuur ook wel een prima ploeg gebleken vorig seizoen. Denk en hoop dat ze gewoon willen voetballen in de Arena.

Kenner 9-0  :-D:checkit:

Cambuur wilde ook wel voetballen, maar dat moet je nou net niet doen als je tegen ons aller Ajax speelt in de ArenA. 

Persoonlijk kan ik ook wel genieten van dit soort overwinningen. In ieder geval zolang Ajax zelf blijft voetballen. Natuurlijk is spanning leuk, maar tegen ploegen als Fortuna, Cambuur en NEC hoort het ook helemaal niet spannend of lastig te zijn. Niet wanneer je de ambitie hebt om Europees een rol van betekenis te spelen. 

1 uur geleden zei ElMarcos:

Cambuur wilde ook wel voetballen, maar dat moet je nou net niet doen als je tegen ons aller Ajax speelt in de ArenA. 

Persoonlijk kan ik ook wel genieten van dit soort overwinningen. In ieder geval zolang Ajax zelf blijft voetballen. Natuurlijk is spanning leuk, maar tegen ploegen als Fortuna, Cambuur en NEC hoort het ook helemaal niet spannend of lastig te zijn. Niet wanneer je de ambitie hebt om Europees een rol van betekenis te spelen. 

image.jpeg.f428b3a9cd7882bb20e2d5709c6f7b9f.jpeg

1 uur geleden zei Chiemel:

Bij Besiktas zijn er nu ook veel blessure, komt ook niet verkeerd uit. Ook al staan ze nog wel bovenaan en ben ik niet heel erg bekend met hun selectie. 

Zolang ze maar niet onderschat worden. Een 1-2 nederlaag thuis tegen Dortmund schreeuwt niet meteen, die pakken we.