Azpi Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 (bewerkt) 18 minutes ago, Socrates said: Had zelf voor Tagliafico gekozen in de CL, maar Berghuis boven Klaassen wel mee eens. Ook kijkende naar de tegenstander ben ik niet vaak zo optimistisch geweest voor aanvang van een CL-pot van Ajax. Telraampje erbij pakken. Moet ook wel vind ik, op papier is die ploeg van Besiktas niet eens beter dan Feyenoord. gewoon de getafe tacktiek hanteren, vanaf minuut 1 tijdrekken en spel vertragen en met 9 man voor de goal liggen 28 september 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 Het is hier nog nooit zo rustig geweest tijdens CL voetbal. Grappig van Berghuis dat toen die ging juichen naar het publiek zich toch nog even in hield, die kreeg even een deja vu van 2 jaar geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 Gravenberch doet leuk mee, maar die moet nog wel ff die stap gaan zetten dat hij meer met de ballen doet die hij krijgt. Verneukt behoorlijk wat vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 Zoals verwacht begint Berghuis wel de grote man te worden bij Ajax. Wat een speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 2 minuten geleden zei Beppu: Zoals verwacht begint Berghuis wel de grote man te worden bij Ajax. Wat een speler. Zou leuk zijn op het WK als die daar ook kwam te spelen. Genoeg andere flank spelers als alternatieve en je ziet dat hij op het middenveld zich echt op ze plek voelt. Die ballen die hij op Antony geeft zijn echt lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 Hopelijk na een uur Kudus en Daramy erin. Besiktas zonder bank moet straks toch helemaal op zijn nadat constant achter de bal aanlopen. Hopelijk nog een helftje doorknallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 Ben echt totaal niet onder de indruk van Gravenberch vandaag. Heb sowieso het gevoel dat het een gevalletje Bazoer gaat worden, maar dat is puur gevoel want veel zie ik hem niet spelen. De keren dat ik hem heb gezien dit jaar vond ik het weinig indrukwekkend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 Ze zijn gewaarschuwd, moet niet gaan verslappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 2de helft is echt bedroevend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 Had gehoopt dat ze 13 keer op de kist zouden schieten, had me in ieder geval nog 100€ opgeleverd… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 Kut tweede helft inderdaad. Maar punten zijn binnen, 0 gehouden. Dikke prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 Easy win, 2e helft was wel matig zeg. Maar dit had wel 4/5-0 moeten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 Misschien is Martínez wat voor in de spits... Aangezien Berghuis ook op middenveld staat, waarom niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 2 uur geleden zei Beppu: Ben echt totaal niet onder de indruk van Gravenberch vandaag. Heb sowieso het gevoel dat het een gevalletje Bazoer gaat worden, maar dat is puur gevoel want veel zie ik hem niet spelen. De keren dat ik hem heb gezien dit jaar vond ik het weinig indrukwekkend. Dat zal dan wel enigzins je clubvoorkeur zijn, want de 1e helft was die man weer vreselijk aan het beesten. Ongelukkig in de afronding wel, maar voetballend staat er geen maat op. Doet ook elke keer die typische Frenkie versnelling. Ik maak het maar alvast: met afstand de beste middenvelder van de eredvisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 Kan deze vorm stoppen? ik ben er wel weer even klaar mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 2 uur geleden zei Beppu: Ben echt totaal niet onder de indruk van Gravenberch vandaag. Heb sowieso het gevoel dat het een gevalletje Bazoer gaat worden, maar dat is puur gevoel want veel zie ik hem niet spelen. De keren dat ik hem heb gezien dit jaar vond ik het weinig indrukwekkend. Waaaaat. Hij was gewoon beste man vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 Goede eerste helft gezien, maar toch ook wel weer de bekende probleempjes vandaag. - Te weinig dynamiek op de linkerflank (Blind en Tadic te statisch duo) - Alvarez die het tempo uit de wedstrijd blijft houden met extreem veilige passing. Zag ook een statistiek waarbij hij slechts 6,7% vooruit speelde, echt heel weinig. Daarnaast ook zwak in de duels vandaag (10 van de 13 duels verloren), waar hij juist goed in zou moeten zijn - Haller die net wat te veel kansen mist en waar je, zoals gewoonlijk, voetballend weinig aan hebt - Sowieso te statisch op de vleugels, valt ook terug te zien in de heatmaps van Tadic en Antony, bleven wel heel erg plakken aan het zijlijntje vandaag Niet eens over Gravenberch vandaag. Met name in de eerste helft zeer aanwezig, scherp op de bal, goed in de duels en de motor van het elftal. Zag hier laatst iets over dat Gravenberch en Berghuis gewoon naast elkaar spelen oid, maar dat is toch niet zo. Gravenberch komt vaak in de ruimte tussen Tadic en Haller. Blind, Tadic en Haller maken weinig loopacties, dus vaak komt Gravenberch dan in die ruimtes. Ook bij de opbouw staat hij inderdaad wat hoger. Maar bij omschakeling en verdedigen staat hij natuurlijk altijd verder terug. Berghuis komt verder, zeker vandaag ook, aan beide kanten tussen de linies. Bestrijkt de volledige breedte van het veld. Berghuis functioneert overigens ook goed omdat hij veel compenseert van anderen individueel of wat het team mist. Gebrek aan voorwaartse of creatieve passing Alvarez, Gravenberch en eerder Klaassen, gebrek aan voetballend vermogen centraal voorin, in de ruimtes tussen spits en (te) breedstaande vleugelspelers komen.. Ik vrees alleen wel dat het straks tegen betere ploegen niet genoeg zal zijn. Vandaag sta je in de opbouw vaak met 2+1 (vrij offensief), daar moet normaliter dan nog iemand bij en dan moet je in het actieve deel echt meer beweging en diepgang krijgen. Anders ben je te voorspelbaar en te makkelijk te verdedigen, waar dit elftal gezien haar gebrek aan effectiviteit voor het doel echt wel een aantal serieuze kansen nodig heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 (bewerkt) Ik vond in de 1e helft Haller voetballend juist verrassend goed. Heerlijke bal op Gravenberch, paar goede combinaties, soms ook juist snel doorspelen, prima loopacties om ruimte te maken. Niet alles was top, maar in de 1e helft ook weinig tot geen fouten gemaakt. Verder erg eens met Socrates. 29 september 2021 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 september 2021 Share Geplaatst 30 september 2021 11 uur geleden zei Hwb: Ik vond in de 1e helft Haller voetballend juist verrassend goed. Heerlijke bal op Gravenberch, paar goede combinaties, soms ook juist snel doorspelen, prima loopacties om ruimte te maken. Niet alles was top, maar in de 1e helft ook weinig tot geen fouten gemaakt. Verder erg eens met Socrates. De vraag is dan nog wel of Haller echt goed was voetballend of dat wij de lat stiekem al wat lager leggen voor hem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 30 september 2021 Share Geplaatst 30 september 2021 38 minuten geleden zei ElMarcos: De vraag is dan nog wel of Haller echt goed was voetballend of dat wij de lat stiekem al wat lager leggen voor hem? Voor zijn doen deed hij het aardig. Speelde al beter met zijn rug naar de goal in plaats van de diepe bal te willen geven. Verder paar grote kansen gemist, maar dat deed de rest ook. Had met meer efficiëntie minstens 6-0 kunnen zijn. Overigens speelde Tadic als Wide Target Man (om maar in FM termen te praten) wel erg sterk. Alleen moet hij een ander type back achter zich hebben dan Blind. Met een type Mazraoui achter hem is die kant veel gevaarlijker. Blind heeft toch te weinig diepgang. En Timber Als die man zich zo blijft ontwikkelen speelt die volgend seizoen in de top van Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 september 2021 Share Geplaatst 30 september 2021 Ben het sowieso wel eens over wat Socrates zegt over de Blind-Tadic flank afgelopen dinsdag en eigenlijk ook die potten ervoor. Maar dinsdag viel het extra op, omdat daar de eerste helft enorm veel ruimte lag en het er star uitzag. Benieuwd hoe we er tegen Utrecht staan. Moeilijk in te schatten of de spelers dit als serieuze tegenstander zien of als tussendoortje. Beter dat eerste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 30 september 2021 Share Geplaatst 30 september 2021 17 minuten geleden zei NicoHaak: Benieuwd hoe we er tegen Utrecht staan. Moeilijk in te schatten of de spelers dit als serieuze tegenstander zien of als tussendoortje. Beter dat eerste. Valt mij juist op dat zeker sinds de wedstrijd tegen Twente eerder dit seizoen, de spelers een stap hebben gemaakt in de mentaliteit. Ze pakken elke wedstrijd (tot dusver) serieus op, of het nu tegen Cambuur of Fortuna is of tegen een club in de CL is. Daarom maak ik mij vooralsnog geen zorgen om de wedstrijden in de eredivisie behalve tegen ploegen als PSV, Feyenoord en AZ. Met de huidige mentaliteit en vorm zouden subtop ploegen als Utrecht, Vitesse e.d. an sich geen probleem moeten zijn. Maargoed, de bal blijft rond en de spelers blijven mensen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 september 2021 Share Geplaatst 30 september 2021 Moet je voorstellen als hij niet enkel tegen Sporting kansen kan benutten hoe hoog zijn gemiddelde kon zijn met alle tevergeefse aanvoer die hij krijgt. Schaamteloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 30 september 2021 Share Geplaatst 30 september 2021 11 uur geleden zei ElMarcos: De vraag is dan nog wel of Haller echt goed was voetballend of dat wij de lat stiekem al wat lager leggen voor hem? Nee, ik vond hem echt vrij goed. Zette een paar keer iemand vrij in de 16 met snel doorpassen. Aardige loopacties. Af en toe goed afjagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 Hoef je die stat dus ook niet meer serieus te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten