Jump to content

AFC Ajax

Fabian.
 Share

Recommended Posts

1 minuut geleden zei Rogier.:

Het is dat Haller op een of andere manier ineens 3x scoort, maar het had zomaar 3-2 voor Sporting kunnen staan.

Intikkertjes inderdaad. Antony heeft vooral een gouden wedstrijd. Voor de rest vind ik het van beide kanten niet erg indrukwekkend.

3 minuten geleden zei Socrates:

Intikkertjes inderdaad. Antony heeft vooral een gouden wedstrijd. Voor de rest vind ik het van beide kanten niet erg indrukwekkend.

Het is inderdaad zorgwekkend dat ik er zelfs met een stand van 1-4 niet gerust op ben. Overigens wel mooi dat we blijkbaar wel weten hoe gebruik te moeten maken van de ruimtes bij de tegenstander, want tegen Dortmund zullen we ook minstens 2 à 3x moeten scoren door ene Haaland. Met name diepteballen achter de linie werkt lekker met Antony.

2 minuten geleden zei voetbalfan14:

Zo slecht als Sporting vandaag verdedigd, zo slecht verdedigen de meeste eredivisie ploegen nog geen eens.

Ze missen ook 2 van hun 3 CV's, waarvan één de leider en ook aanvoerder is (Coates). Die is ook boven de 2 meter trouwens. Dus dat kan wel wat verklaren, maar nog steeds is het zwak ja.

Wat een genot deze energieke, slimme en killende Haller vanavond. Echt volledig in zijn kracht, zoals je toen hij naar Ajax kwam op hoopte, vanwege zijn goede spel in Duitsland en Utrecht. 

En Anthony daar elke pot nog naar van genieten, voordat hij voor de hoofdprijs vertrekt. En Timber die speelt als Maldini in zijn beste jaren. 

Ik wil deze wedstrijd op videoband. Wat memorabel avond.