Jump to content

AFC Ajax

Fabian.
 Share

Recommended Posts

Op 27-8-2021 om 11:23 zei Thierryvane:

Labyad gaat zijn contract 100% uitzitten. 

En dan na dit seizoen het zandbakkie bellen. 'Yes player from Ajax, transferfree.' Dan wordt het gewoon nog een keer cashen hoor. 

11 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Dat vind ik toch wel clubs van een iets andere orde dan Sporting eerlijk gezegd.

Qua naam misschien ja. Atalanta was beter dan Sporting nu is, maar Valencia toentertijd niet. Sporting is echt een team waar je zomaar 3-0 van op de broek kan krijgen en je kan echt niet zomaar van 3 of 4 punten tegen hen uitgaan. 

28 minuten geleden zei Thierryvane:

Antony basis, Berghuis bank.

Maar het mooiste nieuws van vandaag: Magallan op huurbasis naar Anderlecht.

Lijkt erop dat er ook een optie tot koop clausule bij zit. 

4 minuten geleden zei Vitesse88:

Toch leuk voor het Ajax publiek dat Vitesse een dagje vrij heeft genomen. Niks gezien ivm werk maar pijnlijke nederlaag zeg. Meestal wel wat ingecalculeerd maar goed. Congrats jongens (y) 

Ben maar blij. Deze was vanuit vitesse perspectief heel pijnlijk.

Weet überhaupt nog niet goed wat ik van Vitesse moet vinden. Nu vier keer zien spelen over het algemeen houd het niet over.

11 minuten geleden zei timpy00:

Ben maar blij. Deze was vanuit vitesse perspectief heel pijnlijk.

Weet überhaupt nog niet goed wat ik van Vitesse moet vinden. Nu vier keer zien spelen over het algemeen houd het niet over.

Nee eens, weet het zelf ook niet. Team

mist ervaring en leiderschap in het veld. Geen Doekhi en Rasmussen scheelt ook enorm trouwens. 

15 uur geleden zei NicoHaak:

Ergens wel sad als Neres zo afscheid neemt. Veel liefde voor hem. 

Ergens wel, maar laten we eerlijk zijn. Wanneer Neres erin komt, dan gaat er gewoon geen dreiging van hem uit. Zijn beste vorm hebben we sinds zijn blessure nog niet een keer echt gezien. 

Oei, 12 miljoen. Relatief teleurstellend wel, maar eigenlijk ook niet zo gek. Zou als ik Nico was gewoon gaan, misschien een van zijn laatste kansen om echt nog richting een (sub)topper in het buitenland te gaan.

5 minuten geleden zei Rogier.:

Oei, 12 miljoen. Relatief teleurstellend wel, maar eigenlijk ook niet zo gek. Zou als ik Nico was gewoon gaan, misschien een van zijn laatste kansen om echt nog richting een (sub)topper in het buitenland te gaan.

Kan Overmars mooi Calimero, euh Robert Eenhoorn nog even op de kast jagen door Wijndal te halen :classic_ninja:

Edited by ElMarcos

2 minuten geleden zei Thierryvane:

Moet nog maar zien of hij basis komt te staan bij West Ham. Die hebben met Cresswell een prima linksback.

Doorschakelen naar Wijndal/Malacia/Oosterwolde/buitenlandse back?

Moet echt nog wel wat bij. Blind op linksback word ik tot dusverre nog niet echt blij van. Ook al speelt hij niet als pure linksback (meer some 3e CV). Maar we hebben dan nu 0,0 linksbacks met snelheid.