Jump to content

AFC Ajax

Fabian.
 Share

Recommended Posts

2 minuten geleden zei timpy00:

Ik denk dat ze daar Tadic gebruiken mocht her nodig zijn.

Ja dat is de eerste optie. Maar dat bedoel ik niet. Naast neres heeft er niemand in de voorhoede diepgang. Kijk bijvoorbeeld eens terug naar Roma. Brobbey scoorde toen door in de diepte aangespeeld te worden. Dat heeft niemand van de aanvallers op Neres na. En Neres is niet eens een centrumspits

2 minuten geleden zei timpy00:

Ik denk dat ze daar Tadic gebruiken mocht her nodig zijn.

Ja dat is de eerste optie. Maar dat bedoel ik niet. Naast neres heeft er niemand in de voorhoede diepgang. Kijk bijvoorbeeld eens terug naar Roma. Brobbey scoorde toen door in de diepte aangespeeld te worden. Dat heeft niemand van de aanvallers op Neres na. En Neres is niet eens een centrumspits

Zojuist zei rich ruzzian:

Toen hadden we nog geen Haller. Als die dit seizoen wel wordt ingeschreven sta je al met rust 3-0 voor.

6 uur geleden zei timpy00:

In mijn ogen is supporter van een club als Heerenveen of iets in die richting het makkelijkste wat er is.

Vergis je je in. Ondanks dat we nooit kampioen zullen worden, willen we wel vermaakt worden. Dat is al heel lang geleden. Ik denk met weemoed terug aan de tijd dat we leuke spelers hadden, geweldig voetbal speelden en ieder jaar Europees halen.

Nu vind ik er weinig meer aan. Makkelijk is het zeker niet.

Andre mag vanaf september ook weer op de club zijn en meetrainen. Ben benieuwd of dat gaat gebeuren als die niet weg is voor 1 september.

Ik ga effe wat geks zeggen. Bruma een optie van PSV?  En mijn onderbouwing is: wij hebben een aanvaller nodig die snel is, die diepgaat zonder bal en weet dat hij niet de eerste optie is. Dat is namelijk misgegaan bij Sulemana, die gewoon zei tegen Marcie bij jullie ga ik het eerste half jaar waarschijnlijk niet spelen en dan is een half jaar nog kort.

Met Tadic, Haller, Berghuis, Antony en Neres moet je absoluut niet iemand halen voor veel geld en die ook verwacht veel te spelen. En als laatste wil ik zeggen dat Bruma bij Galatasaray toen wel erg goed was.

Zojuist zei cimbomcu:

Andre mag vanaf september ook weer op de club zijn en meetrainen. Ben benieuwd of dat gaat gebeuren als die niet weg is voor 1 september.

Ik ga effe wat geks zeggen. Bruma een optie van PSV?  En mijn onderbouwing is: wij hebben een aanvaller nodig die snel is, die diepgaat zonder bal en weet dat hij niet de eerste optie is. Dat is namelijk misgegaan bij Sulemana, die gewoon zei tegen Marcie bij jullie ga ik het eerste half jaar waarschijnlijk niet spelen en dan is een half jaar nog kort.

Met Tadic, Haller, Berghuis, Antony en Neres moet je absoluut niet iemand halen voor veel geld en die ook verwacht veel te spelen. En als laatste wil ik zeggen dat Bruma bij Galatasaray toen wel erg goed was.

Ik kom hem persoonlijk op de fiets brengen

Op 20-8-2021 om 11:32 zei Tim':

Dit is het punt ook niet. Het ding is meer dat je niet echt iets kan zeggen over de sfeer als je er nooit bent geweest. Ik ben ook nooit in het AFAS Stadion geweest, dan ga ik dus niet ergens stellen dat het eten niet te vreten is. Dat weet ik namelijk pas als ik er ben geweest. En dan niet 20 jaar geleden, want dat heeft er niks meer mee te maken. Ik ben trouwens ook geen Ajax-fan, maar ben wel eens met vrienden meegegaan naar een wedstrijd.

Nu is het eten in de Arena is klote tegenwoordig. Helemaal als je het vergelijkt met 20 jaar terug ? Toen had je tenminste nog de Burger King, New York Pizza en andere grote merken die een ‘stand’ hadden. Nu is het allemaal in eigen beheer en krijg je van die kleffe broodjes Unox die al 8 uur in de bak liggen.

34 minuten geleden zei Lazy:

Nu is het eten in de Arena is klote tegenwoordig. Helemaal als je het vergelijkt met 20 jaar terug ? Toen had je tenminste nog de Burger King, New York Pizza en andere grote merken die een ‘stand’ hadden. Nu is het allemaal in eigen beheer en krijg je van die kleffe broodjes Unox die al 8 uur in de bak liggen.

Wat ben je kwijt voor een biertje? Dat is eigenlijk mijn gouden standaard, hehe.

16 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Wat ben je kwijt voor een biertje? Dat is eigenlijk mijn gouden standaard, hehe.

Geen idee. Ben der al twee jaar niet meer geweest ? Toentertijd was het iets van 3,5 euro voor 0.3l.