Jump to content

AFC Ajax

Fabian.
 Share

Recommended Posts

31 minuten geleden zei Regis:

@FlyD Taylor speelde echt een goede wedstrijd. Solliciteert deze voorbereiding sowieso naar flink wat meer minuten. Hoop vooral dat hij dit goede niveau eens over langere tijd kan vasthouden, want dat is nog wel zijn probleem. De ondergrens is veel te laag. 

Ja, in de wedstrijd tegen Anderlecht vond ik hem de eerste helft degelijk, maar teveel breed spelen. In het begin van de tweede helft, toen Ajax het even moeilijker had, was het mooi om te zien hoe hij de regie van de wedstrijd weer in handen nam en ook meer diepte in zijn passing legde. Als hij dat consistent kan doen maakt hij zeker aanspraak op de basis.

5 minuten geleden zei Thierryvane:

Ik vind FC Afkicken echt vreselijk.

Dat snap ik. Vooral Neal is een grote engnek. Jaron ook wel met zijn zogenaamde kennis van talenten, maar die structureel van de standaard FM wonderkids lijstjes komen. De Corpotcast is daarentegen wel leuk, Vriends, Verhaar en Fockert zijn gewoon toppers.

5 minuten geleden zei Regis:

Dat snap ik. Vooral Neal is een grote engnek. Jaron ook wel met zijn zogenaamde kennis van talenten, maar die structureel van de standaard FM wonderkids lijstjes komen. De Corpotcast is daarentegen wel leuk, Vriends, Verhaar en Fockert zijn gewoon toppers.

Ga hem sowieso luisteren hoor. Thanks! Maar inderdaad die Neal, brrrrrrrrrr.

Toen de pantelic podcast wegging en het elders de pakschaal podcast werd ben ik afgehaakt bij fc afkicken. Die nieuwe Ajax podcast onder de vlag van fc afkicken ging naar mijn mening alleen over hoe die gasten zelf de wedstrijd hadden beleefd. Met daarbij niet echt lekker stemfeluid. Misschien dat het nu een wat vermakelijker en diverser draaiboek heeft. Maar toen vond ik het verschrikkelijk.

Pakschaal vind ik vermakelijk. Lang niet altijd de beste podcast, maar leuk voor de Ajacied.

Wat ik sowieso mis zijn voetbalpodcasts van een beetje niveau in Nederland. Het merendeel voelt toch vooral schijtlollig, wordt gemaakt door mensen met een bedenkelijk kennisniveau en hangt aan elkaar van de flauwe jingles. 

42 minuten geleden zei ElMarcos:

Pakschaal vind ik vermakelijk. Lang niet altijd de beste podcast, maar leuk voor de Ajacied.

Wat ik sowieso mis zijn voetbalpodcasts van een beetje niveau in Nederland. Het merendeel voelt toch vooral schijtlollig, wordt gemaakt door mensen met een bedenkelijk kennisniveau en hangt aan elkaar van de flauwe jingles. 

Ga je er zelf eentje maken. 

33 minuten geleden zei rich ruzzian:

Ga je er zelf eentje maken. 

Nope, want daarmee zou ik zelf ook verzanden in hetgeen ik zelf niet zoek. Ik heb zelf ook niet de toegang tot de inside kennis die nodig is om écht een goede podcast te maken op inhoud. Echter, als ik dan kijk naar podcasts bij andere sporten, dan is daar wel een verschil. Maar nu terug naar ons aller Ajax.

Ben zeer benieuwd hoe we morgen voor de dag gaan komen tegen PSV. Ik vrees er persoonlijk een beetje voor. 

Kan geen podcast meer zien, mijn god. Het zijn ook nooit de werkelijk interessante figuren die zoiets beginnen, altijd van die typische zichzelf overschattende nitwitjes, blanke knaapjes tussen de 25 en 40. 

3 uur geleden zei ElMarcos:

Nope, want daarmee zou ik zelf ook verzanden in hetgeen ik zelf niet zoek. Ik heb zelf ook niet de toegang tot de inside kennis die nodig is om écht een goede podcast te maken op inhoud. Echter, als ik dan kijk naar podcasts bij andere sporten, dan is daar wel een verschil. Maar nu terug naar ons aller Ajax.

Ben zeer benieuwd hoe we morgen voor de dag gaan komen tegen PSV. Ik vrees er persoonlijk een beetje voor. 

Waar vrees je precies voor dan?

52 minuten geleden zei Regis:

Waar vrees je precies voor dan?

De niet fitte spelers die te kort gaan komen. Het ontbreken van scherpte. Eigenlijk typisch zo’n Ajax pot waarbij ik na drie minuten al zie dat het niks gaat worden, omdat we op alle vlakken worden afgetroefd. Maar nu zal de ongetwijfeld de contra jinx in werking treden en speelt ajax morgen de pannen van het dak.

Hey boys,

Ik ga morgen wederom naar de mooiste club van allemaal. Ditmaal met een vriend die NIET voor Ajax is. Ik ben de hoofdkoper en heb beide tickets in de app. Die vriend van mij is niet voor Ajax, moet hij dan ook de app downloaden, verifiëren en dat soort ongein? Of kan ik dat op een of andere manier doen? Hoe deden jullie dit? @Regis@Thierryvane of anderen? 

Wat een kut gedoe was het hé BTW, met die online tickets! Heb wel een uur in de rij gestaan.

Opstelling Ajax:

Pasveer, Mazraoui, Timber, Martínez, Tagliafico; Klaassen, Blind, Gravenberch; Berghuis, Haller, Tadic.

Wissels Ajax:

Stekelenburg, Gorter, Álvarez, Neres, Danilo, Rensch, Ekkelenkamp, Taylor, Jensen, Magallán, Baas, Martha.

Opstelling PSV:

Drommel; Mwene, Ramalho, Boscagli, Max; Sangaré, Götze, Van Ginkel; Madueke, Zahavi, Gakpo

Wissels PSV:

Teze, Viergever, Pröpper, Mauro J.R., Bruma, Obispo, Oppegard, Mvogo, Van Lare, Fofana, Vertessen.

Beide teams met hun basisteam (van de beschikbare fitte spelers). Ben benieuwd!

6 minuten geleden zei Socrates:

Klaassen weer vreselijk slecht, zeg. Toch vreemd dat zoveel mensen dat niet zien. Hard werken en af en toe in de zestien komen kan een hoop verbloemen voor het klootjesvolk.

'Kan een goal maken'.

Zojuist zei Regis:

Nico teringhond. Laat je ploeg weer eens in de steek mongool

Die wilt graag weg, of wat? :D

2 minuten geleden zei Regis:

Laten we hopen dat we hem kunnen slijten zeg. Echt wat een gek. Is buiten de 0-2 ook gewoon niets aan de hand en dan doe je dit. Wedstrijd weg. 

Bijzondere is dat hij er zo vaak mee is weggekomen in de voorgaande seizoenen. Mooi dat kuipers optreedt. Zonde van de pot wel.