Jump to content

AFC Ajax

Fabian.
 Share

Recommended Posts

1 minuut geleden zei Rogier.:

image.png.ae8dfcee71794d63126180873666e1bc.png

:-D 

Succes. Hier zijn er al 2 besteld :< Zag net voor de officiële bekendmaking al een post dat ze online stonden dus toen direct maar ingelogd 

2 minuten geleden zei Regis:

Nee klopt, maar als je een retro shirt maakt moet je het wel goed doen imo. De smallere baan, de rode kleur en de ronde witte kraag zijn daar onderdeel van.

Wat vind je van de grijze Adidas-strepen? Vind die echt zó zonde. 

5 minuten geleden zei Regis:

Nee klopt, maar als je een retro shirt maakt moet je het wel goed doen imo. De smallere baan, de rode kleur en de ronde witte kraag zijn daar onderdeel van.

Oh eens hoor. Ik vind die knipoog (of iets meer dan dat) naar het verleden tof. Ik vind witte baan net te breed ofzo. Lijkt wel een coltrui. 

38 minuten geleden zei Rogier.:

Wat vind je van de grijze Adidas-strepen? Vind die echt zó zonde. 

Ja had ze ook liever wit gehad. Denk alleen dat onze vrienden van Adidas ze nog wel een beetje zichtbaar willen hebben :P 

2 uur geleden zei Bolderbast:

Die kraag is wel erg lelijk. 

Dit, doet het op een pyjama lijken. Logo vind ik ook maar vrij grauw. Maar ja, zolang het maar 'retro' is worden mensen al snel blind voor hoe het er esthetisch werkelijk uitziet. Shirt van PSV idem dito. 

Is er eigenlijk al een derde shirt voor Europees ofzo? Want die zwart-gouden van afgelopen seizoen vond ik dus wel zeer mooi.

Zonde man. Vreesde er al voor na alle uitgelekte fotos. Smalle rode baan en witte kraag maakt het er absoluut niet beter op, evenals de grijze strepen op de mouwen. Die hadden van mij dan nog eerder rood gemogen.

Nee, het is geen topper dit jaar.

Wel mooi overigens dat ze zónder namen gaan spelen in de Eredivisie. Lekker nostalgisch! Helemaal top als ze dan ook gewoon met 1 tot 11 gaan spelen, maar dat zal wel niet :P

3 uur geleden zei Socrates:

Dit, doet het op een pyjama lijken. Logo vind ik ook maar vrij grauw. Maar ja, zolang het maar 'retro' is worden mensen al snel blind voor hoe het er esthetisch werkelijk uitziet. Shirt van PSV idem dito. 

Is er eigenlijk al een derde shirt voor Europees ofzo? Want die zwart-gouden van afgelopen seizoen vond ik dus wel zeer mooi.

Nog niet, maar die komt nog wel

6 uur geleden zei Regis:

Is wel zoals het shirt er in de jaren 70 ook uitzag.

Staan er 2 in de fanshop. 1 waar je de mogelijkheid hebt met namen en rugnummer, de ander met alleen rugnummer tot de bedrukkingsmogelijkheden. 

Watttt why? Hoezo gaan er geen spelers namen op de rug komen in ED? Je bent toch geen Heracles, ADO of Pec Zwolle? Wtf

1 uur geleden zei Kyrill:

Watttt why? Hoezo gaan er geen spelers namen op de rug komen in ED? Je bent toch geen Heracles, ADO of Pec Zwolle? Wtf

"Dat past volgens de club goed bij de retro-uitstraling van het nieuwe tenue" staat letterlijk in de tekst.

55 minuten geleden zei MetalMichael:

Nee, dat was nog niet duidelijk. ;c :-D

Nee, dacht ik meld het nog maar even

34 minuten geleden zei Rogier.:

Denk je dat er ooit nog een vrouw overheen gaat @Regis? Letterlijk en figuurlijk ;c

Bij mij of bij Ajax?

Fantastisch shirt zeg :< En dan nog San Marco, Frenk en Sjaak erbij betrekken. Wat een club :<

Daarnaast erg tevreden met Berghuis, kun je veel kanten mee op, is Nederlands en heeft ook hele goede cijfers. Feyenoord pesten is ook nog steeds erg leuk.

Ajax was slecht tegen Quick, maar Axel was lekker bezig tot hij geblesseerd raakte.  En announce Kamaldeen svp.

Oja verbaasde mij er nog over waarom Unuvar en Hansen er niet bij waren tegen Quick en Paderborn in Oldenzaal.

Edited by cimbomcu

Ben benieuwd naar de wedstrijd van vrijdag tegen Anderlecht. Was zelf helaas te laat om kaartjes te krijgen, maar kan gelukkig wel op tv kijken. Tegen AZ viel Anderlecht zwaar tegen, dus als ze weer zo spelen moet Ajax erover kunnen lopen

Wil eerst naar Ajax. Dan weer naar Rennes. Toen weer naar Ajax. En nu dan toch weer naar Rennes. Irritant. 

Ik zie Rennes nooit wedstrijden spelen dus of de uiteindelijke keuze verstandig is daar kan ik weinig zinnigs over zeggen. 

Geen gekke keuze hoor. Staat altijd achter Tadic en zal daar net zo veel zo niet meer salaris krijgen, met dus meer speeltijd. Ken verder Rennes niet zo goed, maar kan me voorstellen dat de Franse competitie beter bij hem past. Zat eraan te komen, nu door naar de volgende. Hebben nog steeds een ijzersterke aanval staan, Neres moet nog maar eerst vertrekken.

Grote talenten als hij en eerder ook Richarlison zijn bereid om voor kleinere clubs in grotere competities te kiezen. En logisch ook. Zoals ik elders al zei: de Eredivisie is te klein voor Ajax. Op meerdere gebieden, maar ook deze. Zet Ajax in de Bundesliga en je gaat een stuk eerder zulke talenten binnen kunnen halen.