Socrates Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 In mijn ogen is Alvarez geen (Ajax-)middenvelder en is Klaassen geen controleur maar een beperkte schaduwspits op tien. Dus dan heb je al enkel Gravenberch en allicht Kudus, al is dat mogelijk ook eerder een tien. Dus ja, in mijn ogen heb je een defensieve middenvelder nodig. Maar dat vind ik al een paar jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 En waar ga je Blind en Martinez zetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 Martinez centraal achterin, Blind op de bank. Kan imo enkel nog als eenzame zes mee. In de Pirlo-rol. En ja, in Nederland kan hij nog weleens als LCV. Europees is dat klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 7 minuten geleden zei Socrates: Martinez centraal achterin, Blind op de bank. Kan imo enkel nog als eenzame zes mee. In de Pirlo-rol. En ja, in Nederland kan hij nog weleens als LCV. Europees is dat klaar. Blind is echt veel te belangrijk met zijn passing. Nooit op de bank zetten. Is echt doodzone. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 Als het om jeugd gaat zijn aanvallers altijd sensationeel. Dat zijn de parels. Is het idee althans. Hoogewerf, Redan, Dilrosun, die Rijkhoff, noem ze allemaal maar op. Iedereen zat ook altijd achter Kishna aan. Trouwens wel treurig, Kishna. Ik vond oprecht het talent ervan afdruipen bij hem, in zijn eerste wedstrijden bij Ajax. Met een goed lichaam was dat een geweldenaar geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 11 uur geleden zei La Pulga: Met Timber, Martinez, Blind en Schuurs zit het wel oke. Rensch kan er ook nog spelen. Middenveld niets nodig nee, zou wel alsnog baas vinden om Labyad en Ekkelenkamp te verkopen en dan lekker Ihatarren te halen. Al zag ik wel dat Alderweireld mag vertrekken bij Tottenham, die zou dan alleen maar kunnen komen vanwege nostalgie. Sanchez mag daar ook weg, die zie ik dan liever komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 Denk dat Martinez vorig seizoen wel bewezen heeft een geweldige CV te zijn naast Timber/Schuurs. Zou zonde zijn als je die gaat slachtofferen voor Blind. Middenveld met Gravenberch en Klaassen/Kudus zie ik in tegenstelling tot Socrates wel zitten. Kan Blind als 6 terugzakken tussen Martinez en Timber en speel je net als vorig seizoen in een verkapte 3-4-3 in balbezit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 Ja, dat zei ik dus niet eh. Blind als zes met Gravenberch en Kudus voor hem (geen Klaassen) zou ik ook best vinden. Maar als je met twee controleurs speelt, dan zou ik Blind daar niet zo snel opstellen met Gravenberch naast hem. En liever een jonge defensieve middenvelder zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 8 minuten geleden zei Lazy: Denk dat Martinez vorig seizoen wel bewezen heeft een geweldige CV te zijn naast Timber/Schuurs. Zou zonde zijn als je die gaat slachtofferen voor Blind. Middenveld met Gravenberch en Klaassen/Kudus zie ik in tegenstelling tot Socrates wel zitten. Kan Blind als 6 terugzakken tussen Martinez en Timber en speel je net als vorig seizoen in een verkapte 3-4-3 in balbezit. Ben ook groot voorstander van een enkele 6. Zie je deze voorbereiding ook wel terugkomen dus zou mij niet verbazen als we het zo gaan doen komend seizoen. Kudus-Grav als 2 voorste middenvelders. Gvd wat een lekker idee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 Blind op de bank. Smeer je goed in met dit weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 Ah, het is weer zover. Niet nadenken, niet goed lezen en wat elkaar nalullen met simpele, korte oneliners. Gert kan dan niet ontbreken natuurlijk, die heb ik nog nooit iets zinnigs zien zeggen. Wat vermoeiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 33 minuten geleden zei Socrates: Ah, het is weer zover. Niet nadenken, niet goed lezen en wat elkaar nalullen met simpele, korte oneliners. Gert kan dan niet ontbreken natuurlijk, die heb ik nog nooit iets zinnigs zien zeggen. Wat vermoeiend. Lief zijn hè, je bant er weer net en ik miste je al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 @Socrateswat vind je van goals van Haller van gisteren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 1 uur geleden zei La Pulga: Lief zijn hè, je bant er weer net en ik miste je al. Ja niet zo rancuneus doen joh nadat je uit de staf bent. Dan wordt het idd vermoeiend. Lekker op je hoge niveau van tijdens je stafperiode voortgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 Zojuist zei NicoHaak: Ja niet zo rancuneus doen joh nadat je uit de staf bent. Dan wordt het idd vermoeiend. Lekker op je hoge niveau van tijdens je stafperiode voortgaan. Rancuneus? Om wat dan? Weer lekker slap aan het lullen? Jij bent overigens wel de laatste die over niveau mag spreken, maar leuk dat je op deze halfslachtige wijze van je af probeert te bijten. 15 minuten geleden zei Kyrill: @Socrateswat vind je van goals van Haller van gisteren? Geen idee, jij dan van die goal van Petrila gisteren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 3 minuten geleden zei Socrates: Rancuneus? Om wat dan? Weer lekker slap aan het lullen? Jij bent overigens wel de laatste die over niveau mag spreken, maar leuk dat je op deze halfslachtige wijze van je af probeert te bijten. Geen idee, jij dan van die goal van Petrila gisteren? Wie is Petrila? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 Weet niet, ook een goal gemaakt gisteren die ik niet gezien heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 4 minuten geleden zei Socrates: Rancuneus? Om wat dan? Weer lekker slap aan het lullen? Jij bent overigens wel de laatste die over niveau mag spreken, maar leuk dat je op deze halfslachtige wijze van je af probeert te bijten. Geen idee, jij dan van die goal van Petrila gisteren? Nee ik zal mijn woorden voortaan zorgvuldig wegen. Want dit is inderdaad een hele serieuze zaak zo'n forum haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 Ik moest enkele keren gniffelen bij het lezen van deze pagina. Verder ben ik benieuwd naar de kansen van Schuurs. Ik ben bang voor een jaartje als rotatiespeler, dan zou het voor hem beter zijn om een mooie transfer te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 juli 2021 Share Geplaatst 18 juli 2021 (bewerkt) Scherpen is naar Engeland vertrokken voor 5 mln. 18 juli 2021 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 Klasse gedaan weer hoor. Mooi ingetogen filmpje, geen olie op het vuur. Topwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 Zeker, lijkt me de juiste sfeer. Provoceren in dit geval maakt het voor Berghuis alleen maar lastiger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 Marc had iets teveel gegeten zo te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 juli 2021 Share Geplaatst 20 juli 2021 Gehoopt dat Berghuis voor #11 koos maar #23 is ook lekker. Zin in! Ben benieuwd wie nu de nieuwe Kamaldeen gaat worden. Zie veel namen op Twitter etc. voorbijkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 juli 2021 Share Geplaatst 20 juli 2021 (bewerkt) 14 minuten geleden zei Thierryvane: Gehoopt dat Berghuis voor #11 koos maar #23 is ook lekker. Zin in! Ben benieuwd wie nu de nieuwe Kamaldeen gaat worden. Zie veel namen op Twitter etc. voorbijkomen. Volgens mij moet Ajax daar wel eerst voor verkopen. Sowieso als Neres blijft heb je eigenlijk alleen een 2e spits nodig. O ja en Jetro Willems als back up 20 juli 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten