Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

AFC Ajax

Fabian.

Recommended Posts

4 minuten geleden zei Chiemel:

Haha jezus, hadden ze ook wel een penal kunnen geven voor die duw op Mazraoui

Dacht ik ook, als die gaat liggen dan kan die hem geven. Al fluit die erg matig. 

Hindelijk buitenspel/blokken van Tadic denk ik bij de afgekeurde goal? Je voelt ook

gewoon aan alles dat die hem ging afkeuren; eng hoor.

Ja. Courtois protesteerde niet eens. Viel reuze mee en hij kon er toch niet meer bij.

Maar goed. Als Real zo zou scoren roepen we dat hij hem af moet keuren. Jammer dat je verder niet scoort, net die eindpass kut de hele tijd. Hoop dat ze nog 45 minuten kunnen en willen knallen, dan moet je toch wel kunnen winnen hier. Dat Real speelt namelijk bedroevend, maar die kunnen wel een stuk dodelijker zijn zo.

Volgens de regels terecht, maar slaat natuurlijk nergens op. Niemand zou obv buitenspel zo'n goal afkeuren, dat Tadic buitenspel stond was niet van invloed op de goal.

En eens met Kokkie, lukt nauwelijks wat bij Ziyech.

Edited by Hwb

2 minuten geleden zei JanVertonghen:

Ja. Courtois protesteerde niet eens. Viel reuze mee en hij kon er toch niet meer bij.

Maar goed. Als Real zo zou scoren roepen we dat hij hem af moet keuren. Jammer dat je verder niet scoort, net die eindpass kut de hele tijd. Hoop dat ze nog 45 minuten kunnen en willen knallen, dan moet je toch wel kunnen winnen hier. Dat Real speelt namelijk bedroevend, maar die kunnen wel een stuk dodelijker zijn zo.

Maar dan keurt ie hem niet af want het is Real. Als Lasse straks van afstand bal in de kruising legt keurt ie hem af omdat Ramos jeuk aan zn ballen had.

2 minuten geleden zei Kokkie:

Een van de beste spelers op het veld. Ziyech mag je komen ophalen trouwens. Zet er Eric Botteghin neer en we merken er niks van. Wat is die Hakim weer slecht zeg. Kan niet afmaken, schiet dom van afstand en is telkens de bal kwijt. Totaal niet geschikt voor een hoger niveau dan een Europese subtopper.

Probeerde met drie/vier man achter de bal even iemand een panna te geven :-D Verder is die de laatste weken echt matig inderdaad.

Klopt @Regis. Dat gevoel heb ik ook. Maar goed, verder moet je natuurlijk nog minimaal een goal maken.

Edited by JanVertonghen

4 minuten geleden zei Kokkie:

Een van de beste spelers op het veld. Ziyech mag je komen ophalen trouwens. Zet er Eric Botteghin neer en we merken er niks van. Wat is die Hakim weer slecht zeg. Kan niet afmaken, schiet dom van afstand en is telkens de bal kwijt. Totaal niet geschikt voor een hoger niveau dan een Europese subtopper.

Bedoelde dat Ajax de wedstrijd live ging uitzending in Brazilië via Youtube. Vandaar dat ik niet denk dat Ten Hag zelf bedacht heeft om Neres basis te zetten ;)

Speelt wel goed ja.

3 minuten geleden zei Regis:

Maar dan keurt ie hem niet af want het is Real. Als Lasse straks van afstand bal in de kruising legt keurt ie hem af omdat Ramos jeuk aan zn ballen had.

:-D

Zo jammer dit soort posts. Zie ik helaas ook veel te vaak bij jou.

Overtreding Dolberg, doelpunt wordt afgekeurd. 

Edit:Pff, ik maakte een grapje, maar leek serieus ook nog een Var-moment te worden 

Haha die scheids laat nu alles doorgaan. Frenkie lijkt erg moe, rijp voor een wissel. Sowieso ook onzichtbaar. 

Edited by Chiemel