Jump to content
Doe mee met de jubileumeditie van het MU Worldvisionsongfestival! ×

AFC Ajax

Fabian.

Recommended Posts

De Tadic-geruchten worden ook steeds sterker. Ondanks dat hij vaak heeft aangegeven bij Ajax te willen blijven, kan ik me voorstellen dat hij toch nog een mooi avontuur aan zou willen gaan alvorens terug te keren bij Ajax in een trainersrol. Opvallend in ieder geval dat de Nederlandse media nog niks gemeld heeft, betekent wel dat het ook echt lariekoek kan zijn.

Zijn niet de meest betrouwbare bronnen die het tot nu melden toch? Hoop wel dat hij blijft hoor. Is veel te belangrijk voor ons en vooral veel te goed voor de eredivisie. Is ook recent verhuist in Amsterdam. 

AC Milan denkt serieus aan de komst van Dusan Tadic, zo weet Gianluca Di Marzio te melden. Volgens de Italiaanse transferexpert, die werkzaam is voor onder meer Sky Italia, staat de 32-jarige aanvoerder van Ajax open voor een overstap naar Italië. Er zou reeds contact zijn geweest tussen AC Milan en de entourage van Tadic, al valt nog te bezien in hoeverre Ajax bereid is mee te werken aan zijn vertrek. Nicolò Schira voegt zaterdagavond toe dat Tadic een contract tot medio 2024 vraagt, met daarin een salaris van vier miljoen euro per jaar.

Italiaanse transferexpert, klinkt als iemand die er verstand van heeft.

Ik hoop ook dat hij blijft maar gun hem nog wel een stap naar Italië. Misschien is dit nog wel een grotere held dan Ziyech maar dat merken we pas zodra die weg is.

DIe Schira schijnt wel iemand te zijn die heel vaak onzin brengt, en vermoedelijk apen de andere Italianen zijn onzin na, dus voorlopig geloof ik er weinig van totdat de Nederlandse media het brengt (uitgezonderd de Telegraaf). 

Dusan Tadic hoeft niet te rekenen op een transfer richting AC Milan. Directeur voetbalzaken Marc Overmars voelt er namelijk niets voor om de aanvoerder zo kort voor de start van het nieuwe seizoen te laten vertrekken, zo laat hij zondag duidelijk weten in een reactie aan Voetbal International. De Italiaanse transferexpert Gianluca DI Marzio meldde zaterdag dat Milan serieus werk wil maken van de komst van Tadic, die bij Ajax vastligt tot medio 2026.

Ik breng nieuws voor als jullie geen Voetbalzone bezoeken.

In zijn leven? Ja denk het wel.

Ja die pot weet ik nogwel ja. Stond hij centraal met Pierie haha. Dat was beschamend.

Tadic dus niet te koop. Wel benieuwd hoe Tadic hier echt zelf over denkt.

Hoop wel snel eens groen ligt voor die Sulemana. Lees dat hij met zijn team de komende tijd in Nederland is. Beter houden we hem direct hier.

Edited by NicoHaak

55 minuten geleden zei NicoHaak:

In zijn leven? Ja denk het wel.

Ja die pot weet ik nogwel ja. Stond hij centraal met Pierie haha. Dat was beschamend.

Tadic dus niet te koop. Wel benieuwd hoe Tadic hier echt zelf over denkt.

Hoop wel snel eens groen ligt voor die Sulemana. Lees dat hij met zijn team de komende tijd in Nederland is. Beter houden we hem direct hier.

Ben wel benieuwd hoe dat soort dingen gaan. Of een Marc Netto van tevoren tegen Tadic zegt wat ze dan in de media gaan zeggen. 

18 uur geleden zei Chiemel:

Dat nieuwe uitshirt blijft echt verschrikkelijk lelijk, zou als tegenstander direct minder bang worden. 

Inderdaad afschuwelijk, doet ook afbreuk aan de eigen identiteit, waarom wil je zo graag op Atalanta, Inter of Club lijken?

27 minuten geleden zei Regis:

Vind het ook prachtig shirt. Hangt hier ook in de kast. Volgende week nieuwe thuisshirt als het goed is. Al is die echt al lang uitgelekt en zelfs in het buitenland al te koop:-D

Zal misschien een concept zijn, want die is zo lelijk afgewerkt dat dat 'm niet kan zijn.

Vind het uitshirt ook prachtig trouwens, krijg er wel Zuid-Amerikaanse vibes van :<

55 minuten geleden zei NicoHaak:

Ik vind het wel een mooi shirt. Dat het op een ander shirt lijkt is toch al snel. Thuisshirt lijkt toch ook op die van IJsselmeervogels.

IJsselmeervogels is wel een iets andere orde dan de Inter/Club/Atalanta. En natuurlijk kun je voor verschillende shirts verschillende gelijkende clubs vinden maar bijvoorbeeld het uitshirt 2019 doet niet direct denken aan een andere (top)club.