Rogier. Geplaatst 23 juni 2021 Share Geplaatst 23 juni 2021 34 minuten geleden zei Thierryvane: Antony mist toch sowieso de voorbereiding plus begin competitie vanwege de Olympische Spelen? Alleen JCS in principe. Zal misschien nog een weekje vakantie krijgen, maar dat heeft 'ie ook wel al gehad. Wat is het toch heerlijk om geen voorrondes te spelen. Vind dat rijtje overigens wel belachelijk. Al die spelers zijn te goed voor op de bank. Dat je dat misschien tegenwoordig kan doen, zegt wel wat over de aantrekkingskracht van Ajax nu. Overigens, zou het kunnen zijn dat de interesse van Ajax in Berghuis een middel is om druk uit te oefenen op die zaakwaarnemer van Sulemana? Dat die toch maar zwicht om de transfer rond te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 juni 2021 Share Geplaatst 23 juni 2021 2 uur geleden zei Rogier.: Alleen JCS in principe. Zal misschien nog een weekje vakantie krijgen, maar dat heeft 'ie ook wel al gehad. Wat is het toch heerlijk om geen voorrondes te spelen. Vind dat rijtje overigens wel belachelijk. Al die spelers zijn te goed voor op de bank. Dat je dat misschien tegenwoordig kan doen, zegt wel wat over de aantrekkingskracht van Ajax nu. Overigens, zou het kunnen zijn dat de interesse van Ajax in Berghuis een middel is om druk uit te oefenen op die zaakwaarnemer van Sulemana? Dat die toch maar zwicht om de transfer rond te maken. Dat valt wel mee dan, ik dacht langer. Volgens Mike Verweij was het inderdaad de zaakwaarnemer van Kamaldeen die vervelend doet. Hopelijk snel rond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 juni 2021 Share Geplaatst 23 juni 2021 5 uur geleden zei Regis: Komt ook maar vanaf een Zuid-Amerikaans krantje he. Zal vast gewoon de naam Ajax gedropt zijn door een zaakwaarnemer om wat interesse aan te wakkeren. Mag ik hopen. Pena is een uitstekende voetballer, als hij zin heeft. En dat heeft hij vaker niet dan wel kan ik je vertellen. En zelfs als hij zin heeft, denk ik dat het max een voetballer is voor FC Utrecht oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 juni 2021 Share Geplaatst 23 juni 2021 Ik heb trouwens hele betrouwbare bronnen dat Berghuis afgelopen maandag al was gesignaleerd in de Johan Cruijff Arena. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 juni 2021 Share Geplaatst 23 juni 2021 Toch nog wat moois vanavond. Kama-Tadic- Antony aanval gaat wel goed komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 24 juni 2021 Share Geplaatst 24 juni 2021 9 uur geleden zei Regis: Kama-Tadic-Berghuis Fixed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 juni 2021 Share Geplaatst 24 juni 2021 Eerder Tadic - Haller - Berghuis, hè. Heb je plots één van de traagste voorhoedes in de competitie. Berghuis ook lekker diepe balletjes geven op die twee naast hem. Dan krijg je dus de grote voorzetten-show. Klaassen die bijsluit in de zestien. Alvarez die de bal opruimt op het middenveld. Enig. Soort Burnley. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 juni 2021 Share Geplaatst 24 juni 2021 Berguis mag lekker koffie zetten en broodjes smeren in de kantine. Heeft echt niets te zoeken op het veld in Amsterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 juni 2021 Share Geplaatst 24 juni 2021 3 uur geleden zei Regis: Berguis mag lekker koffie zetten en broodjes smeren in de kantine. Heeft echt niets te zoeken op het veld in Amsterdam. Voor relatief weinig geld geeft hij denk ik meer opties die het spel van Ajax ter goede kan komen. Je moet niet met hem, Tadic, en Haller spelen, maar meer als Tadic ook niet op de flank speelt. Tadic - Haller - Anthony Sulemana - Haller/Tadic - Berghuis Niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 juni 2021 Share Geplaatst 25 juni 2021 Gewoon die Sulemana skippen toch als die berichten waar zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 juni 2021 Share Geplaatst 25 juni 2021 Nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 juni 2021 Share Geplaatst 25 juni 2021 O oke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 juni 2021 Share Geplaatst 26 juni 2021 Toch wel pijn in het hart dat Eiting is vertrokken. Zou het fantastisch vinden als hij over een paar jaar terugkeert met wat meer ervaring en een betere fysieke gesteldheid. Ultiem zonde dat hij zo blessuregevoelig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 26 juni 2021 Share Geplaatst 26 juni 2021 3 uur geleden zei Rogier.: Toch wel pijn in het hart dat Eiting is vertrokken. Zou het fantastisch vinden als hij over een paar jaar terugkeert met wat meer ervaring en een betere fysieke gesteldheid. Ultiem zonde dat hij zo blessuregevoelig is. Sluit me hier volledig bij aan! Genk lijkt me een mooie ploeg. Met Bryan Heynen heeft hij wel een sterke (maar ook zeer blessuregevoelige) concurrent, tenzij ze samen worden gebruikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 juni 2021 Share Geplaatst 26 juni 2021 6 minuten geleden zei FlyD: Sluit me hier volledig bij aan! Genk lijkt me een mooie ploeg. Met Bryan Heynen heeft hij wel een sterke (maar ook zeer blessuregevoelige) concurrent, tenzij ze samen worden gebruikt. Lijkt me ideaal. Hoef je je als trainer nooit schuldig te voelen dat je 1 van de 2 er naast zet, omdat er toch maar 1 fit is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 (bewerkt) Fakkels en hooivorken al klaar liggen voor Steven jongens? Echt wat een bout transfer. Moet je nou met die labiele gek 27 juni 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 Goede speler waar je geen verlies op zal maken. Zoiets zal Overmars wel denken. Vind het ook geen logische. Totaal geen diepgang. Lekker met Haller en Tadic ernaast. Zoals eerder gezegd, zie 'm weinig spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Terugkomend op gister, het is toch niet te hopen dat Stekelenburg onze eerste keeper blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 2 minuten geleden zei La Pulga: Terugkomend op gister, het is toch niet te hopen dat Stekelenburg onze eerste keeper blijft. Gorter is toch gehaald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 1 uur geleden zei La Pulga: Terugkomend op gister, het is toch niet te hopen dat Stekelenburg onze eerste keeper blijft. Op basis van 1 foutje? Heeft gewoon bewezen een hele goede keeper te zijn. Nou 6 miljoen geworden voor Berghuis. Was persoonlijk al een stuk langer rond met de club, maar snap er niet veel van. Voor op nationaal niveau echt wel een aardige speler, maar internationaal heb je er helemaal niets van. Kan mij ook niet voorstellen dat hij Antony uit de basis gaat spelen. Maar kan lekkere cappuccino zetten schijnt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Maar Regis, ben je nou tevreden met het aankopen van Berghuis, of zie je hem vooral als iemand die kopjes koffie moet gaan zetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 (bewerkt) Zou nog even wachten op een betrouwbaardere bron dan Chris Woerts @Regis. Sowieso niet de meest betrouwbare bron, maar ook niet de meest waarschijnlijke om dit nieuws als eerst te brengen toch? 28 juni 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 3 minuten geleden zei Socrates: Maar Regis, ben je nou tevreden met het aankopen van Berghuis, of zie je hem vooral als iemand die kopjes koffie moet gaan zetten? Kopjes koffie. Mijn gevoel weet ik eigenlijk nog niet zo goed. Moet hem eigenlijk niet, maar voor zo weinig geld de beste speler bij je rivaal weg halen is ook wel lekker. Vooral de reacties die erop gaan komen. 1 minuut geleden zei MetalMichael: Zou nog even wachten op een betrouwbaardere bron dan Chris Woerts @Regis. Ja, ik weet dat hij niet betrouwbaar is. De verhalen dat hij persoonlijk rond is met Ajax gaan ook al wat langer en FeyenoordTM meldde gister echter ook al dat hij op weg is naar Ajax. Dat is natuurlijk wel een hele betrouwbare bron. Morgen officiële bekendmaking zou mij iig niets verbazen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Ook niet de meest knappe bron trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 23 minuten geleden zei Regis: Ja, ik weet dat hij niet betrouwbaar is. De verhalen dat hij persoonlijk rond is met Ajax gaan ook al wat langer en FeyenoordTM meldde gister echter ook al dat hij op weg is naar Ajax. Dat is natuurlijk wel een hele betrouwbare bron. Morgen officiële bekendmaking zou mij iig niets verbazen Nee hoor, enkel dat hij niet meer terug zou gaan naar Feyenoord. Maar dat had iedere boerenlul kunnen bedenken, want hij zou na het EK een beslissing nemen over zijn toekomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten