Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

34 minuten geleden zei Thierryvane:

Antony mist toch sowieso de voorbereiding plus begin competitie vanwege de Olympische Spelen?

Alleen JCS in principe. Zal misschien nog een weekje vakantie krijgen, maar dat heeft 'ie ook wel al gehad. Wat is het toch heerlijk om geen voorrondes te spelen.

Vind dat rijtje overigens wel belachelijk. Al die spelers zijn te goed voor op de bank. Dat je dat misschien tegenwoordig kan doen, zegt wel wat over de aantrekkingskracht van Ajax nu.

Overigens, zou het kunnen zijn dat de interesse van Ajax in Berghuis een middel is om druk uit te oefenen op die zaakwaarnemer van Sulemana? Dat die toch maar zwicht om de transfer rond te maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

2 uur geleden zei Rogier.:

Alleen JCS in principe. Zal misschien nog een weekje vakantie krijgen, maar dat heeft 'ie ook wel al gehad. Wat is het toch heerlijk om geen voorrondes te spelen.

Vind dat rijtje overigens wel belachelijk. Al die spelers zijn te goed voor op de bank. Dat je dat misschien tegenwoordig kan doen, zegt wel wat over de aantrekkingskracht van Ajax nu.

Overigens, zou het kunnen zijn dat de interesse van Ajax in Berghuis een middel is om druk uit te oefenen op die zaakwaarnemer van Sulemana? Dat die toch maar zwicht om de transfer rond te maken. 

Dat valt wel mee dan, ik dacht langer.

Volgens Mike Verweij was het inderdaad de zaakwaarnemer van Kamaldeen die vervelend doet. Hopelijk snel rond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Regis:

Komt ook maar vanaf een Zuid-Amerikaans krantje he. Zal vast gewoon de naam Ajax gedropt zijn door een zaakwaarnemer om wat interesse aan te wakkeren.

Mag ik hopen. Pena is een uitstekende voetballer, als hij zin heeft. En dat heeft hij vaker niet dan wel kan ik je vertellen. En zelfs als hij zin heeft, denk ik dat het max een voetballer is voor FC Utrecht oid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerder Tadic - Haller - Berghuis, hè.

Heb je plots één van de traagste voorhoedes in de competitie. Berghuis ook lekker diepe balletjes geven op die twee naast hem. Dan krijg je dus de grote voorzetten-show. Klaassen die bijsluit in de zestien. Alvarez die de bal opruimt op het middenveld. Enig. Soort Burnley.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Regis:

Berguis mag lekker koffie zetten en broodjes smeren in de kantine. Heeft echt niets te zoeken op het veld in Amsterdam.

Voor relatief weinig geld geeft hij denk ik meer opties die het spel van Ajax ter goede kan komen.

Je moet niet met hem, Tadic, en Haller spelen, maar meer als Tadic ook niet op de flank speelt.

Tadic - Haller - Anthony

Sulemana - Haller/Tadic - Berghuis

Niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Rogier.:

Toch wel pijn in het hart dat Eiting is vertrokken. Zou het fantastisch vinden als hij over een paar jaar terugkeert met wat meer ervaring en een betere fysieke gesteldheid. Ultiem zonde dat hij zo blessuregevoelig is.

Sluit me hier volledig bij aan! Genk lijkt me een mooie ploeg. Met Bryan Heynen heeft hij wel een sterke (maar ook zeer blessuregevoelige) concurrent, tenzij ze samen worden gebruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei FlyD:

Sluit me hier volledig bij aan! Genk lijkt me een mooie ploeg. Met Bryan Heynen heeft hij wel een sterke (maar ook zeer blessuregevoelige) concurrent, tenzij ze samen worden gebruikt.

Lijkt me ideaal. Hoef je je als trainer nooit schuldig te voelen dat je 1 van de 2 er naast zet, omdat er toch maar 1 fit is ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Terugkomend op gister, het is toch niet te hopen dat Stekelenburg onze eerste keeper blijft.

Op basis van 1 foutje? Heeft gewoon bewezen een hele goede keeper te zijn.

Nou 6 miljoen geworden voor Berghuis. Was persoonlijk al een stuk langer rond met de club, maar snap er niet veel van. Voor op nationaal niveau echt wel een aardige speler, maar internationaal heb je er helemaal niets van. Kan mij ook niet voorstellen dat hij Antony uit de basis gaat spelen. Maar kan lekkere cappuccino zetten schijnt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Socrates:

Maar Regis, ben je nou tevreden met het aankopen van Berghuis, of zie je hem vooral als iemand die kopjes koffie moet gaan zetten?

Kopjes koffie. Mijn gevoel weet ik eigenlijk nog niet zo goed. Moet hem eigenlijk niet, maar voor zo weinig geld de beste speler bij je rivaal weg halen is ook wel lekker. Vooral de reacties die erop gaan komen. 

1 minuut geleden zei MetalMichael:

Zou nog even wachten op een betrouwbaardere bron dan Chris Woerts @Regis

Ja, ik weet dat hij niet betrouwbaar is. De verhalen dat hij persoonlijk rond is met Ajax gaan ook al wat langer en  FeyenoordTM meldde gister echter ook al dat hij op weg is naar Ajax. Dat is natuurlijk wel een hele betrouwbare bron. Morgen officiële bekendmaking zou mij iig niets verbazen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Regis:

Ja, ik weet dat hij niet betrouwbaar is. De verhalen dat hij persoonlijk rond is met Ajax gaan ook al wat langer en  FeyenoordTM meldde gister echter ook al dat hij op weg is naar Ajax. Dat is natuurlijk wel een hele betrouwbare bron. Morgen officiële bekendmaking zou mij iig niets verbazen 

Nee hoor, enkel dat hij niet meer terug zou gaan naar Feyenoord. Maar dat had iedere boerenlul kunnen bedenken, want hij zou na het EK een beslissing nemen over zijn toekomst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites