Elsjorro1990 Geplaatst 12 februari 2019 Share Geplaatst 12 februari 2019 6 uur geleden zei PJHoutman: Tuurlijk gooien we het weer op Vormer Enige wat ik ooit serieus gezegd heb daarover is dat hij beter is/was dan Vilhena, wat ook gewoon waar was en in België bewezen is. Toen hij in België het goed deed vond ik dat hij een kans in Oranje verdiende. Die heeft hij gehad en het leek nergens op. Niet dat ik anders van je verwacht, hoor, maar probeer je een beetje bij de feiten te houden. Tagliafico is voor top Eredivisie een prima back. Kost je geen punten en maakt nog eens een goal of geeft een voorzet. Maar zoals hij de laatste maanden in het nieuws komt (hallo Telegraaf) zou je denken dat Ajax Paolo Maldini en Dani Alves in één heeft rondlopen. Dat is gewoon niet waar en daar heeft Van Hanegem zijn twijfels bij. Zou niet weten wat daar onterecht aan is. Top Eredivisie/subtop La Liga/EPL/BL is het plafond voor Tagliafico. Dan kun je komen met je “ gooi het maar op vormer” maar het zegt genoeg dat dat me nog bijstaat na zoveel jaar. Verder nuanceer je nu al wat, dus mijn punt lijkt gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 februari 2019 Share Geplaatst 12 februari 2019 De reden dat dat je nog bij staat is dat iedereen er een punt van maakte en het toen een running gag werd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 9 uur geleden zei PJHoutman: De reden dat dat je nog bij staat is dat iedereen er een punt van maakte en het toen een running gag werd. Ja dat zal het geweest zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 Voorspelling van vanavond? Ik ben redelijk pessimistisch, wat uiteraard niet losstaat van de vorm van beide ploegen de laatste weken. Denk een snelle 0-1 en uiteindelijk 1-3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 Flink pessimistisch inderdaad gezien de vorm van de heren op dit moment. Vrees een 0-1 binnen 20 minuten en uiteindelijk 0-3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 13 uur geleden zei Regis: Probleem is momenteel volgens mij meer dat iedereen alleen maar met zichzelf bezig is en daardoor volledig door de ondergrens zakt. Ik vind dit altijd zulke makkelijke verklaringen. Het zou zomaar kunnen, maar we daar hebben we toch helemaal geen zicht op? We weten niet hoe die spelers erin staan, hoe het in de groep zit etc. Alles wat we daarover zeggen is pure speculatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 Maar tactiek en keuzes zie je. Je kunt zien hoe het uitpakt. Je kunt alternatieven bedenken. Je kunt zelfs vooraf al bedenken wat wel en niet werkt. Is daarom wezenlijk anders. Wat trainingen betreft ben ik dat ook met je eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 28 minuten geleden zei Hwb: Ik vind dit altijd zulke makkelijke verklaringen. Het zou zomaar kunnen, maar we daar hebben we toch helemaal geen zicht op? We weten niet hoe die spelers erin staan, hoe het in de groep zit etc. Alles wat we daarover zeggen is pure speculatie. Nou bij sommigen druipt het er wel overduidelijk vanaf (lees Hakim Ziyech). Die heeft wederom hetzelfde probleem als de 2e seizoenshelft vorig jaar. Die loopt chagrijnig rond op het veld, geen sprankje plezier sinds de winterstop. Aan hem zie je overduidelijk dat hij met zichzelf worstelt en daardoor het teambelang vergeet. Dan gaat hij namelijk ook gekke dingen doen en vergeet hij hetgeen waar hij goed in is; kansen voor anderen creëren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 Misschien verrast de ploeg iedereen en leggen ze gewoon een prima pot op de mat. Daar hoop ik eigenlijk op. Wellicht een beetje tegen beter weten in, maar het zou niet de eerste keer zijn dat Ajax het Europees prima doet, terwijl het in de competitie armoe troef is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 Ik verwacht een 1-1, gewoon omdat het kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 Als we dit allemaal doen komt het goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 Werkt het ook als we ditzelfde doen maar dan met de wens dat john een keer opdondert? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 8 minuten lang. Dat is prima, maar ik kan met m'n ogen dicht niet zien hoelang ik bezig ben. Echter, als ik een alarm zet ben ik bang dat het geluid en het schrikken van het geluid ervoor zorgt dat de energiestromen verstoord raken en het 1-3 wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 Ik wil dat Ajax wint, maar ik wil ook dat Real Madrid wint zodat ik mijn toto goed heb. Heb ik verkeerde keuzes gemaakt? Misschien wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 6 uur geleden zei Hwb: Ik vind dit altijd zulke makkelijke verklaringen. Het zou zomaar kunnen, maar we daar hebben we toch helemaal geen zicht op? We weten niet hoe die spelers erin staan, hoe het in de groep zit etc. Alles wat we daarover zeggen is pure speculatie. Zelf VI schrijft het en Freekie meldt het ook nog eens in de PantelicPodcast van FC Afkicken. Lijkt mij wel enigszins betrouwbaar dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 Tja, ze schreven ook dat Ajax een fantastisch trainingskamp had gehad in Florida en klaar was voor de aanval op PSV. Toen hervatte de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 4-0 voor ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 23 uur geleden zei Regis: Waarom Ten Hag? Doet niet veel anders dan voor de winterstop en toen liep het fantastisch. Enige wat je hem kan verwijten is Donny van de Beek nog steeds verkiezen boven Neres. Probleem is momenteel volgens mij meer dat iedereen alleen maar met zichzelf bezig is en daardoor volledig door de ondergrens zakt. Mwah, het is gewoon los zand. Je zag met de blessure van Tagliafico dat Sinkgraven (als linksback) en Magallan (als CV) gewoon absoluut geen goede opties waren. Kristensen als rechtsback is dat eveneens niet en een Mazraoui, ja, geen idee wat die had eigenlijk. Maar nog steeds vind ik dat als je constateert dat het nu ineens zo ongelofelijk kwetsbaar staat achterin dat je daar beter op in mag spelen. En dat is niet met De Jong naast de steeds trager wordende Schöne en met dan nog een '10' vóór hem. Ik vind zeker wel dat je Ten Hag kan verwijten vast te blijven houden aan zijn systeem en degene die hij daar heeft opgesteld, of blijft opstellen. Verder ben ik onderhand wel klaar met Tadic op linksbuiten en vind ik dat Neres meer speeltijd zou moeten krijgen (op de vleugel dan). Verder vind ik zijn wisselbeleid werkelijk dramatisch. Dramatisch dieptepunt was nog wel het inbrengen van Labyad met de reden dat hij aardig is in spelhervattingen. Die wedstrijd tegen Heracles vroeg ook helemaal niet om een Labyad, maar om een De Wit, Dolberg en/of Neres. Desnoods Cerny. Snelheid, stootkracht en diepte. Overigens, ook als er weinig meer sprake is van groepscohesie kan je dat natuurlijk gewoon ten delen een trainer aanrekenen of daarvoor verantwoordelijk houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 Nog 1 uurtje mannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 Bale tegenover Mazraoui , dat wordt wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 29 minuten geleden zei Chiemel: Bale tegenover Mazraoui , dat wordt wat Tegen Tagliafico toch? En dan dat Braziliaanse ventje tegen Mazraoui. Ben vandaag vooral bang voor Blind en Schöne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 Huhu Neres basis. Zal Ten Hag dat zelf bedacht hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 Begin is in elk geval goed. Wel typisch dat Ziyech maar 3.35 nodig had voor een werkelijk totaal kansloos 'schot'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 Niks bijzonders die Tagliafico Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 Heracles > Real Madrid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten