Jump to content

AFC Ajax

Recommended Posts

• Replies 8.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zondag Ajax-Feyenoord he. Ik zou gewoon ff rukken de komende weken man.

Dit ja.    2014  - 2018: Nederlandse club wordt uitgeschakeld door een counterploeg. "We zijn onvolwassen, naïef, jongens tegen mannen"   2021: Goed druk zetten na balverlies, tact

Dit topic is best lekker leesvoer zo  Sodeknetter, een parodie op discussiëren  Surrealistisch goed.   Verder hoop ik dat Ajax nog wat versterkingen binnenharkt, anders voorzie ik een vroegt

Posted Images

21 uur geleden zei MNie:

Mooi gebaar van Ajax om alle seizoenkaarthouders een stukje van de schaal op te sturen.

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=388256

alleen weer heel jammer dat de mens een gegeven paard weer in de bek schijt. Wat een treurigheid dat ze weer massaal die dingen op marktplaats zetten voor belachelijke bedragen. Las gisteren al dat verzamelaars dik 2000 over hebben voor zo’n ster. 

Gewoon even achterhalen wie die 'supporters' zijn en netjes een mail sturen dat hun seizoenskaart per direct beëindigd is. Staan vast nog wel mensen op een wachtlijst voor een seizoenskaart.

3 uur geleden zei Lazy:

alleen weer heel jammer dat de mens een gegeven paard weer in de bek schijt. Wat een treurigheid dat ze weer massaal die dingen op marktplaats zetten voor belachelijke bedragen. Las gisteren al dat verzamelaars dik 2000 over hebben voor zo’n ster. 

Als je er zelf niets mee doet en iemand anders blij mee kan maken dan kan het wel toch? Het is dan uiteindelijk wat de gek er voor geeft. Kan me alleen niet voorstellen dat je wel een seizoenskaart neemt, maar zoiets niet wilt hebben. Maar geld praat he.

Gepost (edited)

Beetje straten afzetten, lijkt mij. Filmpje blijf bizar. Qua mediateam en marketing echt de beste in de wereld. Nu op het veld nog ;p 

Benieuwd naar de opstelling straks. Verwacht wel mannen als Taylor, Idrissi.

Taylor alsnog bankie, helaas. Hoop dat hij minsten een helft mag mee gaan doen. Ekkel wordt even in de etalage gezet zo te zien

Edited by Regis

Wat vinden we eigenlijk van de berichtgeving rondom het eventueel terugkopen van Brobbey en dat Ovemars die mogelijkheid serieus onderzoekt? 

Is dat echt het geval of zijn dat gewoon mediaverhaaltjes?

Gepost (edited)

Heb het wel eens eerder gezegd, maar ik kan me niet voorstellen dat er geen mogelijkheden zijn om dat contract te laten ontbinden. Vergelijk het bijvoorbeeld met een contract dat je tekent bij een werkgever. Daar zit normaal gesproken een proefperiode op, waardoor het contract met wederzijdse (of eenzijdig) instemming opgezegd kan worden. Ik denk dat Ten Hag en Overmars twijfel proeven bij Brobbey, en nu er een nieuwe leiding zit bij Leipzig, lijkt het me dat ze aan het polsen zijn of Leipzig ervoor openstaat de deal af te blazen zodat die nieuwe trainert bijvoorbeeld Daka van Salzburg mee kan nemen. Dan zou je eigenlijk alleen de makelaarskosten en misschien een zacht onkostenprijsje aan Leipzig moeten betalen, maar dat is misschien wel de minst slechte optie van alle die op tafel ligt.

Of je het echt moet willen is een tweede. Dit schept een slecht precedent voor andere jeugdspelers die weg willen, en Brobbey kan dit over een paar jaar zomaar nog eens flikken. Daarnaast zie ik niet helemaal in waarom we per se een dure 2e spits nodig hebben. Persoonlijk zie ik het nog zitten in Traoré, en dan hebben we ook nog Danilo die je wel nog moet zien te 'slijten'. Snap in ieder geval de gedachte wel, en lijkt me dat ze daar ook echt mee bezig zijn. Verder is het natuurlijk wel een beetje stemmingmakerij.

Edited by Rogier.

Ik kan er met mijn verstand niet bij dat Brobbey zou twijfelen om naar Leipzig te gaan. Je hebt met je volle verstand een contract getekend bij een club, dan laat je je keuze toch niet beïnvloeden door passanten? Het is niet zo dat die hele club ineens instort. 

Traoré is niks.

Ik zou als Ajax zijnde het zeker proberen. Als Brobbey zijnde, mwah. Ze zullen niet snel de duurste lantaarnpaal ooit passeren. Tweede keuze achter Haller is ook niet veel waard, dan maar beter het proberen bij Leipzig. Krijg je wat meer centen ook.

Op 13-5-2021 om 11:05 zei MNie:

Als je er zelf niets mee doet en iemand anders blij mee kan maken dan kan het wel toch? Het is dan uiteindelijk wat de gek er voor geeft. Kan me alleen niet voorstellen dat je wel een seizoenskaart neemt, maar zoiets niet wilt hebben. Maar geld praat he.

+ dat sommige mensen 3 seizoenskaarten op hun naam hebben staan. Krijgen ze dan ook 3 keer zo'n ster? Dan zal ik er ook wel 2 wegdoen ja.

13 minuten geleden zei La Pulga:

+ dat sommige mensen 3 seizoenskaarten op hun naam hebben staan. Krijgen ze dan ook 3 keer zo'n ster? Dan zal ik er ook wel 2 wegdoen ja.

Ja alle seizoenkaarthouders dus denk inderdaad per. Lekker zakcentje. Mijn buurman zei al dat tie er veel voor over heeft. Zag ze voor twee ruggen staan.

1 uur geleden zei Karlo:

Ik kan er met mijn verstand niet bij dat Brobbey zou twijfelen om naar Leipzig te gaan. Je hebt met je volle verstand een contract getekend bij een club, dan laat je je keuze toch niet beïnvloeden door passanten? Het is niet zo dat die hele club ineens instort. 

Het feit dat hier überhaupt over gesproken geeft al aan hoe onzeker Brobbey altijd al is geweest over de keus. Maar inderdaad, als je naar een topploeg gaat waar het stabiel is, is het wel Leipzig.

6 uur geleden zei Rogier.:

Heb het wel eens eerder gezegd, maar ik kan me niet voorstellen dat er geen mogelijkheden zijn om dat contract te laten ontbinden. Vergelijk het bijvoorbeeld met een contract dat je tekent bij een werkgever. Daar zit normaal gesproken een proefperiode op, waardoor het contract met wederzijdse (of eenzijdig) instemming opgezegd kan worden. Ik denk dat Ten Hag en Overmars twijfel proeven bij Brobbey, en nu er een nieuwe leiding zit bij Leipzig, lijkt het me dat ze aan het polsen zijn of Leipzig ervoor openstaat de deal af te blazen zodat die nieuwe trainert bijvoorbeeld Daka van Salzburg mee kan nemen. Dan zou je eigenlijk alleen de makelaarskosten en misschien een zacht onkostenprijsje aan Leipzig moeten betalen, maar dat is misschien wel de minst slechte optie van alle die op tafel ligt.

Of je het echt moet willen is een tweede. Dit schept een slecht precedent voor andere jeugdspelers die weg willen, en Brobbey kan dit over een paar jaar zomaar nog eens flikken. Daarnaast zie ik niet helemaal in waarom we per se een dure 2e spits nodig hebben. Persoonlijk zie ik het nog zitten in Traoré, en dan hebben we ook nog Danilo die je wel nog moet zien te 'slijten'. Snap in ieder geval de gedachte wel, en lijkt me dat ze daar ook echt mee bezig zijn. Verder is het natuurlijk wel een beetje stemmingmakerij.

Ja leuk nog een Amin Younesje scenario daar zit iedereen op te wachten, zeker Leipzig....:-D;e

10 jaar terug alweer. Tering. 10 min voor vertrek nog kotsend van de spanning boven de pot gehangen. Eenmaal bij de Arena was gelijk al duidelijk. Vandaag is onze dag, dit gaat niet fout, die derde ster komt naar Amsterdam.  Binnen in het stadion werd dat bij opkomst van de spelers voor de warming-up nogmaals bevestigd evenals met de bloed, zweet en tranen vlak voordat de spelers het veld op kwamen voor de wedstrijd. 

7 uur geleden zei Regis:

10 jaar terug alweer. Tering. 10 min voor vertrek nog kotsend van de spanning boven de pot gehangen. Eenmaal bij de Arena was gelijk al duidelijk. Vandaag is onze dag, dit gaat niet fout, die derde ster komt naar Amsterdam.  Binnen in het stadion werd dat bij opkomst van de spelers voor de warming-up nogmaals bevestigd evenals met de bloed, zweet en tranen vlak voordat de spelers het veld op kwamen voor de wedstrijd. 

Gaaf filmpje, tof dat je er bij was! Zo'n filmpje hebben ze bij Feyenoord bijna niet.. Gaaf in direct duel was om de titel met de nummer 2 op laatste speeldag, dat maken we niet vaak mee volgens mij. Meestal kan ander team in ander stadion nog kampioen worden.

Gepost (edited)

leuk experiment zo met Grav als 6 en Kudus en Ekkel ervoor 

Spel was dit jaar lang niet altijd goed, maar wat een cijfers kunnen we overleggen zeg :< .  88 puntos, 102 goals voor en maar 23 tegen.

Edited by Regis
Gepost (edited)

Soms is er terechte kritiek op Haller he, maar 19 wedstrijden en 11 goals en 5 assists, dat is niet onaardig. Als je ziet dat de toppers in de Eredivisie een heel jaar lang ongeveer 15 maken..

Edited by cimbomcu

Volgens mij heeft niemand ook ooit gezegd dat Haller geen doelpunten in de Eredivisie zou maken. Dat heeft 'ie ook al eens gedaan en hoort hij ook te doen. De kritiek gaat niet over of hij er een paar ballen inschuift en inkopt of niet. Lekker nietszeggend berichtje dus.

Maar misschien hadden ze dan Giakoumakis kunnen kopen, was een stuk goedkoper geweest.

36 minuten geleden zei Socrates:

Volgens mij heeft niemand ook ooit gezegd dat Haller geen doelpunten in de Eredivisie zou maken. Dat heeft 'ie ook al eens gedaan en hoort hij ook te doen. De kritiek gaat niet over of hij er een paar ballen inschuift en inkopt of niet. Lekker nietszeggend berichtje dus.

Maar misschien hadden ze dan Giakoumakis kunnen kopen, was een stuk goedkoper geweest.

Gaat ook om die assists he, ik zie hem sowieso wel progressie maken in het meevoetballen. Zie de goal van Klaassen tegen AZ of de goal van Antony tegen PSV.

17 minuten geleden zei Thierryvane:

Wat voor cijfer geven we dit seizoen mannen? Kwartfinale EL, beker, kampioen, 100+ goals en maar 23 tegen.

Ah, zie dat @Regis me voor was.

Europees een 6

Nationaal een 8

Maar ik mis wel Ziyech en Frenkie elke wedstrijd weer.