Jump to content

AFC Ajax

Recommended Posts

Op halve kracht en heel slecht spelen en nog steeds zo makkelijk winnen. Dikke prima. Was ook precies wel de verwachting van onze kant nu we eigenlijk 'nergens' meer om spelen. Had ze liever nog meer vernederd, maar misschien is het op deze manier nog wel erger. 

• Replies 8.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zondag Ajax-Feyenoord he. Ik zou gewoon ff rukken de komende weken man.

Dit ja.    2014  - 2018: Nederlandse club wordt uitgeschakeld door een counterploeg. "We zijn onvolwassen, naïef, jongens tegen mannen"   2021: Goed druk zetten na balverlies, tact

Dit topic is best lekker leesvoer zo  Sodeknetter, een parodie op discussiëren  Surrealistisch goed.   Verder hoop ik dat Ajax nog wat versterkingen binnenharkt, anders voorzie ik een vroegt

Posted Images

Kasa naar Groningen. Leuke transfer voor die jongen. Kunnen niet alle talenten aan ons binden en voor hem is bij Ajax 1 momenteel te weinig perspectief. Voor andere eredivisieploegen wel een hele interessante speler.

Marcie vanavond in Denemarken op Kamaldeen Schjelderup te bekijken. Lekker hoor. :< 

Is Ajax in allebei geïnteresseerd? Ik had alleen gehoord van de interesse in Sulemana, niet in Schjelderup. Schijnt ook wel een mooi talentje te zijn.

Kamaldeen sowieso. Zijn ze ook al wel echt vrij concreet mee bezig.  Maar kan mij gezien het talent van Schjelderup wel goed voorstellen dat ze daar ook even naar kijken.

Op 6-5-2021 om 14:22 zei Kyrill:

https://decorrespondent.nl/9061/toptrainer-peter-bosz-verloor-met-ajax-de-belangrijkste-wedstrijd-in-zn-carriere-toch-zou-hij-het-weer-zo-aanpakken/800160283065-52e63555

Misschien helpt dit/is dit wat voor jullie en deze discussie?

@Karlo @E2E @Elsjorro1990 @Hwb

Ik ben geen lid meer daar sinds maart, maar als goed is kan je het gewoon lezen of anders met andere manier omzeilen :)

Dat was die analyse waar ik het over had. Was dus bij De Corrie ipv VI PRO.

6 uur geleden zei Thierryvane:

Gister een stukje gezien van die pot, live via Unibet. Bizar hoe snel die Kamaldeen is. Met en zonder bal.

Is hij voetballend en in de combinatie ook goed of is het een veredelde Lukoki? (voor zover je dat kan beoordelen op het stuk dat je hebt gezien)

Ik zag laatst trouwens toevallig nog oude beelden van Lukoki, heerlijke actie die ik al vergeten was.

18 uur geleden zei FlyD:

Is hij voetballend en in de combinatie ook goed of is het een veredelde Lukoki? (voor zover je dat kan beoordelen op het stuk dat je hebt gezien)

Ik zag laatst trouwens toevallig nog oude beelden van Lukoki, heerlijke actie die ik al vergeten was.

De bal is wel uit.