Jump to content

AFC Ajax

Fabian.
 Share

Recommended Posts

Net ff samenvatting gekeken. Weinig gemist lijkt het. Haller weer matig? Gefeliciteerd allen in ieder geval, de dubbel is niet verkeerd natuurlijk. 

Beoordingen voetbalprimeur vs VI:

Alvarez 8 / 6.5

Haller 5.5 / 7

Klaassen 5.5 / 7

Hebben ze daar andere wedstrijden zitten te kijken? 

We kunnen alvast gaan nadenken over volgend seizoen. Is Onana al ontslagen? 

Edited by Chiemel

Vond Haller ten opzichte van de afgelopen potten wel een wat betr aanspeelpunt. Niet top. Maar had slechter gevreest. Vond zelf Anthony erg goed en dreigende. En Martinez op zijn grote ketser bij tegengoal na ook wel meer dan prima.

Anyway, gefeliciteerd allemaal. Zaadpot. Maar wel terechte winnaar imo.

22 uur geleden zei Thierryvane:

Toch lekker weer een beker erbij. Leuk voor Neres ook.

Dit komt wel goed lijkt me.

Lees net dat Onana werd verrast door een door Ajax gestelde deadline en daarom in eerste instantie nee had gezegd. 

Ten Hag haalt wel weer alles uit de kast om hem te haten he. Ongekend wat een eigenwijze idioot het blijft. Haller stug 70 minuten te lang laten staan. Blijft toch een vreemde vent.

Echt wat een schande dit man. Ongekend kneuzen zeg. Puntverlies volledig te wijten aan Ten Hag ook. Bizarre keuzes van die idioot

Edited by Regis

6 minuten geleden zei Zeus:

He?

Weinig kansen weggegeven, wedstrijd onder controle en paar kansen zelf gehad.

Toch prima? Dat is zo'n beetje wat ik hier wekelijks lees na weer een pot met matig voetbal. 

Opzich is dat prima, als je maar 1 meer maakt dan de tegenstander :P

Was vandaag ook t geval alleen werd die afgekeurd...

Kwam gisteravond al door maar Pasveer is op weg naar Ajax. Scherpen zal verhuurd gaan worden. En denk dat ze definitief afscheid gaan nemen van Kotaraki met deze transfer in aantocht. Prima back up keeper lijkt mij. Zolang Onana nog geschorst is

Toen ik las dat Pasveer bij Vitesse zou vertrekken was mijn eerste gedachte al dat hij misschien in gesprek zou zijn met Ajax. Geinig. 

FC Groningen heeft Leeuwenburgh al gehaald, als eerste keeper als het goed is. Vitesse lijkt mij een mooie uitdaging voor Scherpen, helemaal als ze Europees gaan voetballen. 

Ik verwachte dat ie naar Feyenoord zou gaan. Vind het wel knap hoe hij de afgelopen 2 seizoen presteert na een slechte periode ervoor. Geen idee wat het idee is met hem. 2e doelman of eerste ipv Steek? Zie zelf het liefste Cillessen komen, zodat je nog wat jaren vooruit kan.

33 minuten geleden zei NicoHaak:

Ik verwachte dat ie naar Feyenoord zou gaan. Vind het wel knap hoe hij de afgelopen 2 seizoen presteert na een slechte periode ervoor. Geen idee wat het idee is met hem. 2e doelman of eerste ipv Steek? Zie zelf het liefste Cillessen komen, zodat je nog wat jaren vooruit kan.

Denk dat Feyenoord gaat voor Kenneth Vermeer. Is namelijk ook weer vrij, dus kan lekker achter Bijlow de bank warmhouden.