Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei NicoHaak:

Wat was dat genieten gisteren. Wat een intense pot. Az behoorlijk niveau delen in de eerste helft. De inzet van Ajax was maximaal en dan is het toch weer bijzonder dat we in de 2e helft het spelniveau en conditioneel niveau wel weten vast te houden en Az (en Vitesse vorige week) niet. Terwijl de Ajax spelers heel veel minuten in de benen hebben de afgelopen weken. Een echte wedstrijd ( het eerste uur ) met uiteindelijk de terechte winnaar. YESSSS LEKKERFREDDDDDDDDDDDDDDD!

Mayooooooomenaiseeeeeeeeeeeeeeeee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

10 minuten geleden zei joostmakaay:

Die supporters bij de kampioenswedstrijd kunnen jullie wel vergeten denk n.a.v. dat filmpje van Alvarez denk ik helaas.

Aan de andere kant. Deze taferelen krijg je volgende week ook wel met of zonder supporters in het stadion. Zijn al mensen die een terrasplek hebben gepersevereerd om in de stad te gaan kijken bijv. Als je wel een groep van 7500 man oid toestaat (dit aantal zat er dit weekend ook) kan je het misschien wat beter 'controleren' en in goede banen leiden. Maar zal mij benieuwen wat de overheid doet. Hoop er bij te kunnen zijn. Anders lekker gewoon thuis met een paar vrienden kijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las dat Psv Propper wil halen. Nou, die zie ik nogsteeds heel graag bij Ajax komen. Schijnt 10 miljoen te moeten kosten. Dat zou Ajax toch wel moeten kunnen betalen. Lijkt me voor Propper ook een stuk betere move, dan dat hij naar Eindhoven gaat. Want dan is ie direct verzekerd van een plek in de Oranje selectie voor het EK onder de Boer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie echt niet wat mensen in Propper zien. Fletse, middelmatige voetballer. 10 miljoen vind ik ook echt veel te veel voor hem. Zie voor de 6 positie toch liever een defensief felle balveroveraar komen die ook nog fatsoenlijk met een bal overweg kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat snap ik zeker, maar dan toch wel iemand die ook kan verdedigen en niet zo sloom als Pröpper is. Sowieso vind ik hem maar weinig bijzonders. Is een meevoetballer in een te laag tempo. Dan kan je net zo goed Klaassen weer naast Gravenberch zetten. Of Eiting terug halen.

Een wat jongere middenvelder die kan verdedigen en een beetje basistechniek heeft zie ik meer brood in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Thierryvane:

Doe het niet Erik, doe het niet. Wie dan? Bosz is nog vrij. Letscht? Gokken op Jonk?

Zeg eerlijk vriend(en) Spurs of niet, ETG is gewoon KLAAR bij Ajax, let's face it....

Eigenlijk sinds seizoen hiervoor al niet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Erwin.:

Denk je dat Jonk nog zou willen met Overmars?

Zat toen eens bij Goedemorgen Eredivisie. Sprak zich niet heel stellig uit, maar je kon wel merken dat er nog wat oud-zeer zat. Dus heb zo'n idee dat Jonk niet gaat gebeuren. Hoe graag ik het persoonlijk ook zou zien. Eerder het idee dat ze voor Peter Bosz zullen gaan. Mocht dit tot een vertrek komen

Wel echt klote dat het om zo'n saaie, bout club als Spurs gaat. Valt geen eer te behalen daar met allemaal oude spelers, een voorzitter die niet echt wil investeren. Bah. Gewoon nog lekker een keer de dubbel winnen komend seizoen en overwinteren in de CL en wachten tot er een club vrij komt met identiteit en een mogelijkheid op het winnen van prijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Regis:

Wel echt klote dat het om zo'n saaie, bout club als Spurs gaat. Valt geen eer te behalen daar met allemaal oude spelers, een voorzitter die niet echt wil investeren. Bah. 

Dit. En als je daar weg wil als speler, wordt dat heel erg moeilijk gemaakt middels hele hoge transfersommen e.d. Kan me in ieder geval niet goed voorstellen dat Ten Hag daar echt heen wil, maar op een gegeven moment wordt het natuurlijk wel tijd om die stap te maken. Dan is Tottenham natuurlijk eigenlijk wel een club met mogelijkheden.

Stop maar met praten, Kyrill. ETH heeft dit seizoen weer laten zien dat dat niet zo is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bosz naar Ajax zou dan niet een gekke gedachte zijn. Wil Bosz dat zelf wel heeft ie daar al wat over gezegd onlangs? 

Anders iemand anders met internationale allure, anders kom je al snel bij Letsch uit ofzo. En dan moet het nog wel een trainer zijn die oog heeft waarvoor Ajax staat. Laat ik graag aan de kenners over! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ten Hag spreekt anders prima engels hoor. Vermoed zomaar een stuk beter dan die middelmatige Fransmannen. Maar echt hopen dat hij niet naar die ellendige club gaat. Genoeg op hem te zaniken, maar die vreselijke overschatte spelers als Alli gun je die man ook weer niet.

6 minuten geleden zei Chiemel:

Bosz naar Ajax zou dan niet een gekke gedachte zijn. Wil Bosz dat zelf wel heeft ie daar al wat over gezegd onlangs? 

Anders iemand anders met internationale allure, anders kom je al snel bij Letsch uit ofzo. En dan moet het nog wel een trainer zijn die oog heeft waarvoor Ajax staat. Laat ik graag aan de kenners over! 

Bosz heeft ooit wel gezegd dar hij het liefst bij Ajax was gebleven. Omdat de directie toentertijd koos voor Bergkampje en Spijkerman vertrok hij rii Dortmund.  En Peter heeft volgens ingewijde als Verweij nog steeds wel goed contact met Overmars. Staat bij Ajax een erg sterk fundament, Bosz weet dat ook, dus kan mij voorstellen dat het een stuk aantrekkelijk is voor hem dan een Lyon.  Letsch hoop ik iig absoluut niet. Dodelijk saai voetbal ook van Vitesse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat niet zo goed met je he pik?

Het is verder ook absoluut geen steenkolenengels in dat filmpje van je. Hij heeft een beetje een gek accent, ja. En praat gewoon wat hakkelig. Maar steenkolenengels is wel wat anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nouja ik had een 9 op mijn eindlijst dus dat zit wel goed. Verder is in het geval van een trainer gewoon veel belangrijker dat je de ideeën die je hebt over kan brengen op de groep. Dat zit bij Ten Hag echt wel goed. Daarvoor hoef je de taal echt niet perfect te spreken. Engelsen zelf spreken over het algemeen de taal nog beroerder. Toptrainers uit de PL (Pep, Mourinho) eveneens. 

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites