JanVertonghen Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 (bewerkt) 11 uur geleden zei Pino: Die JanVertonghen is de fr12 versie van Ajax Joh. Vind jij het niet lachwekkend dat je al een paar weken lang berichten leest waarin ze aangeven dat er een goed woordje gesproken is, dat ze alles goed geanalyseerd hebben etc. etc. en dat je dan het eerstvolgende weekend welgeteld één kans creëert tegen Heracles fucking Almelo? Je had na 20-25 minuten gewoon al 2-0 of 3-0 achter kunnen staan hè. Het was echt beschamend. VVV-Venlo thuis was, op het laatste half uur(?) na, ook gewoon matig. Zo word je geen kampioen hoor. Maar goed. We kunnen ze ook blijven verdedigen/pamperen. 'Off-day', 'kan eens gebeuren'. Het is gewoon een grote teringzooi momenteel. Voor de winterstop was er niks aan de hand, maar tijdens/na het trainingskamp is het gezeik begonnen. Voor de winterstop: 17 wedstrijden, 5 verliespunten, 8 goals tegen. Na de winterstop: 4 wedstrijden, 8 verliespunten, 11 goals tegen. Dat verschil kan echt niet. En ja, dat doet mij als Ajax-supporter pijn en daar kan ik me soms over opwinden. Het is ook niet zo dat het een incident is hè. Het is te vaak ondermaats. Onder De Boer werden we vier keer kampioen, maar was het voetbal niet om aan te gluren. Andere jaren speelden we prima voetbal, maar betaalde dat zich niet uit in prijzen. Combinatie van die twee leek er dit jaar weer eens te komen, maar het vertrouwen daarin ebt vrij snel weg hier. Dat vind ik gek, bijzonder, pijnlijk en bovenal heel erg jammer. Hier hoeven we het overigens niet over eens te worden, maar het is vooral mijn ervaring met Ajax. Ben nog jong en heb maar vijf kampioenschappen bewust meegemaakt, waarvan dus vier in de periode van Frank de Boer. Nu heb je voetballend misschien wel het beste elftal in weet ik veel hoeveel jaar, maar opnieuw loop je achter de feiten aan. Ben jij niet van mening dat je daar inmiddels doodmoe van wordt? Misschien kan jij het sneller relativeren/boeit het je allemaal niet zoveel, dat kan. Ik zou willen dat ik dat kon, maar voorlopig gaat dat niet bepaald goed. Overigens wel mooi dat PSV gelijk heeft gespeeld. Verschil in doelsaldo is vrij gemakkelijk goed te maken, acht punten was een stuk lastiger geweest. 10 februari 2019 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 6 uur geleden zei Regis: Kratje bier richting Dickie jongens. Dickie is een held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 februari 2019 Share Geplaatst 11 februari 2019 Wel de manier om tegen Psv kans te hebben als tegenstander. De bus parkeren. Iemand hier die nu nog enig zin heeft in woensdag? Echt zo stront en stront sacherijnig nog om die lamzakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 11 februari 2019 Share Geplaatst 11 februari 2019 2 uur geleden zei Gert: Wel de manier om tegen Psv kans te hebben als tegenstander. De bus parkeren. Iemand hier die nu nog enig zin heeft in woensdag? Echt zo stront en stront sacherijnig nog om die lamzakken. Zin is een groot woord, traditiegetrouw zit ik voor de buis maar meer dan dat is het ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 11 februari 2019 Share Geplaatst 11 februari 2019 Altijd zin in wedstrijd van Ajax. Zou het wel heel frusterend vinden als het woensdag ineens blijkt dat ze wel kunnen knokken voor iedere centimeter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 februari 2019 Share Geplaatst 11 februari 2019 Ik hoop eigenlijk alleen maar dat ze woensdag goed spelen. Hebben vertrouwen nodig dat hard ervoor knokken werkt. Zie het dan misschien nog wel goed komen. Wordt cruciaal zondag tegen NAC eigenlijk. Hopelijk blijft Nico fit overigens, schijnt er misschien niet bij te kunnen zijn helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 11 februari 2019 Share Geplaatst 11 februari 2019 Ach volgens Willem van Hanegem is Tagliafico toch 'niks bijzonders' dus dat maakt verder ook niet veel meer uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 februari 2019 Share Geplaatst 11 februari 2019 Frenkie ook een twijfelgeval, mazzelen jullie even. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 11 februari 2019 Share Geplaatst 11 februari 2019 3 uur geleden zei Regis: Altijd zin in wedstrijd van Ajax. Zou het wel heel frusterend vinden als het woensdag ineens blijkt dat ze wel kunnen knokken voor iedere centimeter. Hier ben ik ook beetje "bang" voor. Dat het dan opeens wel kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 februari 2019 Share Geplaatst 11 februari 2019 (bewerkt) 7 uur geleden zei JanVertonghen: Ach volgens Willem van Hanegem is Tagliafico toch 'niks bijzonders' dus dat maakt verder ook niet veel meer uit Ziet ie t toch weer goed. Je kunt toch niet met droge ogen beweren dat Tagliafico meer is dan een prima bikkelaar? Met de bal aan de voet is het iig een verschrikking. 11 februari 2019 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 februari 2019 Share Geplaatst 12 februari 2019 Ze zijn daar natuurlijk Dijks, Sinkgraven en Blind gewend op de back. Dan snap ik dat je liever Tagliafico hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 februari 2019 Share Geplaatst 12 februari 2019 11 uur geleden zei PJHoutman: Ziet ie t toch weer goed. Je kunt toch niet met droge ogen beweren dat Tagliafico meer is dan een prima bikkelaar? Met de bal aan de voet is het iig een verschrikking. Kijk jij dan zonder bril op naar die wedstrijden ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 12 februari 2019 Share Geplaatst 12 februari 2019 Ik denk toch dat jij je ook wel kon vinden in "dan sla ik hem neer." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 februari 2019 Share Geplaatst 12 februari 2019 3 uur geleden zei Elsjorro1990: Kijk jij dan zonder bril op naar die wedstrijden ofzo? Topargument weer Sjorro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 februari 2019 Share Geplaatst 12 februari 2019 Nouja als dat zo is zou ik het vaker doen PJ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 februari 2019 Share Geplaatst 12 februari 2019 17 minuten geleden zei PJHoutman: Topargument weer Sjorro. Jij wil dat ik nog met argumenten kom? Om een discussie met jouw te gaan voeren over hoe belachelijk de uitspraak “ prima bikkelaar” is? Eigenlijk moet ik beter weten, je kunt zo een top 20 vullen hier met meest belachelijke biased uitspraken van jou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 februari 2019 Share Geplaatst 12 februari 2019 Ondanks dat ik het roerend met je eens ben @Elsjorro1990, denk ik niet dat dit de manier is om iemand te overtuigen. Gaat sowieso niet lukken, dus we kunnen onze energie beter steken in het mentaal voorbereiden op de pot van morgenavond. Vrees namelijk steeds meer dat het huilen wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 februari 2019 Share Geplaatst 12 februari 2019 7 minuten geleden zei Elsjorro1990: Jij wil dat ik nog met argumenten kom? Om een discussie met jouw te gaan voeren over hoe belachelijk de uitspraak “ prima bikkelaar” is? Eigenlijk moet ik beter weten, je kunt zo een top 20 vullen hier met meest belachelijke biased uitspraken van jou. Dan ben ik wel benieuwd, je krijgt 24 uur. Maar jij vind Tagliafaco dus wel een geweldige voetballend back als ik het goed begrijp? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 februari 2019 Share Geplaatst 12 februari 2019 (bewerkt) 25 minuten geleden zei PJHoutman: Dan ben ik wel benieuwd, je krijgt 24 uur. Maar jij vind Tagliafaco dus wel een geweldige voetballend back als ik het goed begrijp? Ik wil dat best eens voor je uitzoeken, als ik de tijd heb ga ik er eens voor zitten. Hoelang ik daar voor neem bepaal ik dan zelf wel, dankje. Nee, het is geen 3e wereldwonder nee. Maar tussen “ geweldig voetballend back” en “ niet meer dan een prima bikkelaar” zit een heel groot verschil. Maar dat komt dan uit dezelfde mond als uitspraken over hoe goed ruudje vormer was, dus op zich snap ik wel hoe je er aan komt. @JanVertonghen oh, maar hem overtuigen is niet nodig. Daarvoor lopen we hier al lang genoeg rond dunkt me. 12 februari 2019 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 februari 2019 Share Geplaatst 12 februari 2019 Tagliafico heeft toch gewoon geweldige wedstrijden voor Ajax gespeeld, ook in offensief opzicht. Met name in de CL-wedstrijden ook. Ik vind hem absoluut een voor Nederlandse begrippen hele goede en complete linksback. Dat hij dan afgelopen week tegen Heracles niet zo goed speelde, tja, wie speelde er wel goed? Komt nog bij dat hij ook pas net terug van een blessure is en eigenlijk nog steeds niet topfit is, getuige de onzekerheid van het meespelen tegen Real Madrid. Vreemd dat de aandacht hier nu op Tagliafico ligt, waar die volgens mij veel beter op Mazraoui, Kristensen, Schöne, De Jong, Tadic en vooral Ten Hag zou kunnen liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 februari 2019 Share Geplaatst 12 februari 2019 Tuurlijk gooien we het weer op Vormer Enige wat ik ooit serieus gezegd heb daarover is dat hij beter is/was dan Vilhena, wat ook gewoon waar was en in België bewezen is. Toen hij in België het goed deed vond ik dat hij een kans in Oranje verdiende. Die heeft hij gehad en het leek nergens op. Niet dat ik anders van je verwacht, hoor, maar probeer je een beetje bij de feiten te houden. Tagliafico is voor top Eredivisie een prima back. Kost je geen punten en maakt nog eens een goal of geeft een voorzet. Maar zoals hij de laatste maanden in het nieuws komt (hallo Telegraaf) zou je denken dat Ajax Paolo Maldini en Dani Alves in één heeft rondlopen. Dat is gewoon niet waar en daar heeft Van Hanegem zijn twijfels bij. Zou niet weten wat daar onterecht aan is. Top Eredivisie/subtop La Liga/EPL/BL is het plafond voor Tagliafico. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 februari 2019 Share Geplaatst 12 februari 2019 Tjah Blind Jr. heeft het ook tot top Premier League geschopt als linksback, dus zou Tagliafico niet uitsluiten. Bovendien staat Tagliafico bij Argentinië in de pikorde hoger dan Rojo, die in top PL speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 februari 2019 Share Geplaatst 12 februari 2019 Tagliafico is niet de nieuwe Jordi Alba of Marcelo, maar als je verder kijkt naar linksbacks bij de topploegen.. Tagliafico zou best meekunnen bij een Arsenal of een Atletico Madrid, denk ik. Zou ook een hele goede sub zijn. Doet gewoon zijn werk en het lijkt alsof hij bij een hoge intensiteit alleen maar nóg scherper, beter en daarmee ook 'veiliger' is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 februari 2019 Share Geplaatst 12 februari 2019 5 uur geleden zei Zeus: Tagliafico heeft toch gewoon geweldige wedstrijden voor Ajax gespeeld, ook in offensief opzicht. Met name in de CL-wedstrijden ook. Ik vind hem absoluut een voor Nederlandse begrippen hele goede en complete linksback. Dat hij dan afgelopen week tegen Heracles niet zo goed speelde, tja, wie speelde er wel goed? Komt nog bij dat hij ook pas net terug van een blessure is en eigenlijk nog steeds niet topfit is, getuige de onzekerheid van het meespelen tegen Real Madrid. Vreemd dat de aandacht hier nu op Tagliafico ligt, waar die volgens mij veel beter op Mazraoui, Kristensen, Schöne, De Jong, Tadic en vooral Ten Hag zou kunnen liggen. Waarom Ten Hag? Doet niet veel anders dan voor de winterstop en toen liep het fantastisch. Enige wat je hem kan verwijten is Donny van de Beek nog steeds verkiezen boven Neres. Probleem is momenteel volgens mij meer dat iedereen alleen maar met zichzelf bezig is en daardoor volledig door de ondergrens zakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 februari 2019 Share Geplaatst 12 februari 2019 53 minuten geleden zei Regis: Doet voor de schermen niet veel anders dan voor de winterstop Fixed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten