Beppu Geplaatst 12 april 2021 Share Geplaatst 12 april 2021 Die jongen gaat zo langzamerhand ook wel solliciteren naar een belletje van Frank de Boer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 april 2021 Share Geplaatst 12 april 2021 Die koelbloediger schuiver is wel goud hoor. Lekker wild die skillmoves tonen, maar dan toch zo afronden. Klasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 april 2021 Share Geplaatst 12 april 2021 Wat zal zijn top zijn? Club in de La Liga? Bundesliga? Vind het wel een move voor bijv. Leipzig. Laat het maar snel donderdagavond zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april 2021 Share Geplaatst 12 april 2021 Cambuur Leeuwarden, Almere City Nee maar wel mooie actie en kol hoor maar betekent niet dat ie bij betere club dan Brugge gaat maken per se. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 april 2021 Share Geplaatst 12 april 2021 Op 12-4-2021 om 08:08 zei Thierryvane: Wat zal zijn top zijn? Club in de La Liga? Bundesliga? Vind het wel een move voor bijv. Leipzig. Laat het maar snel donderdagavond zijn. Expand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Begint toch wel wat wedstrijdspanning te komen voor vanavond. Meer dan vorige week. Komt omdat ik vind dat we tegen deze ploeg er nog niet uit zouden mogen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Op 15-4-2021 om 09:27 zei NicoHaak: Begint toch wel wat wedstrijdspanning te komen voor vanavond. Meer dan vorige week. Komt omdat ik vind dat we tegen deze ploeg er nog niet uit zouden mogen gaan. Expand De uitgangspositie is niet al te rooskleurig, ik snap de meer spanning wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Vind de stemming behoorlijk positief. Lees eigenlijk alleen maar dat Ajax favoriet is. Das natuurlijk wel een beetje te rooskleurig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Ik geloof er niet zo in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Op 15-4-2021 om 09:58 zei MetalMichael: De uitgangspositie is niet al te rooskleurig, ik snap de meer spanning wel. Expand Ik zie het ook niet geheel somber in. Je moet er winnen. En dan mag dat met elk mogelijke uitslag, behalve met 0-1. Als Ajax naar zijn mogelijkheden speelt, dan moeten we zeker instaat zijn om er te winnen. Dat vertrouwen heb ik wel. Maar of we dat niveau halen is afwachten. Denk en hoop dat het wel wat scheelt dat Steek in het doel staat ipv Scherpen. Niet vanwege kwaliteit vd keeper ansich. Maar meer voor de rust en coaching naar de defensie toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Op 15-4-2021 om 09:27 zei NicoHaak: Begint toch wel wat wedstrijdspanning te komen voor vanavond. Meer dan vorige week. Komt omdat ik vind dat we tegen deze ploeg er nog niet uit zouden mogen gaan. Expand Hoe bedoel je "deze ploeg" ja ze hebben geen goed Serie A seizoen. Maar Europees gezien is echt geen koekenbakkers ploeg hoor, met alle respect voor Ajax. As Roma heeft ook gewoon meerdere malen halve finale CL gestaan en oa Barcelona 3-0 verslagen na 4-1 uit nederlaag. Ik snap je vind onterecht verloor vorige week. Maar zoals MM zegt 1-2 is geen beste uitgangspositie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Op 15-4-2021 om 10:49 zei Kyrill: Hoe bedoel je "deze ploeg" ja ze hebben geen goed Serie A seizoen. Maar Europees gezien is echt geen koekenbakkers ploeg hoor, met alle respect voor Ajax. As Roma heeft ook gewoon meerdere malen halve finale CL gestaan en oa Barcelona 3-0 verslagen na 4-1 uit nederlaag. Ik snap je vind onterecht verloor vorige week. Maar zoals MM zegt 1-2 is geen beste uitgangspositie. Expand Ik vond ons vorige week ver beneden pijl spelen. Maar toch kregen we grote kansen. Dus ik vond het Roma waar we vorige week tegen moesten van een slecht niveau. Hoe ze normaal spelen in Serie A dat weet ik niet. Dat is vast een stuk beter. En ook vanavond zullen ze vast en zeker beter spelen dan vorige week. Het zijn geen koekenbakkers. Maar ook zeker geen wereldploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Beide zijn geen wereldploegen. Verschil is wel: de ené speelstijl vraagt meer algemene kwaliteit en continuïteit in niveau dan de andere speelstijl. Daarom zie ik het Ajax van eigenlijk heel het seizoen al niet zomaar ineens makkelijk winnen tegen Roma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Tadic gaat die gemiste penal helemaal goed maken vanavond. 1-3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Knallen vanavond. Gvd man wat had dit een potentie tot een heerlijke dag avond. Gelukstrui al de hele dag aan dus moet goed gaan komen. Dusan masterclass. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Ik denk dat ze over AS Roma heen gaan walsen, dan pakken ze tegen Vitesse de KNVB beker en dan ga je lekker richting FC Utrecht en AZ. Als je vanavond verliest en tegen Vitesse eraf gaat dan wordt het misschien nog spannend. Maar glas is halfvol, dus ze gaan winnen. 0-4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Gelijkspelletje tegen Roma en verlies tegen Vitesse. Lekker negatief doen en positief verrast worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Klaiber basis. Ik neem mijn woorden terug. Roma grootse club en ekftal. Niks dan lof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Klaiber scoort 2x en je verkoopt hem komende zomer voor 15 miljoen aan Roma als vervanger van Karsdorp, want laatstgenoemde gaat een geweldig EK spelen en maakt een transfer naar Real Madrid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Op 15-4-2021 om 18:11 zei Chiemel: Klaiber scoort 2x en je verkoopt hem komende zomer voor 15 miljoen aan Roma als vervanger van Karsdorp, want laatstgenoemde gaat een geweldig EK spelen en maakt een transfer naar Real Madrid. Expand En toen werd je wakker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Haal die Klaiber er maar uit, die weet niet wat ie moet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Ok, je merkt nu al dat Roma het verdedigend goed heeft staan en het goed vast zet daar. Ben benieuwd of we daar wat tegenover kunnen zetten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Op 15-4-2021 om 19:02 zei Zeus: En toen werd je wakker. Expand Zeus ouwe reus, waarom neem je dit allemaal zo serieus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Klaassen. Tja, Van de Beek had zo'n bal altijd gemaakt. Op zoveel posities er zo veel op achteruit gegaan en dan is die magie + effectiviteit er gewoon niet (meer). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Wanneer gaan we eens stoppen met die lompe Mexicaan zeg. Echt wat een vreselijke voetballer is dat. Met hem kan je echt nooit in een fatsoenlijk tempo spelen. Ik zeg Kudus > Edson en Brobbey > Neres. Dan Tadic naar links Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten