Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2360

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Mwah, denk dat Ajax (als zes) hem meer nodig zal hebben dan het Nederlands elftal (als CV). Dan is hij vooral een kwetsbare factor. Bij Ajax mis je door zijn afwezigheid het voetballend vermogen dat je mist in de opbouw. 

Straks met Martinez en Alvarez in de as en zonder Blind gaat het opbouwen (zeker als je onder druk komt te staan, misschien in de EL) moeilijker worden. Dan zou ik bijna zeggen: gooi Schuurs erin ipv Alvarez, want in de opbouw sta je vaak toch al met drie achterin. Die heeft een goede inspeelpass en kan inschuiven. Timber en Martinez kunnen aan beide kanten zijn gebrek aan snelheid compenseren en een hoger staande Mazraoui is voetballend gezien ook een belangrijke factor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-3-2021 om 14:52 zei Nom de Guerre:

Ik heb het al eens eerder geroepen, maar Schuurs speelde bij Fortuna ook vaker als controleur op het middenveld, op 6. Wellicht is het voor Ajax ook een oplossing.

Ja, daar zat ik vorig seizoen nog aan te denken. Denk wat Alvarez kan dat hij dat ook wel in een soortgelijke rol zou kunnen. Maar hij heeft nu de pech dat Alvarez in een enorme goede vorm is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De verjaardag van Appie vandaag. Zelf in november ook de Barry pirovano van hem gehad voor mijn verjaardag. Zoveel zien schitteren op De Toekomst en maatje van mij heeft nog veel tegen hem gespeeld. 

Binnen 10 minuten al aan het janken. 

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Regis:

De verjaardag van Appie vandaag. Zelf in november ook de Barry pirovano van hem gehad voor mijn verjaardag. Zoveel zien schitteren op De Toekomst en maatje van mij heeft nog veel tegen hem gespeeld. 

Binnen 10 minuten al aan het janken. 

Tnx voor het delen. Ik ga het zodadelijk eens opzetten. Blok in je maag toch elke keer weer op zo'n moment als vandaag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Regis:

Ten Hag is direct de weg kwijt na de interlandbreak. Voor die steeds logische dingen en nu alles weer om aan het zetten. Onbegrijpelijk dat je door 1 blessure zulke rare dingen gaat doen.

Hij heeft er wel voor gezorgd dat Ajax in staat is om dingen uit te proberen.

Kan gebeuren, donderdag aub gewoon normaal doen en Raatsie op goal zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites