Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Kan je lachen maar het gaat nergens over. ‘O die is zoveel waard. En die zoveel. En Ziyech is de beste voetballer van de Eredivisie’. Laten niks zien. Het is brandhout. PSV weer kampioen, terwijl Ajax zogenaamd het beste elftal heeft. Nou, nee. Niks. Het is he-le-maal niks. Ze kenne allemaal de vinkentering krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 weken na de winterstop en de titelrace is alweer over.  Ongelofelijk wat een waardeloze instelling deze gasten hebben zeg.  Woensdag spelen ze weer de pannen van het dak omdat dan de scouts op de tribune zitten.   Laat het jaar maar snel over zijn en al deze verwende snotapen snel weg.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei JanVertonghen:

Kan je lachen maar het gaat nergens over. ‘O die is zoveel waard. En die zoveel. En Ziyech is de beste voetballer van de Eredivisie’. Laten niks zien. Het is brandhout. PSV weer kampioen, terwijl Ajax zogenaamd het beste elftal heeft. Nou, nee. Niks. Het is he-le-maal niks. Ze kenne allemaal de vinkentering krijgen.

Kijk je uit voor je hand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Kijk je uit voor je hand?

Zit straalbezopen bij iemand thuis. Was wel even boos maar joh. Je raakt eraan gewend. Het is toch gewoon een trieste bende joh. Kristensen die zoveel mogelijk duels vermijdt, Blind is gewoon een huis-, tuin- en keukenvoetballer, Schöne voegde weer eens niks toe, De Jong zit al met zn kop in Barcelona, Van de Beek en Labyad waren onzichtbaar, Ziyech is uit vorm, Tadic deed weer niks anders dan zijn kont erin draaien en Huntelaar was ook inzichtbaar. Laatstgenoemde had een grote kans, maar hoe die daarmee omging... Nee. Seizoen weer verneukt, kansen verspeeld. Iedereen die zo graag weg wil mag lekker weg, liever iemand die kan voetballen en inzet toont, dan iemand die enkel kan voetballen. Zijn er te veel van nu bij Ajax. Ging lekker, iedereen dacht dat ze er al waren. Vier puntjes in vier potten na de winterstop. Sta je dan. Trieste bende joh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weetje wat naar aan jou is Jantje?  Bij elk slechte pot, bij elke keer puntverlies begin jij weer over het geld en de waarde van spelers. Dat is zo fucking simpel. Kom zeg, kun je niet beter dan dat? Ben jij er zo 1 die nu echt denkt omdat Ajax effe paar wedstrijden slecht speelt dat bijvoorbeeld De Ligt en Onana niet zo goed zijn, en dat ze het geld niet waard zijn?

Ik was gisteren ook echt fucking woest, daar niet van. Mijn zin in woensdag is ook compleet verdwenen. Die weer tegen Atletico gezien, als dat geen 0-6 wordt :D:D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was weer een trieste bende, om moedeloos van te worden. Scheelt in ieder geval nu wel dat je vooraf weet dat je alles op de KNVB beker kunt gaan zetten. Real ga je met dit zooitje echt niet verslaan en PSV zie ik niet zomaar nog even 9 punten verspelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Weetje wat naar aan jou is Jantje?  Bij elk slechte pot, bij elke keer puntverlies begin jij weer over het geld en de waarde van spelers. Dat is zo fucking simpel. Kom zeg, kun je niet beter dan dat? Ben jij er zo 1 die nu echt denkt omdat Ajax effe paar wedstrijden slecht speelt dat bijvoorbeeld De Ligt en Onana niet zo goed zijn, en dat ze het geld niet waard zijn?

Ik was gisteren ook echt fucking woest, daar niet van. Mijn zin in woensdag is ook compleet verdwenen. Die weer tegen Atletico gezien, als dat geen 0-6 wordt :D:D 

Ken een club die na vanmiddag acht punten los staat en waar de spelers bij elkaar misschien net 150 miljoen waard zijn, waar de twee duurste bij Ajax dat bij elkaar al waard zijn. Een heel groot verschil: die goedkopere spelers presteren wel. En dat verschil is er al jaren en al jaren komen de prijzen niet naar Amsterdam. Luxepaarden zijn het. Kan je nog zoveel waard zijn en zogenaamd zo goed zijn, er is bijzonder weinig van te zien op dit moment.

Toch nog triggered inderdaad, dus reageer niet heel erg verstandig maar boeiend. Kern van waarheid zit er wel in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei cimbomcu:

Als ze zo goed zijn zet je Heracles, Heerenveen en Feyenoord wel opzij en maak je niet zo'n fout zoals Onana en Frenkie gister bij de goal. Zit mentaal gewoon iets zo verschrikkelijk fout in deze groep ook een kwaliteit die ze in principe nodig hebben in de absolute top waar ze zichzelf allemaal zo graag zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt helemaal klaar met het hele team en wat er allemaal boven zit qua lagen. Worden elk seizoen weer voor lul gezet. Geen enkele ruggengraat. Voorgenomen om me er niet meer zo druk om te maken vanaf nu. Als er niks veranderd blijft t een cirkel van zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites