cimbomcu Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 Wat geniet ik van Ten Hag en Tadic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 Oei, AS Roma. Atalanta all over again. Dit kan heel goed gaan, maar ook helemaal mis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 Ajax - AS Roma Lastig maar haalbaar. Halve finales here we go! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 United eventueel in de halve finale Wel blij met Roma; hele wisselvallige ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 Potverdikkie, United in de halve finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 Makkie dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 Naja laten we eerlijk zijn: We hebben inmiddels als ploeg/club wel genoeg krediet opgebouwd om niet meer bij voorbaat kansloos te zijn tegen dit soort teams lijkt me? Maar lastige loting ja, Daarna ook United direct. Gaat een zware rit worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 Tja, op papier de minst gunstige loting die je kon hebben. Geen Arsenal, Man Utd en Roma die elkaar gaan uitschakelen. Je hoopt dat je ze kan ontlopen, maar nu tref je mogelijk ze alle 3 nog . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 1 uur geleden zei Regis: Bedankt, Sam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 Aansprekende naam, waar we niet voor onder doen. Kijk wel uit naar die potten. Had dat toch minder gehad als je tegen Slavia zou moeten bijv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Regis: Poepoe, een flexibel 3-4-2-1 systeem dat enige aanpassingen vereist. En een zwakke defensie die inmiddels oké is. Analyses hoor 19 maart 2021 bewerkt door Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 10 minuten geleden zei Bolderbast: Poepoe, een flexibel 3-4-2-1 systeem dat enige aanpassingen vereist. En een zwakke defensie die inmiddels oké is. Analyses hoor Gevaarlijke uitspraken doet die man zeg. Daar kan hij aardig last mee krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Naja laten we eerlijk zijn: We hebben inmiddels als ploeg/club wel genoeg krediet opgebouwd om niet meer bij voorbaat kansloos te zijn tegen dit soort teams lijkt me? Maar lastige loting ja, Daarna ook United direct. Gaat een zware rit worden. Daar heb je gelijk in, dat krediet heb je zeker. Maar ik lees nu al reacties als ''halve finale here we come''. Ik ben Arsenal fan en spelen tegen Slavia Prague op papier makkelijke loting, maar mij ga je niet nu al horen, voor een duel gespeeld is ''halve finale here we come''. If anything ik zeg zelf ''eerst Slavia Prague'' . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 8 minuten geleden zei Elsjorro1990: Gevaarlijke uitspraken doet die man zeg. Daar kan hij aardig last mee krijgen. Roma-uit altijd lastig. Pure counterploeg. Oppassen voor snelle buitenspeler. Keiharde Italiaanse verdediger. Hopen dat Van der Meyde snel scoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 2 uur geleden zei Thierryvane: Ajax - AS Roma Lastig maar haalbaar. Halve finales here we go! Dit is precies al genoeg reden, ik hoop dat As Roma doorga. Zulke uitspraken en je hebt nog geen 1 duel gespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 Waar maak je je druk om zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 5 uur geleden zei Kyrill: Dit is precies al genoeg reden, ik hoop dat As Roma doorga. Zulke uitspraken en je hebt nog geen 1 duel gespeeld Love it. HIerna pakken we gelijk.. FInale here we come! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 maart 2021 Share Geplaatst 21 maart 2021 Op 19-3-2021 om 15:37 zei Kyrill: Dit is precies al genoeg reden, ik hoop dat As Roma doorga. Zulke uitspraken en je hebt nog geen 1 duel gespeeld Ik las op een ander forum dat iemand zei dat AS Roma het makkelijk gaat hebben en ez halve finale. Hoop je nu dat ze er allebei uitgaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 maart 2021 Share Geplaatst 21 maart 2021 4 minuten geleden zei La Pulga: Ik las op een ander forum dat iemand zei dat AS Roma het makkelijk gaat hebben en ez halve finale. Hoop je nu dat ze er allebei uitgaan? 1)Was dat wel Italiaan en echt fan? 2) Ajax fans roepen dit al jaren. Maar prima blijf vooral doen... Kijk niet raar op, je club op meer plekken dan Rotterdam, gehaat wordt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 maart 2021 Share Geplaatst 21 maart 2021 2 minuten geleden zei Kyrill: 1)Was dat wel Italiaan en echt fan? 2) Ajax fans roepen dit al jaren. Maar prima blijf vooral doen... Kijk niet raar op, je club op meer plekken dan Rotterdam, gehaat wordt... Ik ga er vanuit dat het gewoon luchtig is gezegd, zelfde als je als Arsenal zijnde een City/Bayern loot in de CL. Dan zeg je ook toch als grapje dat het EZ wordt voor Arsenal? Tering dat ik dit moet uitleggen nog ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 maart 2021 Share Geplaatst 21 maart 2021 Op 19-3-2021 om 15:16 zei Bolderbast: Poepoe, een flexibel 3-4-2-1 systeem dat enige aanpassingen vereist. En een zwakke defensie die inmiddels oké is. Analyses hoor Was het met je eens geweest als het analyseniveau op voetbalgebied hier niet nóg lager lag. Als Sam Planting een systeem weet te benoemen en vaker dan 1x dit seizoen naar AS Roma heeft gekeken voegt hij in dezen al meer toe dan 95% hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 maart 2021 Share Geplaatst 21 maart 2021 Dit word wel het makkelijkste kampioenschap die ik meegemaakt heb volgens mij. Ben ik nu arrogant Karel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 maart 2021 Share Geplaatst 21 maart 2021 4 overwinningen en 1 gelijk spel is voldoende. AZ thuis of Emmen thuis gaat het worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 21 maart 2021 Share Geplaatst 21 maart 2021 19 minuten geleden zei Zeus: Was het met je eens geweest als het analyseniveau op voetbalgebied hier niet nóg lager lag. Als Sam Planting een systeem weet te benoemen en vaker dan 1x dit seizoen naar AS Roma heeft gekeken voegt hij in dezen al meer toe dan 95% hier. Dat gezanik van je hebben we nu al vaak genoeg gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten