Regis Geplaatst 17 maart 2021 Share Geplaatst 17 maart 2021 26 minuten geleden zei Lazy: De hints wijzen wel op het oude logo. Zelf weet niet zo wat ik ervan moet vinden. Je moet toch ook in staat zijn om met de tijd mee te gaan en iets moderns durven te gebruiken (behalve dat logo van Juventus.. dat is echt schrikbarend lelijk). Ik ken Ajax niet anders dan met het 'nieuwe' logo dus het is vooral de oude garde denk ik die er om vraagt. Wat mij betreft houden ze gewoon het 'nieuwe' logo, daar zit voor mij genoeg historie aan. Ja is ook een beetje vaag allemaal. Ben ook we content met het huidige logo. Mooie symboliek ook dat de 11 lijnen de 11 spelers om het veld symboliseren. Ben zelf ook met dit logo opgegroeid dus ken het ook niet anders. Al houdt ik best wel van klassiek, maar dacht dat de switch toentertijd ook te deels te maken had met het recht etc te maken had. Blind is trouwens wel 1 van de spelers die op scherp staat. Zal daar misschien toch nog voorzichtig meedoen. Hebben hem de volgende ronde waarschijnlijk meer nodig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 maart 2021 Share Geplaatst 17 maart 2021 Wat vinden we van dat keepertje van Sparta? Ajax schijnt serieuze interesse te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 maart 2021 Share Geplaatst 17 maart 2021 (bewerkt) 18 uur geleden zei Lazy: Wat vind jij van Rensch? Moet eerlijk bekennen dat ik niet echt vaak op 'm let. Hij valt in ieder geval niet op als de speler die het niveau niet aan kan, wat we bij Mazraoui in het begin toch nog wel eens hadden. De rol van naar binnen komende back ligt hem natuurlijk ook wel als van oorsprong opstomende centrale verdediger. Zie hem na komende zomer wel de vaste linksback worden, mocht Tagliafico vertrekken. Er is in ieder geval de ruimte om daar een jong iemand neer te zetten. Benieuwd ook wie ze er als 2e optie bij zouden halen, want je kan niet met alleen Rensch het seizoen in. Wat betreft het oude logo, zal wel weer een derde shirt komen lijkt me. Zou me verbazen als 'ie op het hoofdshirt zou komen, omdat je dat alleen moet doen zonder de klassieke Adidas-strepen ( wat natuurlijk niet gaat gebeuren met het thuisshirt). Vermoed (en hoop voornamelijk) daardoor een 3e shirt voor Europese thuiswedstrijden, met het oude logo van Ajax in het midden en het Adidas-logo eronder, met sponsor Ziggo erbij. Zónder de klassieke strepen (zowel bij shirt als broekje). Zou in ieder geval verkopen als een jekko (ik zou 'm ook meteen halen) en denk dat Adidas wel genoeg ballen heeft om zoiets een keer te doen. 18 maart 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 maart 2021 Share Geplaatst 17 maart 2021 De liefde van ons leven vandaag 121 jaren oud. Voor altijd de grootste, voor altijd de mooiste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 14 uur geleden zei Elsjorro1990: Wat vinden we van dat keepertje van Sparta? Ajax schijnt serieuze interesse te hebben. Ja heeft al een tijd goede stats en als ik hem zie keepen dan heeft ie een goede zelfverzekerde uitstraling. Maar zie te weinig Sparta om echt te kunnen oordelen of hij bijv goed kan meevoetballen. Lijkt me een mooie optie iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 9 uur geleden zei Rogier.: Moet eerlijk bekennen dat ik niet echt vaak op 'm let. Hij valt in ieder geval niet op als de speler die het niveau niet aan kan, wat we bij Mazraoui in het begin toch nog wel eens hadden. De rol van naar binnen komende back ligt hem natuurlijk ook wel als van oorsprong opstomende centrale verdediger. Zie hem na komende zomer wel de vaste linksback worden, mocht Tagliafico vertrekken. Er is in ieder geval de ruimte om daar een jong iemand neer te zetten. Benieuwd ook wie ze er als 2e optie bij zouden halen, want je kan niet met alleen Rensch het seizoen in. Vind hem ook een beetje een grijze muis. Als je het vergelijkt met Timber op die positie, die drukt wel vaker zijn stempel vind ik. Rensch doet mee, maar je merkt er eigenlijk niet zo veel van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 5 minuten geleden zei Lazy: Vind hem ook een beetje een grijze muis. Als je het vergelijkt met Timber op die positie, die drukt wel vaker zijn stempel vind ik. Rensch doet mee, maar je merkt er eigenlijk niet zo veel van. Nouja, dat is natuurlijk niet zo gek. Timber op rechtsback is ook niet zo opvallend. Daarnaast loopt Timber natuurlijk ook al wat langer mee, die is zelfs 1.5 jaar ouder. Juist dat hij, pas net 18 (!), nu al zo geruisloos meedoet is veelzeggend. Grijze muis doe je 'm tekort mee, maar ik snap wat je bedoelt ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 Rensch doet mij als rechtsback vaak denken aan de jonge Van der Wiel. Je ziet de kwaliteit en de drive, maar soms nog wat onstuimig. Ze zijn ook beide op een vergelijkbare manier opgeleid. Beide hebben voor mij ook niet echt een ideale positie. Je ziet dat het geen echte backs zijn, hoewel ze het prima invullen. Toch vraag ik me af of hun manier van spelen als centrale verdediger 'realistisch' is op het hoogste niveau. Bij Timber heb ik meer het gevoel dat hij zich centraal kan aanpassen aan wat er nodig is (rust brengen of achterin blijven op momenten dat het nodig is en doordekken of inschuiven als het kan). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 De Rensch in Jong was zeker geen grijze muis. En in 1 zie je ook momenten dat hij ineens veel diepgang heeft. Het is wachten tot het moment dat hij zijn eerste maakt. Verdedigend kan het nog wel wat beter. Heeft wel nog teveel overtredingen nodig die lijken te komen uit onervarenheid. Bij de verjaardag van Ajax krijg ik altijd gedachten over de 100 jarige verjaardag in 2000. Met die retro shirt en nederlaag tegen Twente thuis. Toen zaten we wel echt op de bodem van wat je als Ajax wil zijn en uitstralen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 We mogen weer! #matchday Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 https://fd.nl/achtergrond/1377157/big-data-helpen-ajax-sneller-te-voetballen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 SNel een goal maken daar in Bern daarna lekker tweede garnituur erin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 (bewerkt) Op 17-3-2021 om 13:24 zei Rogier.: Steek Rensch - Alvarez - Martinez - Tagliafico Gravenberch - Klaassen - Blind Antony - Tadic - Neres Kenner. Gaat wel lekker de laatste tijd 18 maart 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 Begin is echt matig tot slecht van Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 2 uur geleden zei CrisChivu: SNel een goal maken daar in Bern daarna lekker tweede garnituur erin bij deze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 Camara - Tadic is wel leuk om te zien. Hele tijd knietjes, ellebogen & vasthouden van met name Camara. Hij houdt 'm nog goed onder bedwang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 Dit js echt wel pingel zeg man man, komt Ajax goed weg.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 Eerlijk waar geen idee hoe dat geen penalty is met Alvarez. Komen we goed weg met de VAR. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 Zojuist zei Jeroen.: Eerlijk waar geen idee hoe dat geen penalty is met Alvarez. Komen we goed weg met de VAR. Van Mij had hij ook wel op de stip gemogen, maar het lijkt wel alsof alvarez probeert zn hand zoveel mogelijk langs ze lichaam wil trekken en dat dat misschien niet gezien wordt als een 100 procent fout en een ingrijper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 Het had ook niet eens heel veel uitgemaakt... Ze moeten er 5 maken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 Slechte, maar op een minuut of 10 na een probleemloze eerste helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 (bewerkt) Kan iemand de regels rondom handsballen in de zestien nog eens een keer uitleggen? Edit: en hinderlijk buitenspel staan Zo wil ik niet winnen hoor. 18 maart 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 Hoeveel hebben we betaald jongens? De tandjes man. Al het geluk van je hele toernooi even verspelen in 1 wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 9 uur geleden zei Rogier.: Hoeveel hebben we betaald jongens? De tandjes man. Al het geluk van je hele toernooi even verspelen in 1 wedstrijd Ja dit was wel echt verbazingwekkend. Wat die scheids daar allemaal deed. Man man man. Daar is vast iemand van de UEFA die gezegd heeft: joh als het even kan, geef ze een boel dingen mee. Trekken we dat Chelsea fiasco even recht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 Die scheids vliegt vandaag all inclusive naar de Malediven. Nu hopen op Slavia Praag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten