Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Jammer dat Kudus niet speelt. Beter zetten ze vol druk op Alvarez (die overigens ook defensief zo goed niet is), kunnen we lachen. Ken de tegenstander niet goed, maar goed, volgens iedereen hier moet het een makkie worden, dus ik bereid me alvast voor op een lastige wedstrijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2360

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

2 minuten geleden zei PJHoutman:

Je wordt op je wenken bediend. Valt nog wel een derde ook.

Young Boys is niet best hè. Je ziet nu ook dat ze al helemaal makkelijk erdoorheen voetballen wanneer ze conditioneel op zijn. Derde erbij en het is wel klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De grootste vraag die na vanavond overblijft is voor mij toch: wat is er de laatste jaren met Basel gebeurd dat die achter deze ploeg eindigen?!

Enkel de 2de helft kunnen zien, maar dat was in elk geval zeer degelijk. Mooi dat ze er op het einde nog 2 extra inschieten, maakt het toch een stuk aangenamer voor volgende week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tactisch goede wedstrijd, maar nooit sprankelend of flitsend. Te weinig (ruimte voor) loopacties en individuele acties al helemaal niet gezien. Opmerkelijk dat je tov een toch georganiseerd team tot zoveel kansen komt.

Hoe hebben deze gasten Leverkusen uitgeschakeld joh?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei FlyD:

De grootste vraag die na vanavond overblijft is voor mij toch: wat is er de laatste jaren met Basel gebeurd dat die achter deze ploeg eindigen?!

Vooral ook het grote verschil. Hebben 33 (!) punten uit 24 wedstrijden. Maar 9x gewonnen. En dat in een competitie waar dit Young Boys 15-8-1 haalt. Bizar inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Hwb:

Tactisch goede wedstrijd, maar nooit sprankelend of flitsend. Te weinig (ruimte voor) loopacties en individuele acties al helemaal niet gezien. Opmerkelijk dat je tov een toch georganiseerd team tot zoveel kansen komt.

Ik heb enkel die samenvatting gezien, maar het was 1 groot foutenfestijn van Leverkusen. Keeper die de bal los laat bijv. Zat denk dus ook wel behoorlijk wat 'mazzel' bij.,. Dit gaat volgende week geen probleem meer worden.

Had Rogier toch gelijk met zijn; 'ik kan mij niet voorstellen dat je hier geen 3-0 van wint'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei FlyD:

Enkel de 2de helft kunnen zien, maar dat was in elk geval zeer degelijk. Mooi dat ze er op het einde nog 2 extra inschieten, maakt het toch een stuk aangenamer voor volgende week.

Ik meen te hebben gelezen dat Basel volledig is leeggekocht en sindsdien ook zijn geldschieter is kwijtgeraakt. Zal eens kijken of ik dat artikel nog kon vinden, of misschien was het een filmpje van TIFO.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-2-2021 om 13:33 zei Rogier.:

Redelijk? :D Vorige week 3-0 voor na een bi-zar slechte 1e helft tegen Leverkusen. Vandaag 1-0 voor door een keepersfout en 2-0 doordat Leverkusen teveel naar voren drukt en de verdediging gewoon niet oplet. Lijken 4-4-2 te spelen & geen ontzettend snelle mannen voorin. Kan me niet voorstellen dat je dit niet 2x met 2/3-0 wint. *even afkloppen*

@Hwb @Karlo Als je naar comedy wil kijken, zou ik die samenvattingen even opzoeken.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was is Young Boys slecht joh. Misschien overschatten we Ajax, maar we overschatten tot nu toe ook zeker de andere ploegen in Europa. 

Mooi dat Gravenberch zijn vorm weer terug weet te vinden, dat Klaassen zo belangrijk is en Brobbey weer lekker invalt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Chiemel:

Was is Young Boys slecht joh. Misschien overschatten we Ajax, maar we overschatten tot nu toe ook zeker de andere ploegen in Europa. 

Dit Young Boys wel, ja. Maar Lille leek mij toch ongewoon matig thuis tegen Ajax, zeker als je de tweede wedstrijd bekeek. Had ook best de kant van Lille op kunnen vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei PJHoutman:

Ik meen te hebben gelezen dat Basel volledig is leeggekocht en sindsdien ook zijn geldschieter is kwijtgeraakt. Zal eens kijken of ik dat artikel nog kon vinden, of misschien was het een filmpje van TIFO.

Bernhard Heusler heette die voorzitter. Niet echt geldschieter trouwens, wel een zakenman. De nieuwe voorzitter, Burgener, wilde zijn stempel drukken en haalde allemaal spelers uit het gouden elftal van rond 2012 (Frei, Streller) naar belangrijke posities binnen de club. Dat is bepaald niet goed gegaan. Van de grote bedragen die ze voor o.a. Salah en Embolo kregen is bijna niets geherinvesteerd in (succesvolle) aankopen. 

Dan zak je snel, zélfs in Zwitserland. @FlyD

(deze info trouwens net gevonden in een reddit-post. Artikel/filmpje waar ik dit oorspronkelijk las kon ik zo snel niet vinden)

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Hwb:

Zoals al hierboven gezegd. gekke keeper van Leverkusen. En 2x corners door hoog druk zetten en Leverkusen die daardoor corners weggaven en waaruit ze op voorsprong kwamen

Link naar opmerking
Deel via andere websites