Regis Geplaatst 3 maart 2021 Share Geplaatst 3 maart 2021 Scherpen zou ik echt niet gokken hoor. Ziet er in de kkd ook echt vaak slecht uit. Evenals zn collega Kotarski. Zou wel mooi zijn als Q.Timber vanavond zijn debuut mag gaan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 maart 2021 Share Geplaatst 3 maart 2021 12 minuten geleden zei Regis: Scherpen zou ik echt niet gokken hoor. Ziet er in de kkd ook echt vaak slecht uit. Evenals zn collega Kotarski. Zou wel mooi zijn als Q.Timber vanavond zijn debuut mag gaan maken. Onana was ook matig bij Jong Ajax, dus who knows. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 maart 2021 Share Geplaatst 3 maart 2021 38 minuten geleden zei Nom de Guerre: Onana was ook matig bij Jong Ajax, dus who knows. Klopt, maar Onana was toen na het vertrek van Jasper ook de beste optie. Nu is dat Steek dus moet je daar lekker voor gaan imo. Finale moet nu gewoon binnen gesleept worden geen tijd om met 2 van die krokettenplukkers te gaan experimenteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 maart 2021 Share Geplaatst 3 maart 2021 Stekelenburg; J. Timber, Schuurs, Martínez, Blind; Álvarez, Gravenberch, Klaassen; Antony, Haller, Tadić Blind tegenover Van Bergen kan wel lastig worden. Verder wel zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 3 maart 2021 Share Geplaatst 3 maart 2021 8 minuten geleden zei FlyD: Stekelenburg; J. Timber, Schuurs, Martínez, Blind; Álvarez, Gravenberch, Klaassen; Antony, Haller, Tadić Blind tegenover Van Bergen kan wel lastig worden. Verder wel zin in! Van Bergen sprint hem er wel uit he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 maart 2021 Share Geplaatst 3 maart 2021 Voorlopig vangt Martinez hem meestal op in die zone, lijkt me een goede keuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 maart 2021 Share Geplaatst 3 maart 2021 (bewerkt) 6 minuten geleden zei FlyD: Voorlopig vangt Martinez hem meestal op in die zone, lijkt me een goede keuze. Ze hebben dat snel omgezet ja. Prima keus Heerlijk balletje net van Antony Die Joey Veerman trouwens he. Nu meermaals tegen topteams gezien, maar dat is toch niets bijzonders. Zodra hij ook maar iets onder druk komt zakt hij echt door het ijs. 3 maart 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 maart 2021 Share Geplaatst 3 maart 2021 Op deze manier verwacht ik rond minuut 70 een wissel Timber - Timber. Weet iemand waarom Taylor nooit meer bij de selectie zit? Willen ze hem gewoon zo veel mogelijk minuten geven bij Jong of is er meer aan de hand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 maart 2021 Share Geplaatst 3 maart 2021 Denk dat ze hem vooral minuten in jong willen geven. Van jong lopen er trouwens behoorlijk wat contracten af. Llansana Reiziger Q. Timber Kasawanjiro Pinas Tasci Brobbey Salah Eddine Nou lijken die laatste 2 sowieso te vertrekken, maar hoop toch dat ze Reiziger, Pinas, Tasci ook laten lopen. Llansana, Kasa en Timber lekker verlengen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 maart 2021 Share Geplaatst 3 maart 2021 Eindelijk een fatsoenlijke snelle aanval en gelijk een penalty. Op naar de finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 maart 2021 Share Geplaatst 3 maart 2021 Kudus >>>> Klaassen trouwens. Voegt echt zoveel meer toe aan het veldspel. Was niet Haller zijn dag vandaag he . De 3 fronten strijdt gaat door. Dat is wel lekker. Volgende week ook weer doordeweeks Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 maart 2021 Share Geplaatst 3 maart 2021 Het is dat De Steek er staat, maar anders, wie is je aanvoerder? Scherpen Klaiber - Schuurs - Martinez - Timber Alvarez - Kudus - Gravenberch Neres - Haller - Idrissi Stuk voor stuk (meer dan) prima spelers, maar niet per se aanvoerders. Ik zou zeggen Martinez, op basis van deze namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 maart 2021 Share Geplaatst 3 maart 2021 (bewerkt) Lijkt mij ook dan, ja. Al zal die situatie natuurlijk zelden voor gaan komen hehe. Enige smetje op vanavond is geen debuut van Llansana en Timber had die bij 0-3 toch wel lekker de kans gegeven. 18 april iig de finale, lekker man. Die Henk Veerman met zijn analyse achteraf trouwens Die had echt een hele andere pot beleefd. Telegraaf gaat zo nog met een nieuwtje komen als ik Mike Verweij op clubhouse moet geloven. Geen transfernieuws, maar ben benieuwd 3 maart 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 maart 2021 Share Geplaatst 4 maart 2021 10 uur geleden zei Regis: Lijkt mij ook dan, ja. Al zal die situatie natuurlijk zelden voor gaan komen hehe. Enige smetje op vanavond is geen debuut van Llansana en Timber had die bij 0-3 toch wel lekker de kans gegeven. 18 april iig de finale, lekker man. Die Henk Veerman met zijn analyse achteraf trouwens Die had echt een hele andere pot beleefd. Telegraaf gaat zo nog met een nieuwtje komen als ik Mike Verweij op clubhouse moet geloven. Geen transfernieuws, maar ben benieuwd Wat vind je van hem? Wat een reeks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 5 maart 2021 Share Geplaatst 5 maart 2021 Heb wel een zwak voor Llansana. Denk alleen geen toekomstig Ajax 1 materiaal. Maar heeft best iets moois als voetballer Vandaag 2 jaar terug. Madrid-Ajax 1-4. Het terugkijken van beelden, maar ook deze legendarische podcast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 maart 2021 Share Geplaatst 5 maart 2021 Was toch wel de meest magische wedstrijd, tov een Juve of Spurs uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Alvarez-Martinez achterin . Dat gaat een frustrerende opbouw worden hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Hebben we al een Timber fanclubje hier? Gewoon in Oranje vanavond hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Lijkt nu toch wel beslist, had hier nog wel puntenverlies aan zien komen, maar met nog 10 wedstrijden te gaan en een gat van 9 (verlies)punten wordt het voor PSV wel lastig. Krijgen nog PEC, ADO, Heerenveen, RKC, Emmen, VVV en Utrecht. Als je die allemaal wint, ben je er al. Daarnaast nog AZ, Feyenoord en Vitesse, die je vast niet alle drie gaat verliezen. En dan moet PSV ook nog alles winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Prima overwinning. Groningen 1 van de meest vervelende tegenstanders die we nog hadden staan dit seizoen. Lekker om dan zo makkelijk te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 2 minuten geleden zei Rogier.: Lijkt nu toch wel beslist, had hier nog wel puntenverlies aan zien komen, maar met nog 10 wedstrijden te gaan en een gat van 9 (verlies)punten wordt het voor PSV wel lastig. Krijgen nog PEC, ADO, Heerenveen, RKC, Emmen, VVV en Utrecht. Als je die allemaal wint, ben je er al. Daarnaast nog AZ, Feyenoord en Vitesse, die je vast niet alle drie gaat verliezen. En dan moet PSV ook nog alles winnen. Dit is wel lekker he. Zelfs als PSV alles wint komen ze op 81 punten. Wij komen met 7 overwinningen al op datzelfde aantal Heerlijk dat gat en ook nog een veel beter doelsaldo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 2 uur geleden zei Stefan.: Hebben we al een Timber fanclubje hier? Gewoon in Oranje vanavond hoor. Yes, ik ben de laatste weken ook echt fan geworden van hem. En hij laat het gewoon zien op alle posities in de verdediging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 19 uur geleden zei Regis: Dit is wel lekker he. Zelfs als PSV alles wint komen ze op 81 punten. Wij komen met 7 overwinningen al op datzelfde aantal Heerlijk dat gat en ook nog een veel beter doelsaldo. Met komend weekend Feyenoord en daarna AZ zie ik ze nog wel punten verspelen ook. Dat wordt vroeg kampioen dit jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 30 minuten geleden zei Lazy: Met komend weekend Feyenoord en daarna AZ zie ik ze nog wel punten verspelen ook. Dat wordt vroeg kampioen dit jaar Eind april kampioen zou lekker zijn :p Zie Ajax de komende weken iig geen punten verspelen tegen PEC, ADO en Heerenveen. Maar eerst donderdag maar even knallen tegen de Young Boys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 Feyenoord - Ajax pas 32e speelronde (9 mei), nog maar ff een paar keer verliezen dan 30e en 31e 2 thuiswedstrijden, 1 tegen AZ en 1 tegen Emmen. Voor de agenda's; 24/25 april & 2 mei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten