Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

38 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Onana was ook matig bij Jong Ajax, dus who knows.

Klopt, maar Onana was toen na het vertrek van Jasper ook de beste optie. Nu is dat Steek dus moet je daar lekker voor gaan imo. Finale moet nu gewoon binnen gesleept worden geen tijd om met 2 van die krokettenplukkers te gaan experimenteren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei FlyD:

Stekelenburg; J. Timber, Schuurs, Martínez, Blind; Álvarez, Gravenberch, Klaassen; Antony, Haller, Tadić

Blind tegenover Van Bergen kan wel lastig worden. Verder wel zin in!

Van Bergen sprint hem er wel uit he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei FlyD:

Voorlopig vangt Martinez hem meestal op in die zone, lijkt me een goede keuze.

Ze hebben dat snel omgezet ja. Prima keus

Heerlijk balletje net van Antony :< 

Die Joey Veerman trouwens he. Nu meermaals tegen topteams gezien, maar dat is toch niets bijzonders. Zodra hij ook maar iets onder druk komt zakt hij echt door het ijs.

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat ze hem vooral minuten in jong willen geven. Van jong lopen er trouwens behoorlijk wat contracten af. :D 

Llansana 

Reiziger 

Q. Timber

Kasawanjiro

Pinas

Tasci

Brobbey

Salah Eddine

Nou lijken die laatste 2 sowieso te vertrekken, maar hoop toch dat ze Reiziger, Pinas, Tasci ook laten lopen. Llansana, Kasa en Timber lekker verlengen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kudus >>>> Klaassen trouwens. Voegt echt zoveel meer toe aan het veldspel. Was niet Haller zijn dag vandaag he :-D .

De 3 fronten strijdt gaat door. Dat is wel lekker. Volgende week ook weer doordeweeks Ajax. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is dat De Steek er staat, maar anders, wie is je aanvoerder?

Scherpen

Klaiber - Schuurs - Martinez - Timber

Alvarez - Kudus - Gravenberch

Neres - Haller - Idrissi

Stuk voor stuk (meer dan) prima spelers, maar niet per se aanvoerders. Ik zou zeggen Martinez, op basis van deze namen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt mij ook dan, ja. Al zal die situatie natuurlijk zelden voor gaan komen hehe. Enige smetje op vanavond is geen debuut van Llansana en Timber had die bij 0-3 toch wel lekker de kans gegeven. 18 april iig de finale, lekker man. 

Die Henk Veerman met zijn analyse achteraf trouwens :-D Die had echt een hele andere pot beleefd. 

Telegraaf gaat zo nog met een nieuwtje komen als ik Mike Verweij op clubhouse moet geloven. Geen transfernieuws, maar ben benieuwd 

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Regis:

Lijkt mij ook dan, ja. Al zal die situatie natuurlijk zelden voor gaan komen hehe. Enige smetje op vanavond is geen debuut van Llansana en Timber had die bij 0-3 toch wel lekker de kans gegeven. 18 april iig de finale, lekker man. 

Die Henk Veerman met zijn analyse achteraf trouwens :-D Die had echt een hele andere pot beleefd. 

Telegraaf gaat zo nog met een nieuwtje komen als ik Mike Verweij op clubhouse moet geloven. Geen transfernieuws, maar ben benieuwd 

Wat vind je van hem?

Afbeelding

Wat een reeks. _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb wel een zwak voor Llansana. Denk alleen geen toekomstig Ajax 1 materiaal. Maar heeft best iets moois als voetballer

Vandaag 2 jaar terug. Madrid-Ajax 1-4. Het terugkijken van beelden, maar ook deze legendarische podcast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt nu toch wel beslist, had hier nog wel puntenverlies aan zien komen, maar met nog 10 wedstrijden te gaan en een gat van 9 (verlies)punten wordt het voor PSV wel lastig.

Krijgen nog PEC, ADO, Heerenveen, RKC, Emmen, VVV en Utrecht. Als je die allemaal wint, ben je er al. 

Daarnaast nog AZ, Feyenoord en Vitesse, die je vast niet alle drie gaat verliezen. En dan moet PSV ook nog alles winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rogier.:

Lijkt nu toch wel beslist, had hier nog wel puntenverlies aan zien komen, maar met nog 10 wedstrijden te gaan en een gat van 9 (verlies)punten wordt het voor PSV wel lastig.

Krijgen nog PEC, ADO, Heerenveen, RKC, Emmen, VVV en Utrecht. Als je die allemaal wint, ben je er al. 

Daarnaast nog AZ, Feyenoord en Vitesse, die je vast niet alle drie gaat verliezen. En dan moet PSV ook nog alles winnen.

Dit is wel lekker he. Zelfs als PSV alles wint komen ze op 81 punten. Wij komen met 7 overwinningen al op datzelfde aantal :< Heerlijk dat gat en ook nog een veel beter doelsaldo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Regis:

Dit is wel lekker he. Zelfs als PSV alles wint komen ze op 81 punten. Wij komen met 7 overwinningen al op datzelfde aantal :< Heerlijk dat gat en ook nog een veel beter doelsaldo.

Met komend weekend Feyenoord en daarna AZ zie ik ze nog wel punten verspelen ook. Dat wordt vroeg kampioen dit jaar :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Lazy:

Met komend weekend Feyenoord en daarna AZ zie ik ze nog wel punten verspelen ook. Dat wordt vroeg kampioen dit jaar :) 

Eind april kampioen zou lekker zijn :p Zie Ajax de komende weken iig geen punten verspelen tegen PEC, ADO en Heerenveen. Maar eerst donderdag maar even knallen tegen de Young Boys.

Link naar opmerking
Deel via andere websites