Regis Geplaatst 26 februari 2021 Share Geplaatst 26 februari 2021 9 minuten geleden zei Zeus: Ik vraag me in alle eerlijkheid af waar je dat vandaan haalt @Regis. Uit bij Lille speelde ze redelijk goed, met name in de organisatie. Kanttekening was dat Lille erg tegenvallend speelde. Gisteren vond ik het helemaal niet goed en had je net zo goed onderuit kunnen gaan. Tegen Feyenoord was het bijzonder matig. In de wedstrijden tegen PSV was het slechts op momenten redelijk tot goed. Feyenoord en PSV zijn Europees gezien gewoon zwakke ploegen atm, dus ik vraag mij af waarom het ineens allemaal zo goed zou zijn speltechnisch. Komt nog bij dat ook tegen zwakke ploegen het spel vaak gewoon heel mat en stroperig is. Scoren lukt echter wel en heel erg in de problemen kom je nooit. Dat zegt vooral wat over de Eredivisie en het basisniveau in techniek wat dit seizoen bij Ajax gewoon een stuk hoger ligt dan bij de rest. Er waren seizoenen dat PSV en AZ nog wel mee konden en dat een Utrecht, Willem II of Heerenveen ook best eens oké waren, maar dit seizoen is dat gewoon niet zo. Goed is misschien wat overdreven, maar zie wel een bepaalde stabiliteit. Vooral omdat je weinig weggeeft, wat zelfs in de eredivisie vorig jaar wel anders was. Zegt het wat over de Nederlandse competitie? Ja zeker. Maar het kan toch ook wat over Ajax zeggen daarnaast? Ajax moet zeker nog veel beter, maar in het spel zie ik toch meer rust en controle dan voor de winterstop. Bij mij is de lat van verwachting ondertussen misschien ook wel wat omlaag gegaan. 9 minuten geleden zei Kyrill: @MetalMichael wees blij er eens een realist is die ook nog eens Ajax fan is . En eentje die niet meteen van toren blazen ze 5-0 gaan winnen, ik vind dat @Zeus juist wel siert. Niemand denkt en zegt dat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 februari 2021 Share Geplaatst 26 februari 2021 7 minuten geleden zei Regis: Goed is misschien wat overdreven, maar zie wel een bepaalde stabiliteit. Vooral omdat je weinig weggeeft, wat zelfs in de eredivisie vorig jaar wel anders was. Zegt het wat over de Nederlandse competitie? Ja zeker. Maar het kan toch ook wat over Ajax zeggen daarnaast? Ajax moet zeker nog veel beter, maar in het spel zie ik toch meer rust en controle dan voor de winterstop. Bij mij is de lat van verwachting ondertussen misschien ook wel wat omlaag gegaan. Niemand denkt en zegt dat ''Kan me niet voorstellen dat je dit niet 2x met 2/3-0 wint. *even afkloppen*'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 26 februari 2021 Share Geplaatst 26 februari 2021 Nounou tis wat. 1 comment. Beetje als die idioten die doen alsof 1 groep in het Vondelpark representatief is voor wat 17 miljoen Nederlanders zouden denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 februari 2021 Share Geplaatst 26 februari 2021 13 minuten geleden zei Kyrill: ''Kan me niet voorstellen dat je dit niet 2x met 2/3-0 wint. *even afkloppen*'' Ik ga hier niet eens op in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 februari 2021 Share Geplaatst 26 februari 2021 (bewerkt) 17 minuten geleden zei Regis: Nounou tis wat. 1 comment. Beetje als die idioten die doen alsof 1 groep in het Vondelpark representatief is voor wat 17 miljoen Nederlanders zouden denken. Maar één is niet niemand en die Vondelpark mensen hebben hier niks mee te maken, is irrelevant. En het is alleen hier, zijn genoeg anderen sites voor Ajax fans etc. Durf wedden nog veel meer zijn. Maar ja ik ben niet anders gewend. Ik sprak ook iemand die zei Ajax 9-0 van Sparta zou winnen en ik zei 4-1.... @Rogier. Niks om voor te schamen hoor, zit in DNA van Ajax fans, in hart en nieren. Ben niet anders gewend al jaren lang. Scheelt dat het 70% van de tijd ook lukt of vaker en uitkomt. 26 februari 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 (bewerkt) Verkopen -Gravenberch: +- 60 miljoen -Neres: +- 30 miljoen -Tagliafico: +- 20 miljoen -Traoré: +- 10 miljoen -Danilo: +- 7 miljoen -Klaiber: +- 3 miljoen -Labyad: +- 3 miljoen -Ekkelenkamp: +- 3 miljoen -Magallan: +- 1 miljoen -Bandé: Gratis Totaal: +- 140 miljoen Kopen -Wijndal: +- 15 miljoen -Ihattaren: +- 13 miljoen -Sulemana: +- 9 miljoen -Oosterwolde: +- 3 miljoen Totaal: +- 40 miljoenVerlengen Onana, Stekelenburg, Mazraoui, Blind, Brobbey, Rensch, Quinten Timber Basis --Tadic-----------Haller----------Antony---- ---------Kudus--------------Klaassen--------- -Wijndal---------Blind----------Mazraoui-- ---------Martinez----J. Timber--------------- --------------------Onana------------------------ Stekelenburg, Q. Timber, Schuurs, Rensch, Oosterwolde; Eiting, Taylor, Alvarez; Sulemana, Brobbey, Ihattaren 27 februari 2021 bewerkt door RogerGarcia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 Daar is ie weer Alle bedragen weer uit de duim gezogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 Stuur de mail maar naar Overmars, gaat die ook weer een rustige zomer tegemoet. Verheug me overigens niet op dat elftal voor volgend seizoen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 Ik vind eigenlijk nog wel meevallen alleen 60 voor Gravenberch vind totaal onrealistisch. Maar rest zou prima kunnen in theorie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 Dat is wel een héle jonge bank. Denk overigens dat Neres nog niet weggaat deze zomer, die is pas net weer fit. Wat betreft morgen; Blind en Nico waarschijnlijk er nog niet bij. Vandaag ook niet op het veld. Zal dan wel Timber - Schuurs - Martinez - Rensch worden. Ben benieuwd wie er uit de jeugd meegenomen gaan worden, want alleen Klaiber ga je het niet mee redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 13 minuten geleden zei Rogier.: Dat is wel een héle jonge bank. Denk overigens dat Neres nog niet weggaat deze zomer, die is pas net weer fit. Wat betreft morgen; Blind en Nico waarschijnlijk er nog niet bij. Vandaag ook niet op het veld. Zal dan wel Timber - Schuurs - Martinez - Rensch worden. Ben benieuwd wie er uit de jeugd meegenomen gaan worden, want alleen Klaiber ga je het niet mee redden. Llansana en Q. Timber trainde sowieso al mee. Dus verwacht dat die wel aan gaan sluiten. Denk eigenlijk dat Blind vooral uit voorzorg aan de kant gehouden is. Ging om wat pijntjes waar Ten Hag het over had. Even 2 dagen rust en morgen gewoon knallen. Kan hij van de week in de beker ook weer thuis worden gehouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 3 uur geleden zei Kyrill: Ik vind eigenlijk nog wel meevallen alleen 60 voor Gravenberch vind totaal onrealistisch. Maar rest zou prima kunnen in theorie. In theorie kan alles, Karel. In theorie zou Ajax ook Messi kunnen aantrekken komende zomer. De praktijk lijkt me ietwat weerbarstiger. Ik denk dat de verkoopbedragen erg hoog zijn ingeschat, terwijl de verkoopbedragen relatief laag worden ingeschaald. Over de praktische haalbaarheid van transfers kan ik hooguit zeggen dat het erg optimistisch is ingeschat, zowel qua aankopen als verkopen. Alors, dat is mijn mening dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Plus Traore en Danilo verkopen, terwijl Brobbey vertrekt. Dan kun je die wel bij verlengen zetten, maar dat maakt het nog niet waar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 18 uur geleden zei Kyrill: Ik vind eigenlijk nog wel meevallen alleen 60 voor Gravenberch vind totaal onrealistisch. Maar rest zou prima kunnen in theorie. Klopt. Gravenberch zit aan de lage kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 8 minuten geleden zei Dansmeister: Klopt. Gravenberch zit aan de lage kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Op 26-2-2021 om 20:12 zei Zeus: Het gaat mij niet om Young Boys, het gaat mij om het huidige Ajax. Lezen. En flikker een eind op met dat supportersgelul. Des Ajax, indekken, mijn Feyenoord won toen van die club en dat soort gebral. Leuk, maar daar heb ik het niet over. En ik ben geen vertegenwoordiger van Ajax, dus nogmaals: wat moet ik daarmee? Ik zou bij uitspraken over de kansen in een tweestrijd de tegenstander toch ook meewegen. Je punt over Ajax is heel duidelijk en ik denk dat je geen ongelijk hebt. Maar voor de kansen voor Ajax om door te gaan in de EL, gaat het natuurlijk óók om Young Boys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 3 uur geleden zei Dansmeister: Klopt. Gravenberch zit aan de lage kant. In principe: ja. Alleen je vergeet dat Gravenberch nog maar tot 2023 vastligt, bij Raiola zit & corona nog niet voorbij is. Raiola kennende gaat Gravenberch niet verlengen en wordt hij zomer 2022 verkocht. Dan wordt het geen 100 miljoen, wat zonder corona en met 2 jaar contract heel redelijk was geweest mits hij zich doorontwikkelt, maar 50 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Waar baseer je die 50 miljoen op, als je zelf zegt dat hij niet gaat verlengen en dan dus nog maar een 1-jarig contract heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 gvd zin in straks joh. spanning begint toch we op te lopen onderhand. Opvreten die gasten en de genadeklap uitdelen. even lekkere opwarmer. Wat een dag was dat ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 18 minuten geleden zei MetalMichael: Waar baseer je die 50 miljoen op, als je zelf zegt dat hij niet gaat verlengen en dan dus nog maar een 1-jarig contract heeft? Was een gedachte gezien zijn leeftijd & capaciteiten. Ik ging net voorbeelden opzoeken, maar die zijn er te weinig eigenlijk Deze komen nog het meest in de buurt. 1. Vinicius (2019), 45 miljoen, 1 jaar contract & 18 jaar 2. Pulisic (2019), 64 miljoen, 1.5 jaar contract & 20 jaar 3 maanden 3. Havertz (2021), 84 miljoen, 1.8 jaar contract & 21 jaar 3 maanden Misschien zal 50 miljoen ook te hoog zijn, maar hij is nog zo jong en zo uniek qua wat hij al kan, dat iedere club die een middenvelder zoekt wel bij hem uitkomt. Ik zie bijvoorbeeld Real Madrid wel 50 miljoen neerleggen. -------- MATCHDAY. Benieuwd naar de opstelling vooral. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 4 minuten geleden zei Rogier.: Was een gedachte gezien zijn leeftijd & capaciteiten. Ik ging net voorbeelden opzoeken, maar die zijn er te weinig eigenlijk Deze komen nog het meest in de buurt. 1. Vinicius (2019), 45 miljoen, 1 jaar contract & 18 jaar 2. Pulisic (2019), 64 miljoen, 1.5 jaar contract & 20 jaar 3 maanden 3. Havertz (2021), 84 miljoen, 1.8 jaar contract & 21 jaar 3 maanden Misschien zal 50 miljoen ook te hoog zijn, maar hij is nog zo jong en zo uniek qua wat hij al kan, dat iedere club die een middenvelder zoekt wel bij hem uitkomt. Ik zie bijvoorbeeld Real Madrid wel 50 miljoen neerleggen. -------- MATCHDAY. Benieuwd naar de opstelling vooral. gokje. Zou alleen twijfelen over Kudus/Klaassen en Antony/Neres. Steek Rensch- Timber-Martinez- Blind Alvarez-Grav Klaassen Antony-Haller-Tadic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Prima begin. Feller en leuke balletjes gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Was niet prima hoor? Zoveel kansen en ruimtes die niet werden benut. Timber die vergeet Antony 1 op 1 te zetten. Complete dissasterclass van Gravenberch. Ajax wel de bovenliggende partij, maar spel van beide ploegen valt toch erg tegen. Dumfries net ook Hoop dat Martinez hem later nog even een keer goed aanpakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Alvarez en Gravenberch leveren alles in ja. Slaapverwekkend verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Laatste 15 minuten is het niet zoveel nee, amper aan de bal ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten