Elsjorro1990 Geplaatst 22 februari 2021 Share Geplaatst 22 februari 2021 9 minuten geleden zei Rogier.: Traoré is in mijn ogen ook eigen jeugd, dus ben het hier niet mee eens in dit geval. Hij komt bij Ajax Cape Town vandaan nadat die hem uit Burkina Faso hebben opgepikt. Ja vind ik toch net iets anders. En laten we wel zijn: voor oranje zou het ook wel lekker zijn een scorende spits. Ik zie Depay toch liever op de zijkant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 februari 2021 Share Geplaatst 22 februari 2021 12 uur geleden zei Rogier.: Vooral Schuurs bij die tweede Die deed daar even Mazraoui na, stond echt te slapen en reageerde veel te laat. Hopelijk donderdag Rensch - Timber - Martinez - Blind (Mazza in Nico zijn er waarschijnlijk niet bij). Kunnen Klaiber en Schuurs eventueel nog wel invallen. Klaiber is echt helemaal uit de picture hè. Vond hem tegen Twente heel slecht, verder gewoon degelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 februari 2021 Share Geplaatst 22 februari 2021 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Thierryvane: Klaiber is echt helemaal uit de picture hè. Vond hem tegen Twente heel slecht, verder gewoon degelijk. Klaiber is een tijdje licht geblesseerd geweest (eind december - eind januari) volgens mij, waardoor Rensch nog meer minuten heeft gekregen (hij zat wel bij de selectie geloof ik). Die doet het gewoon goed, dus dan is er voor Ten Hag natuurlijk weinig reden om Klaiber de voorkeur te geven. Verder wel eens, ben niet meteen 'bang' als Klaiber in zou vallen. 22 februari 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 februari 2021 Share Geplaatst 22 februari 2021 Vervelende pot om naar te kijken gisteren. Maar wel ongekend de reeks die we in 2021 tot nu toe hebben neergezet qua resultaat. Week vd waarheid nu met Lille en Psv uit. Hoop dat we 2 keer met de variant Blind op het middenveld spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 februari 2021 Share Geplaatst 22 februari 2021 14 uur geleden zei Rogier.: Zou mooi zijn als de strijd om het doelsaldo vandaag helemaal beslist kan worden. Is toch al wel zo? Hadden voor dit weekend het dubbele doelsaldo van PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 februari 2021 Share Geplaatst 22 februari 2021 1 minuut geleden zei Hwb: Is toch al wel zo? Hadden voor dit weekend het dubbele doelsaldo van PSV. +26 is wel veel ja Was in de veronderstelling dat het iets minder dan 20 was, en dan kan het met 3 verliespartijen (wanneer je gelijk zou komen met PSV), waaronder 1 tegen PSV met bijv. 3-0 al snel weer terug op een verschil van 5 goals komen. Dan wordt het nog wel spannend. Maar met 11 wedstrijden nog te gaan is dat wel klaar ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 februari 2021 Share Geplaatst 22 februari 2021 2 uur geleden zei NicoHaak: Vervelende pot om naar te kijken gisteren. Maar wel ongekend de reeks die we in 2021 tot nu toe hebben neergezet qua resultaat. Week vd waarheid nu met Lille en Psv uit. Hoop dat we 2 keer met de variant Blind op het middenveld spelen. Met de blessures van Nico als Nous verwacht ik dat niet. De opstelling zoals tegen Lille en dan met Grav op Daley zn plek en Blind op Nico zijn positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 februari 2021 Share Geplaatst 22 februari 2021 Nico kon de vorige pot tegen Lille spelen ondanks zijn blessure. Hopelijk nu weer en werd hij dit weekend vooral ontlast. Zoniet, dan heb je zeker gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 februari 2021 Share Geplaatst 22 februari 2021 Ten Hag heeft aangegeven dat hij er bijna zeker niet bij is @NicoHaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 februari 2021 Share Geplaatst 22 februari 2021 58 minuten geleden zei Rogier.: Ten Hag heeft aangegeven dat hij er bijna zeker niet bij is @NicoHaak Ow, dan zal het er helaas heel anders uitzien idd :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 23 februari 2021 Share Geplaatst 23 februari 2021 Ben wel licht gespannen voor morgen. Ajax en een voorsprong verdedigen thuis is nou niet echt een succesformule in Europees verband... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 februari 2021 Share Geplaatst 23 februari 2021 Als Lille morgen verschijnt dan krijgen ze het wel erg makkelijk idd. Volgende ronde is nog lang niet binnen natuurlijk, maar als we zo volwassen kunnen spelen als vorige week heb ik er vertrouwen in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 Goed nieuws! Verkocht i.p.v. verhuurd. Bedankt voor vorig jaar Promes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 Mooi dat we daar vanaf zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 "Ajax ontvangt volgens ESPN een transfersom van 8,5 miljoen euro voor Promes. Die transfersom kan met bonussen nog oplopen tot 11 miljoen euro." Toch knap gedaan van Overmars. Nico en Nous spelen niet mee tegen Lille. Blind dan weer linksachter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 Lijkt mij wel lastig. Blind doet het de laatste tijd prima op linksback als hij daar moet spelen, maar dan vooral aan de bal. Tegen Lille kan zijn gebrek aan snelheid hem weleens opbreken op de vleugel. Centraal achterin ook, dus eigenlijk zou hij gewoon weer op het middenveld moeten. Ik zou dan misschien toch voor drie achterop opteren (Timber, Alvarez/Schuurs, Martinez), maar dat is ergens ook wel weer risicovol. Dan zou Kudus misschien linkshalf moeten spelen en Rensch op de rechterflank. Als hij gewoon voor vier achterin gaat zie ik Ten Hag wel kiezen voor Rensch op linksback en dan Timber (of die prutser van Utrecht) op rechtsback. Ik zou in elk geval echt niet Martinez uit het centrum halen, dat is de grootste fout die je kan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Zeus: Als hij gewoon voor vier achterin gaat zie ik Ten Hag wel kiezen voor Rensch op linksback en dan Timber (of die prutser van Utrecht) op rechtsback. Ik zou in elk geval echt niet Martinez uit het centrum halen, dat is de grootste fout die je kan maken. De keuze is wat dat betreft simpel: Rensch - Timber - Martinez - Blind Alvarez - Klaassen - Gravenberch of Timber - Schuurs - Martinez - Rensch Blind - Alvarez / Klaassen - Gravenberch Zie 'm dan toch echt de voorkeur geven aan Alvarez en Klaassen boven Schuurs. Wel eens dat Blind tegenover een Weah niet het meest handige is, maar zie het ook niet echt anders voor me eigenlijk 24 februari 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 2x Schuurs. Scherpte ontbreekt je de laatste dagen Rogier! Komende tijd maar eventjes wissel zitten. Denk ook dat we gewoon Blind op linksback krijgen. Is tactisch slim genoeg om het op te lossen en we moeten net als in Frankrijk er gewoon voor zorgen dat Lille hun snelheid niet kan gaan benutten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 Er is alleen weinig tactisch op te lossen als je als defensie heel hoog staat, op buitenspelval speelt en je directe tegenstander sprint honderd keer sneller naar een diepe bal. Dan is het enige 'tactische' wat ik mij kan bedenken hem niet weg laten komen door hem vast te pakken of direct je verlies pakken en centraal sprinten of iemand anders hem laten overnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 Blind - Martínez - Timber - Rensch gewoon. Niet gek doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 1 uur geleden zei Regis: 2x Schuurs. Scherpte ontbreekt je de laatste dagen Rogier! Komende tijd maar eventjes wissel zitten. Het is niet best inderdaad. Man man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 8 uur geleden zei Zeus: Er is alleen weinig tactisch op te lossen als je als defensie heel hoog staat, op buitenspelval speelt en je directe tegenstander sprint honderd keer sneller naar een diepe bal. Dan is het enige 'tactische' wat ik mij kan bedenken hem niet weg laten komen door hem vast te pakken of direct je verlies pakken en centraal sprinten of iemand anders hem laten overnemen. Dit zeg jij ook zovaak, maar Blind heeft 1/2 wedstrijdjes per jaar dat het effe wat minder gaat. Voor de rest snel of sterke tegenstanders allemaal in de broekzak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 Lulkoek. Komt niet zo vaak voor dat hij echt snelle gasten tegenover zich krijgt. Ten Hag anticipeert er tegenwoordig ook op, vooral in Europa. Maar genoeg momenten dat zijn traagheid pijnlijk naar boven komt. Het scheelt al dat Schuurs niet meer naast hem staat. Die wedstrijd tegen Vitesse thuis was toen ook al zo lastig, tegen nota bene Openda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 (bewerkt) Yordi heeft het de laatste weken steeds goed. Heeft een bron binnen het eerste elftal. Ook wel van overtuigd dat dit klopt. Dit is wel echt reden voor ontslag hoor. Klaiber en Labyad 25 februari 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 Wat doet Klaiber slecht dan? https://www.whoscored.com/Players/135271/Show/Sean-Klaiber Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten