JanVertonghen Geplaatst 8 februari 2019 Share Geplaatst 8 februari 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 februari 2019 Share Geplaatst 8 februari 2019 Daar ben je inderdaad niet zo goed in Jantje. Maar goed je hebt toch alle tijd om het onder de knie te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 februari 2019 Share Geplaatst 8 februari 2019 41 minuten geleden zei Pino: Daar ben je inderdaad niet zo goed in Jantje. Maar goed je hebt toch alle tijd om het onder de knie te krijgen. @Kavinos disagrees Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 8 februari 2019 Share Geplaatst 8 februari 2019 Nu was het opeens sarcasme? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 februari 2019 Share Geplaatst 8 februari 2019 11 minuten geleden zei Kavinos: Nu was het opeens sarcasme? Ja lekker makkelijk altijd van hem he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 8 februari 2019 Share Geplaatst 8 februari 2019 Goed om te weten.. Als ik dan voortaan een vraag stel en er werd raar op gereageerd zeg ik ook; ik was sarcastisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 februari 2019 Share Geplaatst 8 februari 2019 Uh, wat is dit opeens dan? Cim zegt dat Mazraoui helemaal kapot gespeeld gaat worden door Vinicius, dus ik vroeg voor de grap gewoon 'Wie is Vinicius?'. Waarom? Omdat die jongen net vijf leuke potjes gespeeld heeft. Was geen aanval ofzo, gewoon een leuk bedoeld grapje. Dacht dat Kavinos dat ook begreep, gezien zijn vrij cynische reactie. Daarna vond Karlo mijn vraag gek, waarna ik met een grappig bedoeld gifje uit probeerde te leggen dat mijn vraag sarcastisch was. Vervolgens kwam Pino bijdehand doen, dus vandaar de mention van Kavinos. Nogmaals, dacht dat hij mijn sarcasme wel begreep, maar niet dus. Hoop consternatie om niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 februari 2019 Share Geplaatst 8 februari 2019 (bewerkt) Dat gedrag komt uit pure onzekerheid natuurlijk. Snap ik ook wel als je zoveel druk opgelegd krijgt rondom je transfer. Dan moet je het waar gaan maken maar als je niet 100% overtuigd bent van dat dat je gaat lukken ga je compenseren. Op de verkeerde manier. 19 minuten geleden zei Kokkie: Vinicius is nu al de beste speler van Real Madrid. Dat je hem niet kent is ok maar die hele act erna is misschien nog wel erger. Geef het nou toe joh. En als het echt een grap is wordt het misschien tijd om die 'grappen' eens te herzien. Slaan nooit zo goed aan, heb ik het idee. 8 februari 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 8 februari 2019 Share Geplaatst 8 februari 2019 Nu al de beste speler van Madrid ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 februari 2019 Share Geplaatst 8 februari 2019 2 minuten geleden zei Kokkie: Het zou een schande zijn als je van dat zooitje hopelozen zou verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 8 februari 2019 Share Geplaatst 8 februari 2019 4 minuten geleden zei Kokkie: Na Ramos dan. Het is namelijk 1 trieste bende. Afgelopen 4 potten Real (naja die laatste tegen Barca niet omdat ik aan het werk was) live gezien. Wat een snelheid, passing en inzicht. Het zou een schande zijn als je van dat zooitje hopelozen zou verliezen. Moet nog wel werken aan zijn zwakke been in de voortzetting. Had er zomaar drie in de eerste helft vrij voor de keeper kunnen zetten tegen Barça. Wel met je eens dat het dit seizoen enorm matig is bij Real Madrid. Al krabbelen zij wel ietwat uit het dal van pakweg 3-4 maand geleden. Vooral Benzema heeft enig vorm gevonden. Middenveld is zowat de zwakste linie van Madrid. Modric versleten, Kroos niet in vorm, Casemiro bankt tegenwoordig en Isco heeft ruzie met Solari. Gaat een lekker potje worden komende week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 februari 2019 Share Geplaatst 8 februari 2019 35 minuten geleden zei Magikarp: Botteghin >> Sergio Ramos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 9 februari 2019 Share Geplaatst 9 februari 2019 15 uur geleden zei Kokkie: Na Ramos dan. Het is namelijk 1 trieste bende. Afgelopen 4 potten Real (naja die laatste tegen Barca niet omdat ik aan het werk was) live gezien. Wat een snelheid, passing en inzicht. Het zou een schande zijn als je van dat zooitje hopelozen zou verliezen. Wel het idee dat het Madrid van nu een zwaardere dobber zal zijn dan het Madrid van oktober/november. Daarbij is het nationaal al jaren matig en shinen ze in de CL als een malle (met wat arbitraire hulp ? ). We gaan het zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 9 februari 2019 Share Geplaatst 9 februari 2019 Ik denk toch echt dat CL wedstrijden duels op zich zijn. Staat los van hoe er in de competitie gepresteerd wordt, zeker voor Real die al jaren in Europa beter presteren dan in de Spaanse competitie. Kansen van Ajax inschatten durf ik dan ook echt niet. Zal afhangen van wie Ten Hag opstelt en hoe men durft te spelen tegen Madrid in dit tweeluik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 9 februari 2019 Share Geplaatst 9 februari 2019 Zojuist zei r4vje: Ik denk toch echt dat CL wedstrijden duels op zich zijn. Staat los van hoe er in de competitie gepresteerd wordt, zeker voor Real die al jaren in Europa beter presteren dan in de Spaanse competitie. Kansen van Ajax inschatten durf ik dan ook echt niet. Zal afhangen van wie Ten Hag opstelt en hoe men durft te spelen tegen Madrid in dit tweeluik. Dat zeg ik ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 9 februari 2019 Share Geplaatst 9 februari 2019 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Kavinos: Dat zeg ik ? Was ook meer een algemene opmerking en niet specifiek richting jou 9 februari 2019 bewerkt door r4vje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 9 februari 2019 Share Geplaatst 9 februari 2019 Ik was ook sarcastisch... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 9 februari 2019 Share Geplaatst 9 februari 2019 Zojuist zei Kavinos: Ik was ook sarcastisch... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 9 februari 2019 Share Geplaatst 9 februari 2019 Maar wie is die vicinius nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 februari 2019 Share Geplaatst 9 februari 2019 Lekker begin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 februari 2019 Share Geplaatst 9 februari 2019 Kom maar even wisselen Andre. Wat een randdebiel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 februari 2019 Share Geplaatst 9 februari 2019 Je denk na de eerste 10 minuten dat het bijna niet slechter kan, wel dus. Tegen Real wordt het ook helemaal niks met de huidige inzet en concentratie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 februari 2019 Share Geplaatst 9 februari 2019 (bewerkt) Hoe is dit geen pingel dan? Gozer gaat op de bal liggen? Kan me van de laatste weken meerdere situaties herinneren waarin deze wel gegeven werd ook door meneer higler 9 februari 2019 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 februari 2019 Share Geplaatst 9 februari 2019 Ze lijken niet geoefend te hebben op kunstgras, ziet toch vaak van die dingetjes. Dramatisch tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 9 februari 2019 Share Geplaatst 9 februari 2019 Nieuwe keeperVerstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten