Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Uh, wat is dit opeens dan? :-D Cim zegt dat Mazraoui helemaal kapot gespeeld gaat worden door Vinicius, dus ik vroeg voor de grap gewoon 'Wie is Vinicius?'. Waarom? Omdat die jongen net vijf leuke potjes gespeeld heeft. Was geen aanval ofzo, gewoon een leuk bedoeld grapje. Dacht dat Kavinos dat ook begreep, gezien zijn vrij cynische reactie. Daarna vond Karlo mijn vraag gek, waarna ik met een grappig bedoeld gifje uit probeerde te leggen dat mijn vraag sarcastisch was. Vervolgens kwam Pino bijdehand doen, dus vandaar de mention van Kavinos. Nogmaals, dacht dat hij mijn sarcasme wel begreep, maar niet dus. Hoop consternatie om niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat gedrag komt uit pure onzekerheid natuurlijk. Snap ik ook wel als je zoveel druk opgelegd krijgt rondom je transfer. Dan moet je het waar gaan maken maar als je niet 100% overtuigd bent van dat dat je gaat lukken ga je compenseren. Op de verkeerde manier.

19 minuten geleden zei Kokkie:

Vinicius is nu al de beste speler van Real Madrid. Dat je hem niet kent is ok maar die hele act erna is misschien nog wel erger. Geef het nou toe joh.

En als het echt een grap is wordt het misschien tijd om die 'grappen' eens te herzien. Slaan nooit zo goed aan, heb ik het idee.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kokkie:

Na Ramos dan. Het is namelijk 1 trieste bende. Afgelopen 4 potten Real (naja die laatste tegen Barca niet omdat ik aan het werk was) live gezien. Wat een snelheid, passing en inzicht.

Het zou een schande zijn als je van dat zooitje hopelozen zou verliezen. 

Moet nog wel werken aan zijn zwakke been in de voortzetting. Had er zomaar drie in de eerste helft vrij voor de keeper kunnen zetten tegen Barça.

Wel met je eens dat het dit seizoen enorm matig is bij Real Madrid. Al krabbelen zij wel ietwat uit het dal van pakweg 3-4 maand geleden. Vooral Benzema heeft enig vorm gevonden. Middenveld is zowat de zwakste linie van Madrid. Modric versleten, Kroos niet in vorm, Casemiro bankt tegenwoordig en Isco heeft ruzie met Solari.

Gaat een lekker potje worden komende week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Kokkie:

Na Ramos dan. Het is namelijk 1 trieste bende. Afgelopen 4 potten Real (naja die laatste tegen Barca niet omdat ik aan het werk was) live gezien. Wat een snelheid, passing en inzicht.

Het zou een schande zijn als je van dat zooitje hopelozen zou verliezen. 

Wel het idee dat het Madrid van nu een zwaardere dobber zal zijn dan het Madrid van oktober/november. Daarbij is het nationaal al jaren matig en shinen ze in de CL als een malle (met wat arbitraire hulp ? ). We gaan het zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk toch echt dat CL wedstrijden duels op zich zijn. Staat los van hoe er in de competitie gepresteerd wordt, zeker voor Real die al jaren in Europa beter presteren dan in de Spaanse competitie. Kansen van Ajax inschatten durf ik dan ook echt niet. Zal afhangen van wie Ten Hag opstelt en hoe men durft te spelen tegen Madrid in dit tweeluik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei r4vje:

Ik denk toch echt dat CL wedstrijden duels op zich zijn. Staat los van hoe er in de competitie gepresteerd wordt, zeker voor Real die al jaren in Europa beter presteren dan in de Spaanse competitie. Kansen van Ajax inschatten durf ik dan ook echt niet. Zal afhangen van wie Ten Hag opstelt en hoe men durft te spelen tegen Madrid in dit tweeluik.

Dat zeg ik ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites