Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei Elsjorro1990:

Ze willen de posities dubbel bezet houden. Lijkt me een prima oplossing dit. Ze willen gewoon van promes af. Het risico dat hij veroordeeld wordt en je geen euro meer vangt is best wel aanwezig lijkt me. Dan is idrissi een last minute vervanger. Wat ik er van begrijp willen ze die jongen uit Denemarken, maar dat is lastig rond te krijgen voor maandagavond. 

@cimbomcu welke wedstrijd heb jij gekeken dan? Doe je dit nou expres? Of hoe zit dit? Dit was toch verre van een " geweldig gespeelde wedstrijd"?

Ja hoor. We waren AZ volledig de baas, hadden meer kunnen scoren. 2-7 had ook gekund. AZ amper laten voetballen en heel volwassen zelf gespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

3 minuten geleden zei Goatruida:

Ik ben wel benieuwd naar de meningen van de Ajacieden over Unuvar. Hoe staat het daarmee? Lijkt veel minder in de media-aandacht te komen, is dat bewust of stagneert zijn ontwikkeling een klein beetje? 

Is heel slecht uit de corona stop gekomen net als Sontje. Leek totaal niet fit en raakte geen knikker meer. Stagnatie in ontwikkeling denk ik wel, maar hoop dat hij er snel weer bovenop is want talent heeft hij.  Zou hem persoonlijk het liefst volgend jaar verhuurd zien worden aan een ED club zodat hij daar vlieguren kan maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Goatruida:

Ik ben wel benieuwd naar de meningen van de Ajacieden over Unuvar. Hoe staat het daarmee? Lijkt veel minder in de media-aandacht te komen, is dat bewust of stagneert zijn ontwikkeling een klein beetje? 

Stagneert wel een beetje ja. Gebeurd eigenlijk een beetje hetzelfde als wat met Nouri destijds gebeurde. Moet even zijn tijd hebben om aan het grote mannen voetbal te wennen. Dat is met de meeste jonkies natuurlijk wel zo. Alleen helpt het dan wel als je het lichaam hebt van Brobbey ipv unuvar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Thierryvane:

Part of the deal?

Prima voor Jensen, had het nooit gehaald.

Zal idd wat voorwerk van Marc zijn om Nordsjaelland wat te paaien :) Komende zomer die jongen ophalen en Idrissi terug laten keren naar Spanje :) Wel nu drie dribbelaartjes in je team, waarbij Idrissi wel meer een Anthony is dan een Neres. Dus 2 man die naar binnen draaien en schieten. Kan wel weer wat extra's bieden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Thierryvane:

Brobbey dus officieel weg na dit seizoen. Wat eist zo'n snotjoch dat Ajax niet akkoord gaat?

Waarschijnlijk wel meer dan een miljoen. Kan hij in het buitenland makkelijk pakken.  talenten verdienden bij Ajax tijdens de tijden van het salarisplafond ook al makkelijk tussen de 80 en 300k op jaarbasis. Brobbey pakt ook wel met gemak meerdere tonnen gok ik.  Enigszins logisch gevolg dat spelers nu meer gaan eisen nu dat salarisplafond er niet meer is, maar blijft vrij bizar.

Malen kon toentertijd bij Ajax 80K op jaarbasis pakken, althans dat was de eerste aanbieding. Bij Arsenal ging hij al over de miljoen heen. Voor Brobbey die nu alweer paar jaar ouder is en prof ervaring heeft zullen die aanbiedingen dus nog wel flink stuk hoger liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Regis:

Promes wel, die voor 90% zeker wel weggaat :-D Lekker amateurisme wel als de fout bij Ajax ligt. Maar zal nog wel goed komen. Zelfs Max de focking Waal en Brobbey zie ik nu ook. Al is dat de B-lijst. 

Vraag ik me af. Post hierboven refereer ik ook naar een sketch van Studio Spaan toen PSV was vergeten om Ruud van Nistelrooy in te schrijven en die kon uiteindelijk niet meedoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongekend wel de manier waarop zeg. Zat er natuurlijk allang aan te komen dat hij niet ging bijtekenen. Ben benieuwd waar die heen gaat. Ben er op de korte termijn niet heel rouwig om. Zoveel heeft hij niet betekend, en we hebben zowel Traoré als Tadic (hopelijk gaat 'ie die nu weer eens daar gebruiken na de komst van Idrissi) om Haller te vervangen voor komend anderhalf seizoen. 

Dit opent voor Jong Ajax op de korte termijn wel een deur voor Hansen, hopelijk gaan we die eindelijk eens op 9 zien. Stel je eens voor, een as met Sontje in de spits, Unuvar erachter met ook nog eens Regeer en Taylor (of Warmerdam) op het middenveld :< Dat is heel jong, maar ook echt heel goed. Helaas hebben we geen goede vleugelspelers in Jong zitten, dus zal wel weer in ieder geval Unuvar op linksbuiten zijn. Op zich niet erg als hij naar binnen mag gaan (middenveld keuze genoeg) en er een linksback overheen dendert. Die laatste hebben we helaas ook niet, na zijn blessure loopt Salah-Eddine ook gratis de deur uit aankomende zomer.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Rogier.:

. Zoveel heeft hij niet betekend, en we hebben zowel Traoré als Tadic (hopelijk gaat 'ie die nu weer eens daar gebruiken na de komst van Idrissi) om Haller te vervangen voor komend anderhalf seizoen. 

Of in de Europa League dit jaar ;c 

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei neva:

Of in de Europa League dit jaar ;c 

Ja lekkere blunder inderdaad als het de fout van Ajax is ;c Verwacht eigenlijk wel Tadic in de spits op dat moment, omdat zowel Idrissi, Neres als Antony kan spelen. Traoré tegen Botman en Fonte lijkt me geen goed idee namelijk..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Italië is fiscaal anders een stuk aantrekkelijker... Past qua profiel wel erg bij Leipzig. Vraag mij wel af of hij daadwerkelijk goed genoeg is voor dat niveau. Zijn kwaliteiten en keuzes voor de goal laten nogal te wensen over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Regis:

Italië is fiscaal anders een stuk aantrekkelijker... Past qua profiel wel erg bij Leipzig. Vraag mij wel af of hij daadwerkelijk goed genoeg is voor dat niveau. Zijn kwaliteiten en keuzes voor de goal laten nogal te wensen over.

Naja als zijn zaakwaarnemer aangeeft dat Ajax een uitstekend aanbod heeft gegaan doet ie het blijkbaar niet alleen voor het geld. Sportief is in ieder geval Duitsland een betere optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja leuk praatje van die zaakwaarnemer, om alles wat te sussen. Zeggen dat het aanbod van Ajax belachelijk zou zijn zou ook echt wat zijn. Die jongen heeft bij Ajax natuurlijk veel meer perspectief. Vaste waarde in jong en structureel bij het eerste waar die ook genoeg minuten kan maken. Bij Leipzig staat er voorin zoveel kwaliteit, kleine kans dat hij daar vast bij de selectie komt, laat staan zo regelmatig minuten gaat maken.  Er is maar 1 ding waar je uiteindelijk echt beter van gaat worden en dat is minuten maken op een goed niveau. Prima verder deze keus hoor. Had hem het sowieso niet zien maken in Ajax 1, maar stellen dat dit een sportieve keus zou zijn is wel redelijk bizar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://nos.nl/artikel/2367249-geinspireerd-door-schaker-carlsen-ontdekt-eiting-charme-van-engelse-voetbal

Mooi interview met Carel. Zo jammer dat die man geblesseerd is geraakt, had echt gehoopt en verwacht dat hij volgend seizoen geregeld een basisplaats zou krijgen bij Ajax. Zou fantastisch zijn als 'ie nog voor pasen echt aan kan sluiten, dan kan 'ie nog 8 wedstrijden meepakken.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites