Nom de Guerre Gepost December 28, 2020 Share Gepost December 28, 2020 In FM heb ik de Champions League gewonnen met Alvarez centraal achterin, geflankeerd door Schuurs of Blind. In diezelfde save knalde Linssen d'r twintig in voor Feyenoord, speelde Emmen serieus voor Europees voetbal en moest Vitesse nacompetitie spelen. FM is niet helemaal realistisch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 28, 2020 Share Gepost December 28, 2020 Wow wist niet dat jullie er serieus op in zouden gaan. Ik vond het gewoon een leuk toevalletje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan. Gepost December 28, 2020 Share Gepost December 28, 2020 25 minuten geleden zei La Pulga: Wow wist niet dat jullie er serieus op in zouden gaan. Ik vond het gewoon een leuk toevalletje. Laat die chagrijnige mensen maar achter je Gab, ik vond het leuke en relevante informatie! ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 28, 2020 Share Gepost December 28, 2020 1 uur geleden zei Stefan.: Laat die chagrijnige mensen maar achter je Gab, ik vond het leuke en relevante informatie! ? Gewoon weer met het verkeerde been uit bed gestapt inderdaad. Als die bij Ajax niet draait moeten ze mijn als trainer aanstellen en scoort ie er gewoon 50 in een seizoen. Moet wel IRL een tactiekje kunnen downloaden trouwens, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 29, 2020 Share Gepost December 29, 2020 O ja voor de haters. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROEMM Gepost December 29, 2020 Share Gepost December 29, 2020 Zo, en dat voor 12 miljoen. Halen dan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NicoHaak Gepost December 30, 2020 Share Gepost December 30, 2020 Oeeee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost December 30, 2020 Share Gepost December 30, 2020 Young Steen Olsen die @La Pulga hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlo Gepost December 30, 2020 Share Gepost December 30, 2020 Net Ultravox - Vienna in de Top2000. Natuurlijk dit filmpje weer even kijken inclusief metersdik kippevel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost December 30, 2020 Share Gepost December 30, 2020 Vooral kippenvel als je bedenkt dat jullie "held" even later iemand doodrijdt en een ander zwaar letsel daarmee toebrengt. Maar goed, bij jullie tellen enkel successen en wat er voor of na gebeurt wordt snel vergeten. Net als de hoogtijdagen in de jaren 70, die hand in hand gingen met doping. Maar wel wijzen naar Juve. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlo Gepost December 30, 2020 Share Gepost December 30, 2020 25 minuten geleden zei Rossi: Vooral kippenvel als je bedenkt dat jullie "held" even later iemand doodrijdt en een ander zwaar letsel daarmee toebrengt. Maar goed, bij jullie tellen enkel successen en wat er voor of na gebeurt wordt snel vergeten. Net als de hoogtijdagen in de jaren 70, die hand in hand gingen met doping. Maar wel wijzen naar Juve. WTF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost December 30, 2020 Share Gepost December 30, 2020 Wat is dit dan voor reactie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NicoHaak Gepost December 30, 2020 Share Gepost December 30, 2020 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost December 30, 2020 Share Gepost December 30, 2020 Haha, Rossi laat je niet zo gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost December 30, 2020 Share Gepost December 30, 2020 1 uur geleden zei Rossi: Vooral kippenvel als je bedenkt dat jullie "held" even later iemand doodrijdt en een ander zwaar letsel daarmee toebrengt. Maar goed, bij jullie tellen enkel successen en wat er voor of na gebeurt wordt snel vergeten. Net als de hoogtijdagen in de jaren 70, die hand in hand gingen met doping. Maar wel wijzen naar Juve. Voor de gemiddelde Hagenees is dat gesneden koek voor doordeweeks toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice' Gepost December 30, 2020 Share Gepost December 30, 2020 3 uur geleden zei NicoHaak: Oeeee Is volgens mij dezelfde journalist die zeker wist dat Olmo naar Ajax zou gaan. Zit er volgens mij vaker naast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Gepost December 30, 2020 Share Gepost December 30, 2020 8 minuten geleden zei Maurice': Zit er volgens mij vaker naast. Is dat niet iets wat al die zogenaamde transfer experts op twitter hebben? Zelfs de 'grote transfer guru' Fabrizio Romano zit er vaker naast dan dat hij het bij het recht eind heeft. Die gasten gooien de ene na het andere gerucht de wereld in om vervolgens te pronken dat ze het een keer goed hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice' Gepost December 30, 2020 Share Gepost December 30, 2020 4 minuten geleden zei Lazy: Is dat niet iets wat al die zogenaamde transfer experts op twitter hebben? Zelfs de 'grote transfer guru' Fabrizio Romano zit er vaker naast dan dat hij het bij het recht eind heeft. Die gasten gooien de ene na het andere gerucht de wereld in om vervolgens te pronken dat ze het een keer goed hebben. Oh zeker waar! Mocht het dalijk wél waar zijn, dan heb ik uiteraard niks gezegd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 5, 2021 Share Gepost January 5, 2021 Dromen mag altijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NicoHaak Gepost January 5, 2021 Share Gepost January 5, 2021 Altijd welkom ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 6, 2021 Share Gepost January 6, 2021 Zondag Ajax-PSV, ben erg benieuwd. Wat verwachten jullie? Als PSV druk gaat zetten kan in het voordeel van Ajax zijn, meer ruimte om te voetballen. Snelheid van PSV met vleugelverdedigers erbij wel echt gevaar. Hopen dat Kudus en Mazraoui weer fit zijn, ook al verwacht ik niet dat Kudus gaat starten. Mazraoui kan beter onder de druk uitvoetballen dan Klaiber. Heb 3-2 voorspeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 6, 2021 Share Gepost January 6, 2021 Traore, Brobbey én Huntelaar niet fit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost January 6, 2021 Share Gepost January 6, 2021 (edited) Weinig vertrouwen in eerlijk gezegd. Verwacht PSV in een 433, maar lekker met die pressing van hun tegen Schuursie, Blind, Labyad en Klaassen. Labyad die weer iedere aanval die over hem gaat verneukt -doet hij al zonder druk, onder druk zal dit dan ook niet veel beter gaan- Davy die zoals altijd verstoppertje speelt in een belangrijke wedstrijd. Nee, gaat niks worden zondag. Edited January 6, 2021 by Regis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost January 6, 2021 Share Gepost January 6, 2021 Ben er ook bang voor, hoop op: Onana, Mazraoui, Schuurs, Martinez, Nico, Blind, Kudus, Klaassen, Neres, Anthony, Tadic Al is het niet zeker volgens mij of Neres mee doet. Martinez vanwege zijn felheid en snelheid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nummerke10 Gepost January 6, 2021 Share Gepost January 6, 2021 https://www.getfootballnewsfrance.com/2021/sebastien-haller-to-move-to-ajax/ Zou flinke coupe zijn lijkt me. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts