Jump to content

AFC Ajax

Recommended Posts

• Replies 7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zondag Ajax-Feyenoord he. Ik zou gewoon ff rukken de komende weken man.

Dit topic is best lekker leesvoer zo  Sodeknetter, een parodie op discussiëren  Surrealistisch goed.   Verder hoop ik dat Ajax nog wat versterkingen binnenharkt, anders voorzie ik een vroegt

Daar kom je toch bedrogen uit   Volgende week na Fortuna een nieuwe poging.

Posted Images

Tot ongeveer 10 minuten voor de rust prima, maar sjongejonge je kan niet zo omgaan met kansen in de CL. Had al 4-0 mogen staan wat mij betreft. Je zag in de laatste minuten dat de energie een beetje wegvloeide, hopelijk weten ze die energie terug te vinden. Antony er sowieso ingooien, Tadic dan maar centraal. Die had ze wel ingeschoten, maar heeft nog geen kans gehad. 

Rare penalty zeg inderdaad. Zure winst van Atalanta ook. Nog steeds ben je met winst door, maar een gelijkspel is nu waarschijnlijk niet voldoende (tenzij we winnen van Liverpool volgende week).

Edit: jammer dat die aanvoerder rood pakt zeg, maakt het Atalanta weer makkelijker volgende week..

Edited by Rogier.
11 uur geleden zei Chiemel:

Die penalty was gewoon overduidelijk een penalty toch? 

Ja, in mijn optiek wel. Raakt wel de bal, maar te licht om de 'veeg' van de speler weg te denken. Als je nu echt de bal goed raakt en daarna de speler veegt dan is het in mijn ogen geen penalty. 

Labyad was in de combinatie wel gevaarlijk, als je echter de kansen niet maakt dan doe je iets niet goed. Anders had hij zich beloont, vond hem ook niet slecht spelen. Soms wat slordig in situaties dat je er meer moet uithalen. Paar hakballen, doordraaiers of opkomende acties met de bal waren wel prima. 

Traore is echt een beest geworden qua lichaamsbouw of was dat altijd al? Viel me nu ineens op dat hij zo sterk oogde. Ontzettend balen van die kansen, als hij wat rustiger blijft dan maakt hij er gewoon 2. Schot op de lat was dan wel weer goed en snel gehandeld. Heb het nog niet helemaal opgegeven in hem. 

Gravenberch vond ik sterk spelen, die jongen maakt wel een groei door hoor. Ook qua omschakeling en arbeidsethos zie je hem nu gewoon stappen maken, dat is fijn om te zien. Heerlijke techniek, goed inzicht en een prima schot. Gisteren ook een paar goede defensieve kopballen. @Zeus wat vond jij van Gravenberch, zie jij die groei ook? Jij was natuurlijk erg kritisch over zijn omschakeling. Vond het nu verassend dat hij meermaals ballen onderschepte en de gaten defensief invulde die Tagliafico liet vallen. 

Was ook kritisch op Gravenberch, maar vind hem inmiddels een stuk sterker spelen dan eerder dit seizoen ja. Maakt bepalendere keuzes, werkt harder, wint meer kopduels en schoot gister eindelijk eens goed. 

Edited by Chiemel
20 uur geleden zei PJHoutman:

Heb alleen de eerste helft gezien, maar Gravenberch speelde daarin erg sterk. Vond Traoré ook goed op de afwerking na, paar bepalende ballen gegeven en ook wat goede loopacties. 

Traore speelde zeker de eerste helft heel sterk. Alleen dat afwerken blijft wel een puntje. 2e helft was hij wat minder sterk. Paar kee dat hij zich liet aftroeven.

Die bal kwam van Neres? 

wat speelt dat Jong Ajax toch weer slecht zeg :-D Nou is het hele seizoen al vrij matig, maar dit is wel echt een nieuw dieptepunt. Toch een talentvolle groep. Hoop iig niet dat dit een voorbode is voor wat we vanavond bij 1 te zien gaan krijgen.

32 minuten geleden zei Regis:

Toch maakte ze het Feyenoord en PSV een stuk lastiger.. Ook tegen AZ creëerde ze nog kansen.

Klaassie erin, mooi.

Omdat wij natuurlijk veel beter zijn dan die ploegjes.

En die die ik bedoel over Labyad zijn kans, kwam van Traore.