Jump to content

AFC Ajax

Recommended Posts

Heeft volgens transfermarkt nog altijd een waarde van 28m. Zijn leeftijd zit hem inderdaad in de weg. Vanuit zijn perspectief trouwens toch wel opvallend. Misschien kwam die echt mooie club niet, maar mocht hij eerder vertrokken zijn bij Ajax had ik hem best een volgende stap naar de top zien maken. Gewoon een hele goede linksback die er altijd staat in grote wedstrijden. Nu bleef hij bij Ajax en heb je bijna het idee dat zijn beste seizoen(en) nu net achter hem liggen.

Toch zie ik het nog best gebeuren dat een subtopper in nood uit Italië of Spanje op de deur komt kloppen bij Ajax. Categorie Lazio en Sevilla. Maar een bedrag beneden de 20m zou toch jammerlijk aanvoelen. Begint overigens wel tijd te worden dat Ajax weer eens een talentje op gaat halen voor de positie van linksback. Is het al een paar jaar overigens (en neen, Martinez is geen linksback).

• Replies 7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zondag Ajax-Feyenoord he. Ik zou gewoon ff rukken de komende weken man.

Dit topic is best lekker leesvoer zo  Sodeknetter, een parodie op discussiëren  Surrealistisch goed.   Verder hoop ik dat Ajax nog wat versterkingen binnenharkt, anders voorzie ik een vroegt

Dat je constant op de man af aan het (af)reageren ben is inmiddels wel duidelijk. Ik vind dat verder prima, maar als je er dan voor kiest om dat jegens mijn persoon te doen, doe ik wederom het verzoek

Posted Images

12 minuten geleden zei Thierryvane:

Labyad zien we de komende potten niet meer terug. Wat zuur weer dit.

Vond hem eigenlijk nogal slordig spelen vandaag. Ben er niet enorm rouwig over. Ik snap ook niet waarom Promes niet gewoon start. Die kan tenminste nog op CL-niveau een keer het verschil maken. 

Voorts vond ik het spel erg matig en pover. Paar kansen en paar doelpunten en je bent er weer klaar mee. Het niveau van sommige ploegen is wel echt tandeloos.

18 uur geleden zei Zeus:

Vond hem eigenlijk nogal slordig spelen vandaag. Ben er niet enorm rouwig over. Ik snap ook niet waarom Promes niet gewoon start. Die kan tenminste nog op CL-niveau een keer het verschil maken. 

Voorts vond ik het spel erg matig en pover. Paar kansen en paar doelpunten en je bent er weer klaar mee. Het niveau van sommige ploegen is wel echt tandeloos.

Ben ook absoluut geen fan van Labyad, maar in deze fase kunnen we elke speler goed gebruiken. Hopelijk valt het mee.

Idem met Klaassen natuurlijk.

31 minuten geleden zei NicoHaak:

Zag gelukkig Antony weer lekker meetrainen. Zin in vanavond :) Hopen dat Liverpool uithaalt tegen Atalanta. Maar ik ben er bang voor van niet.

Ik denk dat Liverpool het niet op de laatste wedstrijd wil laten aankomen, dus ik ben wel positief. 

Ik hoop vooral dat Ajax het een stuk beter gaat doen en het niet weer op basis van wat geluk moeten doen. 

Prima toch. Is ook meer een middenvelder, verwacht dat de balans wat beter is nu. Antony vanaf minuut 60 en Promes die er eventueel nog in kan, zie dit gewoon omgezet worden in een overwinning. Ajax heeft simpelweg meer kwaliteit. 

Merk wel opnieuw dat het zoveel minder leeft door de maatregelen. Ik mis die avonden echt.

11 minuten geleden zei Rogier.:

Prima toch. Is ook meer een middenvelder, verwacht dat de balans wat beter is nu. Antony vanaf minuut 60 en Promes die er eventueel nog in kan, zie dit gewoon omgezet worden in een overwinning. Ajax heeft simpelweg meer kwaliteit. 

Merk wel opnieuw dat het zoveel minder leeft door de maatregelen. Ik mis die avonden echt.

Dit zo erg pff. Lekker vroeg de stad in, op tijd naar het stadion. Stem al weg voordat je überhaupt binnen bent. Paar dagen van te voren al kriebels. Zelfs Ajax-MVV om 12:15 op zondag zou ik momenteel zoveel voor over hebben.  Nu blijft het bij beelden terugkijken op YouTube.