Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Prima toch. Is ook meer een middenvelder, verwacht dat de balans wat beter is nu. Antony vanaf minuut 60 en Promes die er eventueel nog in kan, zie dit gewoon omgezet worden in een overwinning. Ajax heeft simpelweg meer kwaliteit. 

Merk wel opnieuw dat het zoveel minder leeft door de maatregelen. Ik mis die avonden echt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Rogier.:

Prima toch. Is ook meer een middenvelder, verwacht dat de balans wat beter is nu. Antony vanaf minuut 60 en Promes die er eventueel nog in kan, zie dit gewoon omgezet worden in een overwinning. Ajax heeft simpelweg meer kwaliteit. 

Merk wel opnieuw dat het zoveel minder leeft door de maatregelen. Ik mis die avonden echt.

Dit zo erg pff. Lekker vroeg de stad in, op tijd naar het stadion. Stem al weg voordat je überhaupt binnen bent. Paar dagen van te voren al kriebels. Zelfs Ajax-MVV om 12:15 op zondag zou ik momenteel zoveel voor over hebben.  Nu blijft het bij beelden terugkijken op YouTube.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot ongeveer 10 minuten voor de rust prima, maar sjongejonge je kan niet zo omgaan met kansen in de CL. Had al 4-0 mogen staan wat mij betreft. Je zag in de laatste minuten dat de energie een beetje wegvloeide, hopelijk weten ze die energie terug te vinden. Antony er sowieso ingooien, Tadic dan maar centraal. Die had ze wel ingeschoten, maar heeft nog geen kans gehad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rare penalty zeg inderdaad. Zure winst van Atalanta ook. Nog steeds ben je met winst door, maar een gelijkspel is nu waarschijnlijk niet voldoende (tenzij we winnen van Liverpool volgende week).

Edit: jammer dat die aanvoerder rood pakt zeg, maakt het Atalanta weer makkelijker volgende week..

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Chiemel:

Die penalty was gewoon overduidelijk een penalty toch? 

Ja, in mijn optiek wel. Raakt wel de bal, maar te licht om de 'veeg' van de speler weg te denken. Als je nu echt de bal goed raakt en daarna de speler veegt dan is het in mijn ogen geen penalty. 

Labyad was in de combinatie wel gevaarlijk, als je echter de kansen niet maakt dan doe je iets niet goed. Anders had hij zich beloont, vond hem ook niet slecht spelen. Soms wat slordig in situaties dat je er meer moet uithalen. Paar hakballen, doordraaiers of opkomende acties met de bal waren wel prima. 

Traore is echt een beest geworden qua lichaamsbouw of was dat altijd al? Viel me nu ineens op dat hij zo sterk oogde. Ontzettend balen van die kansen, als hij wat rustiger blijft dan maakt hij er gewoon 2. Schot op de lat was dan wel weer goed en snel gehandeld. Heb het nog niet helemaal opgegeven in hem. 

Gravenberch vond ik sterk spelen, die jongen maakt wel een groei door hoor. Ook qua omschakeling en arbeidsethos zie je hem nu gewoon stappen maken, dat is fijn om te zien. Heerlijke techniek, goed inzicht en een prima schot. Gisteren ook een paar goede defensieve kopballen. @Zeus wat vond jij van Gravenberch, zie jij die groei ook? Jij was natuurlijk erg kritisch over zijn omschakeling. Vond het nu verassend dat hij meermaals ballen onderschepte en de gaten defensief invulde die Tagliafico liet vallen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei PJHoutman:

Heb alleen de eerste helft gezien, maar Gravenberch speelde daarin erg sterk. Vond Traoré ook goed op de afwerking na, paar bepalende ballen gegeven en ook wat goede loopacties. 

Traore speelde zeker de eerste helft heel sterk. Alleen dat afwerken blijft wel een puntje. 2e helft was hij wat minder sterk. Paar kee dat hij zich liet aftroeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites