Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Ja echt onder de indruk van als ik hem zie spelen. Zou hem idd in Jong ook graag centraal zien. Maar kan me voorstellen dat ze hem zien als opvolger van Nico en dat Blind nu nog wat jaren VLC blijft spelen bij Ajax. Want die gaat geen transfer meer maken met dit medische probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is toch niet te hopen dat Blind 'nog wat jaren' blijft staan achterin. Zijn traagheid is nu echt zeer zichtbaar. Het is jammer voor hem, maar Ajax is nu net de club waar je als oudere, langzame centrale verdediger niet moet zijn. Dan moet je ergens voetballen waar ze diep inzakken. 

Rensch vind ik op wat ik gezien heb ook zeker beloftevol. Vraag me wel af wat zijn lengte is. Een potentieel koppel van Rensch en Timber mist in mijn hoofd lengte en fysieke (kop)kracht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Zeus:

Het is toch niet te hopen dat Blind 'nog wat jaren' blijft staan achterin. Zijn traagheid is nu echt zeer zichtbaar. Het is jammer voor hem, maar Ajax is nu net de club waar je als oudere, langzame centrale verdediger niet moet zijn. Dan moet je ergens voetballen waar ze diep inzakken. 

Rensch vind ik op wat ik gezien heb ook zeker beloftevol. Vraag me wel af wat zijn lengte is. Een potentieel koppel van Rensch en Timber mist in mijn hoofd lengte en fysieke (kop)kracht. 

Volgens de officiële site van Ajax 1m69, volgens wikipedia en transfermarkt 1m79. Voor mijn gevoel is hij (inmiddels) iets groter, maar veel zal het niet zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Karlo:

Is vast alleen maar voor de vorm, om een hoger bedrag te kunnen vragen. Niet om een eventuele transfer tegen te houden. 

Welke club gaat diep in de buidel tasten voor Tagliafico dan? Wordt volgende zomer 29 en Ajax gaat waarsch een monsterbedrag vragen. Denk eerder dat hij daadwerkelijk gaat blijven tenzij Ajax er 10/15 miljoen voor vraagt, maar voor dat bedrag kun je hem beter houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft volgens transfermarkt nog altijd een waarde van 28m. Zijn leeftijd zit hem inderdaad in de weg. Vanuit zijn perspectief trouwens toch wel opvallend. Misschien kwam die echt mooie club niet, maar mocht hij eerder vertrokken zijn bij Ajax had ik hem best een volgende stap naar de top zien maken. Gewoon een hele goede linksback die er altijd staat in grote wedstrijden. Nu bleef hij bij Ajax en heb je bijna het idee dat zijn beste seizoen(en) nu net achter hem liggen.

Toch zie ik het nog best gebeuren dat een subtopper in nood uit Italië of Spanje op de deur komt kloppen bij Ajax. Categorie Lazio en Sevilla. Maar een bedrag beneden de 20m zou toch jammerlijk aanvoelen. Begint overigens wel tijd te worden dat Ajax weer eens een talentje op gaat halen voor de positie van linksback. Is het al een paar jaar overigens (en neen, Martinez is geen linksback).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Thierryvane:

Labyad zien we de komende potten niet meer terug. Wat zuur weer dit.

Vond hem eigenlijk nogal slordig spelen vandaag. Ben er niet enorm rouwig over. Ik snap ook niet waarom Promes niet gewoon start. Die kan tenminste nog op CL-niveau een keer het verschil maken. 

Voorts vond ik het spel erg matig en pover. Paar kansen en paar doelpunten en je bent er weer klaar mee. Het niveau van sommige ploegen is wel echt tandeloos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Zeus:

Vond hem eigenlijk nogal slordig spelen vandaag. Ben er niet enorm rouwig over. Ik snap ook niet waarom Promes niet gewoon start. Die kan tenminste nog op CL-niveau een keer het verschil maken. 

Voorts vond ik het spel erg matig en pover. Paar kansen en paar doelpunten en je bent er weer klaar mee. Het niveau van sommige ploegen is wel echt tandeloos.

Ben ook absoluut geen fan van Labyad, maar in deze fase kunnen we elke speler goed gebruiken. Hopelijk valt het mee.

Idem met Klaassen natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei NicoHaak:

Zag gelukkig Antony weer lekker meetrainen. Zin in vanavond :) Hopen dat Liverpool uithaalt tegen Atalanta. Maar ik ben er bang voor van niet.

Ik denk dat Liverpool het niet op de laatste wedstrijd wil laten aankomen, dus ik ben wel positief. 

Ik hoop vooral dat Ajax het een stuk beter gaat doen en het niet weer op basis van wat geluk moeten doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites