Elsjorro1990 Geplaatst 4 november 2020 Share Geplaatst 4 november 2020 4 uur geleden zei cimbomcu: Prima overwinning, 2de helft was nog oke. Wat?? 2e helft was helemaal niet oké. Je hebt echt 0,0 gecreëerd. Dit was echt 1 van de slechtste wedstrijden die ik in tijden gezien heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 november 2020 Share Geplaatst 4 november 2020 (bewerkt) 7 uur geleden zei Chiemel: Kudus ligt er tot de winterstop uit toch? Je theorie over de poulestand klopt ook niet geloof ik @Rogier. Dat moet zijn Liverpool verslaat Atalanta opnieuw* natuurlijk. Onderling resultaat gaat boven doelsaldo namelijk. Uitdoelpunten bij een gelijk onderling resultaat tellen daarbij dubbel, dus vandaar. En dat is wel de verwachting ja bij Kudus. Gezien die ook nog niet op het veld staat, zal dat wel zo uitkomen, maarja hoop doet leven zullen we maar zeggen. 4 november 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 4 november 2020 Share Geplaatst 4 november 2020 Zeer matige wedstrijd, maar dat concludeerde iedereen al denk ik. Schuurs komt echt te kort op dit niveau, die moet echt nog stappen maken wil hij een stabiele factor zijn bij Ajax in EL, in de ED kan het allemaal best maar dit is een aantal niveautjes hoger (gisteren niet, maar bon). Blind is niet zo weerbaar, ondanks dat het tegen Liverpool een meesterzet was kwam het gisteren niet helemaal uit de verf, tweede helft ging dat gelukkig beter toen ook Klaassen op het middenveld gepositioneerd werd. Gravenberch met name de eerste helft zwak in de omschakeling en een aantal keer in de passing. Mazraoui was de eerste helft in verdedigend opzicht ook een aantal keer simpel gezien, enkel door verkeerde positionering. Tweede helft bleef slecht maar was wel iets beter qua controle over de wedstrijd. Klaassen heb je echt nodig, met name in de opbouw kiest hij toch vaker voor een voetballende oplossing. Belangrijker nog is dat de eerste helft de bal zo vaak diep gespeeld werd omdat er geen aanspeelbare spelers waren op het middenveld, stonden te diep of onder druk, Klaassen speelt toch makkelijk de bal rond onder deze omstandigheid. Mazraoui vond ik dan in de tweede helft wel weer sterk spelen, kwam met name door de aanwezigheid van Klaassen die de combinatie aanging en waardoor Mazraoui meer werd benut op voetballende kwaliteiten, die zijn beter dan de verdedigende. Gravenberch vond ik in de tweede helft wel sterk spelen, ook de duels ging hij ineens een stuk harder aan en ik vond hem echt wat meer arbeidsethos tonen door ballen te onderscheppen en zijn lichaam goed te gebruiken. Dan zie je toch dat zo'n jongen er mee bezig is, hij is ook pas 18 jaar, deze stappen gaat hij nog wel maken. Tadic is een geweldenaar in mijn ogen, wat een lichaam heeft die man, wat een overzicht, leiderschapskwaliteiten en veel inzet. Die zie je haast niet verzaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 november 2020 Share Geplaatst 4 november 2020 Ekkelenkamp ook maar 'ff niet meer opstellen. Pffff. Vreselijke wedstrijd, wél een goede avond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 november 2020 Share Geplaatst 4 november 2020 (bewerkt) Ik ben wel fan van Schuurs, maar op internationaal niveau laat hij wel steken vallen. Het zijn wel fouten die hij kan afleren. Wanneer gaan we zeggen dat er een CV bij moet? Of moet Alvarez daar vaker geprobeerd worden? Trouwens, Ajax heeft ook maar 5 schoten gelost he. Laagste aantal onder Ten Hag na de wedstrijd tegen Getafe. Was nou niet bepaald de tegenstander die zich aan het ingraven was, zegt maar weer hoe ongelofelijk slordig ze waren. 4 november 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 4 november 2020 Share Geplaatst 4 november 2020 Zojuist zei Chiemel: Ik ben wel fan van Schuurs, maar op internationaal niveau laat hij wel steken vallen. Het zijn wel fouten die hij kan afleren. Wanneer gaan we zeggen dat er een CV bij moet? Of moet Alvarez daar vaker geprobeerd worden? Moet sowieso gebeuren. Dit duo komt zoveel snelheid tekort en ook wat fysiek. Klaiber trouwens momenteel echt stukken beter dan Mazraoui en mag best de voorkeur gaan krijgen op die plek, al zegt dat vooral hoe matig Nous is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 4 november 2020 Share Geplaatst 4 november 2020 (bewerkt) 14 minuten geleden zei Chiemel: Ik ben wel fan van Schuurs, maar op internationaal niveau laat hij wel steken vallen. Het zijn wel fouten die hij kan afleren. Dat laatste denk ik juist niet. Ik mis bij Schuurs snelheid, agressiviteit en voetbalinzicht. Dat zijn elementen die je niet snel leert. Ik heb meer het idee dat we naar een tweede Veltman kijken. Prima voor de Eredivisie, niet goed genoeg voor Europa. 7 uur geleden zei cimbomcu: Prima overwinning, 2de helft was nog oke. Had je poep in je ogen? Blind wordt ook wel erg snel oud hoor. Hij is nog maar 30, maar hij voetbalt alsof een profvoetballer een stapje terug heeft gedaan naar HSC '21. Het is dat hij met zijn tactisch inzicht nog veel goed kan maken, maar zelfs daarmee weet hij het niet meer te maskeren. 4 november 2020 bewerkt door Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 4 november 2020 Share Geplaatst 4 november 2020 Is die Timber als CV geen realistische keuze? Heeft die wel meer snelheid dan Schuurs bijvoorbeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 november 2020 Share Geplaatst 4 november 2020 4 uur geleden zei Elsjorro1990: Wat?? 2e helft was helemaal niet oké. Je hebt echt 0,0 gecreëerd. Dit was echt 1 van de slechtste wedstrijden die ik in tijden gezien heb 2de helft redelijk controle gehad. Gewoon spullen inpakken en wegwezen. Liverpool had het ook moeilijk tegen ze. Het was slecht, dan moet je heel blij zijn dat je de puntjes meeneemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 november 2020 Share Geplaatst 4 november 2020 Schuurs is ook echt niet traag. Maar verdedigt gewoon slecht, dat is wat anders. Hij verliest teveel 1 op 1 duels, dat is wel zorgelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 november 2020 Share Geplaatst 4 november 2020 Vind Schuurs ook niet per langzaam als het gaat om pure snelheid. En de Ligt was zeker ook zeer traag aan het begin, die heeft daar nog wel stappen in gemaakt. Vond Schuurs vooral matig qua inzicht. Iets wat nog wel te leren valt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 november 2020 Share Geplaatst 4 november 2020 2 uur geleden zei cimbomcu: 2de helft redelijk controle gehad. Gewoon spullen inpakken en wegwezen. Liverpool had het ook moeilijk tegen ze. Het was slecht, dan moet je heel blij zijn dat je de puntjes meeneemt. Dat is wat anders dan dat de 2e helft oké was he. Het was namelijk nog steeds ronduit slecht. Alleen heb je de tweede helft zelf weinig grote kansen weggegeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 november 2020 Share Geplaatst 8 november 2020 (bewerkt) Benieuwd naar wat Ajax vandaag op de mat legt. Hoop op Klaiber op rechtsback, maar verder zou ik het niet zo goed weten. Belangrijk dat ze er pit in gooien, anders ga je onderuit vandaag, dat is zeker. Onbegrijpelijk ook eigenlijk dat deze wedstrijd bijna altijd om 12:15 (12:30) is. Ajax verliest én vaak van Utrecht, én vaak om 12:15. Raar om dit dan te blijven doen. Edit: in de laatste 10 jaar zijn er letterlijk 0 wedstrijden Utrecht - Ajax niet de vroege zondagwedstrijd geweest. Alleen 2 bekerwedstrijden op woensdagavond. De. Fuk. 8 november 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 november 2020 Share Geplaatst 8 november 2020 (bewerkt) Vooral benieuwd hoe Utrecht gaat staan na het vertrek van Bromsnor. Met 2 spitsen tegen Ten Hag zijn systeem houd ik mijn hart vast. Scheelt wel dat er geen publiek bij is denk ik. Al mag dit Utrecht eigenlijk geen probleem zijn voor Ajax, maar dat geldt eigenlijk ieder jaar... tja. 8 november 2020 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 november 2020 Share Geplaatst 8 november 2020 Tadic of Labyad dan meer op 10? Had ook verwacht dat Klaiber zou spelen, aangezien Mazraoui niet heel fit leek te zijn afgelopen week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 november 2020 Share Geplaatst 8 november 2020 Volgens Fox is het Tadic op links en Labyad op 10. Vraag mij ook af wat Neres misdaan heeft dat hij niet eens de voorkeur meer krijgt boven Zaka. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 november 2020 Share Geplaatst 8 november 2020 Ik denk dat ze heel voorzichtig zijn met Neres. Misschien heeft 'ie last van wat pijntjes. Utrecht speelt vaak nogal fysiek dus dan zou die meteen weer in een blessure terechtkomen. Ben benieuwd, denk dat Labyad er wel eentje inprikt vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 november 2020 Share Geplaatst 8 november 2020 Echt een zaaddodende partij zeg. Begin langzaam heimwee te krijgen naar Frank de Boer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 november 2020 Share Geplaatst 8 november 2020 Met Labyad, Tadic, Traoré en Anthony te weinig diepgang zonder bal. Geen wonder dat de 0-1 ontstaat uit een loopactie de diepte in van Neres. Hij of Promes moet met deze manier van voetballen altijd starten als je nummer tien ook al geen diepgang heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 november 2020 Share Geplaatst 8 november 2020 Was niet best, maar wel echt de meest makkelijke overwinning in Utrecht sinds ik mij kan herinneren. Een goede Klaassen, Tadic en Mazraoui gezien. Neres hopelijk na de interlands volledig inzetbaar want zoals Zeus zegt, zijn diepgang is erg nodig. En niet alleen zijn diepgang, kerel is zo goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 november 2020 Share Geplaatst 8 november 2020 4 minuten geleden zei cimbomcu: Was niet best, maar wel echt de meest makkelijke overwinning in Utrecht sinds ik mij kan herinneren. Een goede Klaassen, Tadic en Mazraoui gezien. Neres hopelijk na de interlands volledig inzetbaar want zoals Zeus zegt, zijn diepgang is erg nodig. En niet alleen zijn diepgang, kerel is zo goed. Heb je gekeken? Prima voorbeeld waarom traore nog een heleboel moet leren. In het meevoetballen is hij zoooooo slordig. De voortzetting bij hem was echt weer heel slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 november 2020 Share Geplaatst 8 november 2020 Jep, snap niet waarom je daarop quote. Traore moet nog veel leren ja, net als Schuurs, Anthony, Gravenberch en ga zo maar door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 november 2020 Share Geplaatst 8 november 2020 52 minuten geleden zei cimbomcu: Jep, snap niet waarom je daarop quote. Traore moet nog veel leren ja, net als Schuurs, Anthony, Gravenberch en ga zo maar door. Het was een vervolg om te laten zien wat ik destijds in die diwcussi bedoelde. Dit was daar een goed voorbeeld van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 november 2020 Share Geplaatst 8 november 2020 Ah oke, prima. Gravenberch ook goed vandaag trouwens. Dat wordt een geweldenaar he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 november 2020 Share Geplaatst 8 november 2020 In zijn acties is hij heel sterk ja. Ik vind alleen zijn passing soms wel echt belabberd. Dat moet die wel verbeteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten