Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei cimbomcu:

Eindelijk af :cab:

Wat treurig he die F-Side?

Wat wil je hiermee zeggen?     extreem middelmatige voetballer, weinig potentie.     Heeft daarnaast ook hartstikke veel fysieke problemen. Moet je geen tijd en geld willen steken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

4 uur geleden zei Regis:

Wat wil je hiermee zeggen?     extreem middelmatige voetballer, weinig potentie.     Heeft daarnaast ook hartstikke veel fysieke problemen. Moet je geen tijd en geld willen steken.

Jij hebt te weinig Eiting gekeken afgelopen jaren. Heeft veel fysieke problemen, en is daardoor nog niet op het niveau dat hij kan zijn. Als hij heel blijft dit seizoen bij Huddersfield (ook nog eens Championship), gaan we volgend jaar wat beleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dit moment zeker ja. Alleen we moeten niet vergeten dat hij door zijn blessures op dit moment van een minder niveau is dan 2 jaar terug, hij is daarin gewoon achteruitgegaan in zijn ontwikkeling. Jaartje Championship zal hem goed moeten doen. Perfect voor zijn situatie, omdat hij juist daar mee zal moeten in het hogere tempo. Dit gaat wel zijn carrière maken of kraken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Rogier.:

Jij hebt te weinig Eiting gekeken afgelopen jaren. Heeft veel fysieke problemen, en is daardoor nog niet op het niveau dat hij kan zijn. Als hij heel blijft dit seizoen bij Huddersfield (ook nog eens Championship), gaan we volgend jaar wat beleven.

Juist meer dan genoeg  van Eiting gezien en kan daaruit alleen maar concluderen dat hij compleet ongeschikt is voor Ajax.   Snap daarom de stap rij Huddersfield ook totaal niet met zo'n beroerd fysiek en handelingsnelheid, dat echt van een lachwekkend niveau is. Dan heb je in de championship echt helemaal niets te zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei cimbomcu:

Eindelijk af :cab:

Wat treurig he die F-Side?

Die F-Side spoort gewoon niet. Sowieso nooit fan geweest van die extreme supportersverenigingen, maar dit sloeg nergens op. Helaas zullen ze wel geen verontschuldiging voor dit beschamende bericht uitbrengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Regis:

Dat je ook normaal kan reageren als een jongen die sinds kleins af aan bij Ajax voetbalt vertrekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Bolderbast:

Dat klopt, maar dat overdreven gezuurpruimerij van jou is ook buitensporig. 

Ik verwacht meer van een voetballer van Ajax.  Heeft niets met gezuurpruimerij te maken. Gewoon met een kritische houding.  En ben dan erg blij als er afscheid genomen wordt van types die misschien net meekunnen bij Sparta of Heerenveen.    Ekkelenkamp is bijv. de volgende in dit rijtje die beter kan vertrekken.  Jeugd moet de kans krijgen omdat ze het verdienen, wat kunnen toevoegen. Niet maar om het feit om de jeugd maar een kans te geven. We  zijn geen liefdadigheidsinstelling. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Skkky50:

Ongelofelijk wat zielig , zo je club naaien !!!

En natuurlijk de supporters die wel naar de wedstrijd willen

4 minuten geleden zei Skkky50:

bewerkt door ErikEagles
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Regis:

Ik verwacht meer van een voetballer van Ajax.  Heeft niets met gezuurpruimerij te maken. Gewoon met een kritische houding.  En ben dan erg blij als er afscheid genomen wordt van types die misschien net meekunnen bij Sparta of Heerenveen.    Ekkelenkamp is bijv. de volgende in dit rijtje die beter kan vertrekken.  Jeugd moet de kans krijgen omdat ze het verdienen, wat kunnen toevoegen. Niet maar om het feit om de jeugd maar een kans te geven. We  zijn geen liefdadigheidsinstelling. 

Volledig met je eens en gelukkig is dit al genuanceerder. Vond je vrij over the top. Het was niet eens kritisch, maar gewoon compleet affikken wat je deed en dat is bij Eiting niet nodig.

Het is niet dat 'ie heel veel slechts heeft gedaan. Ook niet heel veel goeds. Gewoon een leuk voetballertje voor Heerenveen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei La Pulga:

Ik vind wat de F-Side doet trouwens wel logisch, stel dat de helft morgen naar RKC mag gaan en de andere helft naar Feyenoord, dat klopt gewoon niet. Je bent een groep en als de helft van de vriendengroep een kroeg niet binnen mag gaan dan ga je toch ook ergens anders kijken?

Tuurlijk, dat vind ik tot op een zekere hoogte ook logisch. Ik heb een SCC samen met twee vrienden. Ik mag morgen tegen RKC, eentje tegen Heerenveen en de ander tegen Vitesse. Dan maakt het mij nog niet eens uit dat ik tegen een kleinere tegenstander mag, maar wel dat we niet tegelijk mogen.

Aan de andere kant; als mensen wél willen gaan, moeten ze dat toch gewoon zelf kunnen beslissen? Stel dat jij als vader met je zoontje op Zuid 1/F-Side zit en die kleine wil graag gaan, waarom zou zo'n groep dan mogen bepalen voor jou om niet te gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kudus is echt wel een heerlijke speler, Anthony heeft veel dreiging maar we wat onbesuist soms, zeker na momenten van ietwat slordige controle.

Mits haalbaar, zou Puig niks zijn voor de 6-positie? Als hij echt weg mag en betaalbaar is? Vind het voorlopig niet tegenvallen, enige dat mij zorgen baart is dat in de omschakeling RKC nu al 2x binnen 10 minuten gevaarlijk is vanuit de aanvallende mid-positie. Konden direct vrij doorstoten met een loopactie of pass.

Link naar opmerking
Deel via andere websites