Jump to content
Fabian.

AFC Ajax

Recommended Posts

Nou ja op zich is het al een vooruitgang dat er van te voren positief over gepraat word door mensen die hem kennen. In tegenstelling tot sommige transfers waar ze bij voorbaat al niet snappen waarom Ajax interesse heeft. 

Ziet er best aardig uit op filmpjes, maar mag wel leren wat sneller het spel voort te zetten. Komt over als een best goede voetballer, maar een wat mindere denker.

Ben heel benieuwd. Goed dat ze hem nu al binnen halen in ieder geval, dat zegt ook wel wat over de potentie die ze in hem zien. Kan hij in ieder geval gewoon meteen starten met de voorbereidingen. Wordt wel een samba-aanval zo met Neres, Antony en deze man :D 

59 minuten geleden zei Thierryvane:

Eiting > Sampdoria. Mag van mij vertrekken.

Verwacht persoonlijk nog steeds veel van Eiting. Heeft veel pech gehad met blessures met name. Ik vermoed dat als hij nu fit blijft, hij wel meteen vanaf het begin op een hoger tempo aan kan pikken en hij zich gewoon in de basis gaat spelen. Mochten ze hem verkopen, moet er toch ook weer een middenvelder bij (tenzij Marin / Alvarez het licht ineens gevonden hebben op die positie). 

2 uur geleden zei Thierryvane:

Eiting > Sampdoria. Mag van mij vertrekken.

als we voor Botman 6 miljoen krijgen dan is Eiting minstens het dubbele waard.

haha 

Eiting heeft soms wel echt lekkere passes. Moet nog wat meer handelingsnelheid en meer aanwezig zijn. En fysiek oké zijn. Wil hem ook nog wel een kans geven. 

Lijkt me hopen op een zelfde soort scenario als met Botman. Maar dan uiteindelijk hoogstens voor een miljoen of vijf als je geluk hebt. 

3 uur geleden zei Zeus:

Lijkt me hopen op een zelfde soort scenario als met Botman. Maar dan uiteindelijk hoogstens voor een miljoen of vijf als je geluk hebt. 

Valt wel te hopen inderdaad.    

21 uur geleden zei Chiemel:

Eiting heeft soms wel echt lekkere passes. Moet nog wat meer handelingsnelheid en meer aanwezig zijn. En fysiek oké zijn. Wil hem ook nog wel een kans geven. 

Zeker op dat trainingskamp in de winter was hij erg lekker bezig. Sprong er toen wel tussenuit. 

Heb wat filmpjes van Mo Kudus gezien, dat ziet er wel werkelijk waar fantastisch uit zeg. Goede techniek, snelheid, fysiek sterk, tweebenig maar ook een heerlijk schot (wat wel eens mist bij Afrikaanse voetballers)  Ben heel benieuwd. Ja filmpjes zeggen niet veel maar toch.

Wel echt een heerlijke concurrentiestrijd straks voorin met Kudus, Neres, Tadic, Promes, Antony  (en dan bedoel ik ook de nummer 10 positie erbij)

Op 20-7-2020 om 19:53 zei cimbomcu:

Heb wat filmpjes van Mo Kudus gezien, dat ziet er wel werkelijk waar fantastisch uit zeg. Goede techniek, snelheid, fysiek sterk, tweebenig maar ook een heerlijk schot (wat wel eens mist bij Afrikaanse voetballers)  Ben heel benieuwd. Ja filmpjes zeggen niet veel maar toch.

Wel echt een heerlijke concurrentiestrijd straks voorin met Kudus, Neres, Tadic, Promes, Antony  (en dan bedoel ik ook de nummer 10 positie erbij)

Vond de filmpjes die ik heb gezien juist ontzettend slordig overkomen. Rennen kan hij inderdaad wel, maar overzicht...

Zin in!

Werd een keer tijd. Voor hoeveel? Vanaf acht is mooi.

Moet zeggen dat de nummer 15 van de PL me wat tegenvalt. Joel is natuurlijk geen geweldenaar, al is hij beter dan vaak geschetst wordt. Maar ik zou toch denken dat een basisspeler van Ajax tegenwoordig betere opties heeft dan een Engelse degradatiekandidaat.

De vraag is of je als Veltman blij moet zijn met het bedrag van 1 miljoen, bedrag zegt natuurlijk niet alles (zie Jahanbakhsh). Maar dit is voor de ploegen gewoon wisselgeld.

Je zal ook Magallan moeten zien lozen ergens. Het is dat Feyenoord verlengd heeft met Botteghin anders had ik hun nog wel een poging zien wagen.

Laatst zei Ten Hag dat hij Martinez wil gaan testen op linksback. Wat logisch klinkt, omdat Nico vast wel weg gaat en hij in Argentinie daar ook wel wedstrijden speelde. Dan mag Ajax daadwerkelijk wel even opzoek naar een linksbenige stopper. #welkomterugjan