Jump to content

AFC Ajax

Recommended Posts

Spurs deden ze in mijn optiek echt zelf. Prima voorsprong en toch naïef de aanval blijven zoeken. De Ligt was meermaals doorgestoomd naar voor, beetje kinderlijk om met die mentaliteit dan de halve finale te spelen. Vriend van me zei het nog, die gaan het zometeen nog in korte tijd weggeven. 

• Replies 7.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zondag Ajax-Feyenoord he. Ik zou gewoon ff rukken de komende weken man.

Dit topic is best lekker leesvoer zo  Sodeknetter, een parodie op discussiëren  Surrealistisch goed.   Verder hoop ik dat Ajax nog wat versterkingen binnenharkt, anders voorzie ik een vroegt

Vind je dat raar? Die man is 33 en heeft roze haar.

Posted Images

2 uur geleden zei StanleyW:

2016 blijft voor mij wel een zwarte plek. Stond zelf in het uitvak, keurige autocombi. Heerlijk voetbalweertje. Perfecte omstandigheden eigenlijk. Hadden ook al de bandjes gekregen voor de huldiging. Hoe anders kon het lopen... Fox vond het ook leuk om in de samenvatting wat beelden van na de wedstrijd te laten zien. Maat waarmee ik was stond huilend in de armen van z'n vriendin. Ik er naast, gelukkig met zonnebril op. Helaas vorig seizoen niet gelukt om kaartjes voor het uitvak van DGS te bemachtigen, dan was het misschien wat meer weggespoeld.

Wel mooi om te zien hoeveel niet-Ajacieden met ons meeleven. Heel social media staat vol met Feyenoorders en PSV'ers die heel graag 2011, 2016 en 2019 even willen benoemen.

Wel mooi om te zien hoeveel Ajacieden nu huilie huilie doen, terwijl ze het rest van het jaar een grote bek hebben.

6 minuten geleden zei joostmakaay:

Wel mooi om te zien hoeveel Ajacieden nu huilie huilie doen, terwijl ze het rest van het jaar een grote bek hebben.

Je hebt zelf een grote bek.

1113331922_fpostersmallwall_textureproduct750x1000.jpg.8d1e75ac7a3d0533402989e849059ede.jpg

Edited by NicoHaak
12 minuten geleden zei joostmakaay:

Dat valt godverdomme wel mee ja

4 uur geleden zei joostmakaay:

qohjpbz.jpg

Edited by Regis

Neres weg, afgelopen jaar niet gezien mannen? Tuurlijk gaat die niet weg. Niet zo pessimistisch allemaal.

Voorhoede Neres - Tadic - Anthony? Hopen dat onze Braziliaanse vriendjes met Giovani, Neres, Danilo en Anthony niet te veel de stad in gaan.

Je bent Promes al vergeten?    Denk niet dat Antony al klaar is om gelijk te gaan starten. 

Verder schijnt er volgens Freek Jansen volgende week waarschijnlijk wat transfernieuws te zijn. (in en uitgaand)  Ben benieuwd. 

Mag flink geïnvesteerd gaan worden iig ;c  Zeker als Tagliafico en Onana weg gaan. Zelfs als Erik anders gaat spelen is de selectie breed, maar kwalitatief laten de bank en reserves  toch wel te wensen over.  Tadic Promes  Donny(?)  Neres    Blind   Dest dit zijn imo dan de basisspelers die je nu over zal houden.      Hoop ergens ook wel dat ze onder andere  Marin, Alvarez en Eiting weten te slijten, maar dat is vast te mooi om waar te zijn, zeker in de huidige situatie. 

Edited by Regis
2 uur geleden zei E2E:

Ik denk dat 15 - 21 miljoen voor Anthony post-Corona echt een pijnlijke hoeveelheid geld blijkt te zijn. Maar ik laat me graag verrassen. 

You win some, you lose some. Ziyech was ook nooit voor 40m weggegaan als dat niet rond was voor corona.

Overigens denk ik dat dat mee zal vallen. Deze jongen is verder dan Neres was toen hij kwam en zal pas over 2/3 jaar verkassen, wanneer de transferwaardes vast wel weer tegen het niveau van nu aan zitten.

Raiola zal hem wel naar Italië willen brengen. Juventus misschien zelfs. En dan gaan de media hem bombarderen tot de nieuwe Pogba, die op jonge leeftijd echt duizendmaal meer had dan Gravenberch. Dus dat gaat dan sowieso tegenvallen. 

Op 9-5-2020 om 11:18 zei Regis:

Je bent Promes al vergeten?    Denk niet dat Antony al klaar is om gelijk te gaan starten. 

Verder schijnt er volgens Freek Jansen volgende week waarschijnlijk wat transfernieuws te zijn. (in en uitgaand)  Ben benieuwd. 

Mag flink geïnvesteerd gaan worden iig ;c  Zeker als Tagliafico en Onana weg gaan. Zelfs als Erik anders gaat spelen is de selectie breed, maar kwalitatief laten de bank en reserves  toch wel te wensen over.  Tadic Promes  Donny(?)  Neres    Blind   Dest dit zijn imo dan de basisspelers die je nu over zal houden.      Hoop ergens ook wel dat ze onder andere  Marin, Alvarez en Eiting weten te slijten, maar dat is vast te mooi om waar te zijn, zeker in de huidige situatie. 

https://www.vi.nl/nieuws/versterking-voor-vi-freek-jansen-keert-terug

;c

2 uur geleden zei Thierryvane:

Je zou toch denken dat Gravenberch iets geleerd heeft van zijn broer, maar niet dus.

Ah joh mis je niets aan. Postbode voetballer die een carrière gaat volgen als Bazoer. 

Misschien moet Ajax en ook de supporters eens stoppen met het vergoddelijken van soortgelijke spelers. Ze roepen al 2 jaar dat dit de nieuwe Pogba is, dat is hij schijnbaar gaan geloven. 

Leer ze eens nederigheid, eerst werken dan pas oogsten. 

39 minuten geleden zei ElPrincipito:

Misschien moet Ajax en ook de supporters eens stoppen met het vergoddelijken van soortgelijke spelers. Ze roepen al 2 jaar dat dit de nieuwe Pogba is, dat is hij schijnbaar gaan geloven. 

Zie binnen Ajax zelf en ook veel supporters dit niet doen hoor. Hooguit zo'n dwaas als Henk Spaan.   Ali-express Pogba komt wel vaak voorbij, maar dat is nu niet bepaald positief :D .      

2 uur geleden zei ElPrincipito:

Dat valt juist wel mee. De media doet dit vooral.

Zelfs VI begint er een handje van te krijgen in hun artikelen de laatste tijd. Slechte zaak.

Nee klopt, als hij zou verlengen vind ik ineens dat hij zich ontzettend nadrukkelijk bewezen heeft. Dat hij de benodigde defensieve arbeid levert, hij nooit zijn mannetje laat lopen, hij in balbezit altijd de juiste keuzes maakt, zijn handelingssnelheid ontzettend hoog ligt en zijn techniek werkelijk waar oogstrelend is.

Vreemd dat je ons schijnbaar kwalificeert als incapabele imbecielen die hun voetbaltechnische oordeel over een speler baseren op de lengte van het contract.

23 minuten geleden zei Zeus:

Nee klopt, als hij zou verlengen vind ik ineens dat hij zich ontzettend nadrukkelijk bewezen heeft. Dat hij de benodigde defensieve arbeid levert, hij nooit zijn mannetje laat lopen, hij in balbezit altijd de juiste keuzes maakt, zijn handelingssnelheid ontzettend hoog ligt en zijn techniek werkelijk waar oogstrelend is.

Vreemd dat je ons schijnbaar kwalificeert als incapabele imbecielen die hun voetbaltechnische oordeel over een speler baseren op de lengte van het contract.

Hij is 17 man, ga toch heen. Als je niet ziet dat het een jongen is met veel talent ga ik mij zorgen maken. Dat hij de nodige, vooral in defensief opzicht moet leren en spel zonder bal lijkt mij duidelijk en ook logisch gezien zijn leeftijd.

Edited by cimbomcu
7 minuten geleden zei cimbomcu:

Hij is 17 man, ga toch heen. Als je niet ziet dat het een jongen is met heel veel talent ga ik mij zorgen maken. Dat hij de nodige, vooral in defensief opzicht moet leren en spel zonder bal lijkt mij duidelijk en ook logisch gezien zijn leeftijd.

Ik ga ten eerste nergens heen, ik blijf thuis #stayathomechallenge.

En nee, in de wedstrijden die hij in de Eredivisie heeft gespeeld, heb ik weinig gezien van al dat talent. Ik oordeel naar mijn idee gewoon neutraal en op basis van wat ik zie op het hoogste niveau. Wedstrijden in de jeugd of in de KKD zeggen mij weinig. Dat heeft het verleden ook wel uitgewezen. Volgens mij ben ik ook zeker niet de enige die tot de conclusie kwam dat Gravenberch weinig exceptionele kwaliteiten heeft laten zien in die paar wedstrijden die hij speelde. Hij grossierde vooral in foute keuzes, hij handelde constant (té) traag en zijn instelling en defensieve arbeid lieten nogal te wensen over. Een basistechniek en een goede fysiek voor je leeftijd is nog lang niet alles. Dat doet je in de jeugd opvallen, maar nu moet hij het gewoon in de Eredivisie laten zien, en daar beoordeel ik hem dan ook op. Kan je wel tegen mij gaan zeggen dat hij heel veel talent heeft, maar er is gewoon nog heel weinig van te zien. Spijt me dan, maar ik benoem gewoon graag wat ik zie.